Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisesta ketjusta poimittua: Kun nainen tekee miehelle aloitteen, tuloksena on suhde, jossa mies vain "tyytyy" naiseen

Vierailija
30.11.2024 |

Nämä suhteet eivät ole hyviä eivätkä tasapainoisia. Minä olen kokenut tämän, samoin muutkin naiset, mikäli tätä palstaa on uskominen. 

Siispä en enää tee aloitteita miehille. 

Kertokaa lisää kokemuksianne tästä ilmiöstä. 

Kommentit (305)

Vierailija
21/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä luulen, että kyse on tasoteoriasta.

Jos nainen lähestyy miestä niin hän yrittää aina itseään tasokkaampia miehiä, jonka seurauksena mies ei ole kovinkaan innostunut.

Ratkaisu tähän ongelmaan on selvä:

Naiset, kun lähestytte miestä, valitkaa mies joka on samalla tasolla eikä aina parempitasoinen...

Itse en ikinä lähestyisi parempitasoista miestä.

Näinhän sinä väität vaikka todellisuudessa aliarvioit miesten tason.

Tästä löytyy hyvä esimerkki:

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2F80-of-…

Naiset luulee että 80% miehistä on keskivertoa epäviehättävämpiä

Vierailija
22/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ja miehellä oksitosiinin tuotanto toimii eri tavalla. Oksitosiini on siis se kiintymys-rakkaus hormoni. Naisilla sitä tulee heti ihastumisen alussa. Jos mennään sänkyyn heti ensi treffeillä miehen oksitosiini ei koskaan pääse valloilleen. Sillain miehellä vaan muodostuu testosteronia. Naisen kannattaa siis hieman " pihdata "ensin ja  monen asiantuntijan mukaan miehen oksitosiinit saadaan käyntiin kun nainen esittää mielenkiintoa miestä kohtaan, ja on kiinnostunut esimerkiksi hänen harrastuksistaan. 

Sitten kun mennään sänkyyn niin myös miehellä oksitosiinia muodostuu. Silloin mies todella rakastuu myös. Jos oksitosiilia ei muodostuu niin silloin ei mies rakastu. Testosteronia kyllä muodostuu. Siis onko se tosi muodostuu Joo ihastumisen vaiheessa toisin kuin miehellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ja miehellä oksitosiinin tuotanto toimii eri tavalla. Oksitosiini on siis se kiintymys-rakkaus hormoni. Naisilla sitä tulee heti ihastumisen alussa. Jos mennään sänkyyn heti ensi treffeillä miehen oksitosiini ei koskaan pääse valloilleen. Sillain miehellä vaan muodostuu testosteronia. Naisen kannattaa siis hieman " pihdata "ensin ja  monen asiantuntijan mukaan miehen oksitosiinit saadaan käyntiin kun nainen esittää mielenkiintoa miestä kohtaan, ja on kiinnostunut esimerkiksi hänen harrastuksistaan. 

Sitten kun mennään sänkyyn niin myös miehellä oksitosiinia muodostuu. Silloin mies todella rakastuu myös. Jos oksitosiilia ei muodostuu niin silloin ei mies rakastu. Testosteronia kyllä muodostuu. Siis onko se tosi muodostuu Joo ihastumisen vaiheessa toisin kuin miehellä. 

😂😂

Vierailija
24/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähestyy miestä niin hän yrittää aina itseään tasokkaampia miehiä, jonka seurauksena mies ei ole kovinkaan innostunut.

Naiset, kun lähestytte miestä, valitkaa mies joka on samalla tasolla eikä aina parempitasoinen...

Tämä on tutkittu juttu: naiset yliarvioivat oman tasonsa. Ihan varmasti uskot näin olevan, mutta se ei tee siitä totta. 

Vierailija
25/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rooli, ei mikään. Miehen täytyy saada metsästä, sen täytyy saada tehdä kaikki ja maksaa kaikesta. Sitten mies on tyytyväinen. Kaikki onnelliset ja pitkäikäiset liitot on olleet sellaisia missä kaikki on miehen niskassa ja nainen vain tekee mitä mieleen juolahtaa ja mies suree mitä kaikki tulee maksamaan. Mieshän on olento mikä ei ole ikinä onnellinen eikä tyytyväinen, joten sen voinnilla ja onnellisuudella ei ole mitään väliä koska mies on geneettisesti kykenemätön olemaan tyytyväinen mihinkään.

Vierailija
26/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tutkittu juttu: naiset yliarvioivat oman tasonsa. Ihan varmasti uskot näin olevan, mutta se ei tee siitä totta. 

Joku huuhaa tutkimus ei tee sitä todeksi, että naiset aliarvioivat itsensä elämässä joka tasolla. Siitäkin on tutkimus.

Vierailija
27/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on, näin vähän meilläkin.  Mitä sitten? Kunhan toinen käyttäytyy rakastavasti ja tekee rakkauden tekoja, niin mitä väliä?

Nykyihmiset on liian ylpeitä, pitäisi saada tuntea olevansa se maailmankaikkeuden yksi ja ainoa napa, mitä toinen jumaloi. Ei, avioliitto voi olla myös kahden ihmisen hyvä suhde yhteisine sääntöinen, eikä se tarkoita etteikö olisi tunteita tai seksiä :)

kohta jo 30v yhdessä

Vierailija
28/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku huuhaa tutkimus ei tee sitä todeksi, että naiset aliarvioivat itsensä elämässä joka tasolla. Siitäkin on tutkimus.

Naiset kokevat negatiiviset asiat voimakkaammin mitä miehet, joten varmasti se vaikuttaa. 

Miehet taas kokevat onnistumisen voimakkaammin.

Vierailija
29/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaankin totuuden siemen, vaikka karulta kuulostaakin. Miehenä tuntuu paremmalta, kun on itse tavoitellut ja "saalistanut" vähän naista. Jos lähestyminen tapahtuu täysin naisen taholta, niin se ei vaan tunnu ihan niin hyvältä. Ei ollut oma valinta.

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rooli, ei mikään. Miehen täytyy saada metsästä, sen täytyy saada tehdä kaikki ja maksaa kaikesta. Sitt

Niin no, jos lähtökohtaisesti haluaa tehdä kaiken yksin, niin miksipä sitä tosiaan sitten olisi parisuhteessa kenenkään kanssa. Mutta eihän se olekaan tässä pointti, että kuka asioita pystyy tekemään, vaan se, että niitä tehdään YHDESSÄ. Sinäkin vaikutat hyvin katkeralta ihmiseltä. Suosittelen pientä aamujumppaa sinulle:)

Vierailija
30/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sama ilmiö minkä olen kokenut parisuhteessa kun mies tajuaa etten tarvitse häntä yhtään mihinkään. Tästä minulle on valitettu. Miehellä ei ole mitään tehtävää suhteessa kun  minä osaan kaiken jopa paremmin kuin hän. Miehen rooli kutistuu sinne sänkyyn. Ainoa mitä hän osaa paremmin kuin minä on seksi miehenä koska minulla ei ole penistä. Hän ei pärjää henkisesti, ei älyllisesti ja jokaisen teknisen asiankin teen nopeammin ja paremmin kuin hän. Minä tienaan paremmin, elätän. Mikä on miehen rooli, ei mikään. Miehen täytyy saada metsästä, sen täytyy saada tehdä kaikki ja maksaa kaikesta. Sitt

Lääkkeet unohtui aamulla? 

Vierailija
31/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitteen tekeviä naisia muka olemassa? Enpä muista kuulleeni. Tai sitten olen vain itse ruma ja köyhä. Paljon mahdollista sekin.

Vierailija
32/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mentiin sänkyyn vasta kun oltiin kihloissa. Mutta tunnen useita, jotka menivät ekana iltana sänkyyn, ja edelleen vuosikymmenien jälkeen ovat onnellisesti yhdessä.

Eli tuossa teoriassa joku ei täsmää.

Vierailija
33/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse määrittelen oman tasoni, eivät ulkopuoliset. Jos en löydä sopivaa kumppania niin olen ilman. 

Siinä se on määritelty.

Vierailija
34/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla lähti juttu laukalle. On totta, että miehet yleensä haluaa tuntea olevansa miehekkäitä ja naiset naisellisia. Miehen rooliin kuuluu yleensä kantaa taloudellinen vastuu ja tehdä perinteiset miesten työt. Geneettinen taipumus tyytymättömyyteen taas oli ihan puutaheinää. Ehkä sinunkin kannattaisi jättää miehen kontolle osa askareista, eikä olla niin maskuliininen.

Vierailija
35/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein lähes 20 vuotta sitten aloitteen miehelle, jonka kanssa ilmassa oli sähköä. Vein hänet muutaman muun naisen nenän edestä. En tiedä tasoista mitään, mutta edelleen olen joka päivä iloinen, että olin aloitteellinen elämäni kannalta tärkeimmässä päätöksessä.

Vierailija
36/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä osittain totta. Jos kukaan mies ei lähesty ja nainen haluaa suhteen, niin naisen on oltava aktiivinen itse. Voi olla vaarana tulla hyväksikäytetyksi jos on liian saatavilla ja liian helppo. 

jos on suosittu miesten keskuudessa, niin eri tavalla mies näkee vaivaa saadakseen kauniin naisen. Ja eri tavalla arvostaa mitä saa kun ei ole ollut helppo nakki. Valitettavasti. 

ehkä joku ujo mies joka ei itse lähesty naisia osaisi arvostaa enemmän aktiivista naista.

Mielestäni on todella outoa, miten tällaistaki pidetään ihan normaalina riskinä. Että jos olet kilttti ja olemassa, niin sinua vaan hyväksikäytetään, koska me nyt ollaan perusluonteeltamme kusipäitä hyväksikäyttäjiä. Samaa luokkaa kun että ai tulit r aiskatuksi, mitäs puhuit miehelle kikkels kokkels. Kasvakaa aikuisiksi ja alkakaa käyttäytymään kuin ihmiset, eläimet lähetetään sotaan kuolemaan

Vierailija
37/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossakin urokset lähestyvät naarasta.

Luonnon laki. Jahtaaminen luo jännitettä.

Vierailija
38/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta mikään saalistelu. Jos nainen ei kiinnosta, en tietenkään tyydy vaan annan pakit. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
39/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, ettei sinulta onnistu seksi? Miehellä ei ole kohtua, joten nainen on suvullisestikin biologisesti kehittyneempi

Vierailija
40/305 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta "parempi tasoiset" miehet. Olen löytänyt tasoiseni miehen.