Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksinäinen, että haluaisin kuolla

Vierailija
30.11.2024 |

Olen aina yksin. Viikonloput yksin, illat yksin. Ehkä kerran-pari vuoteen käyn missään. On muutamia ystäviä, mutta kaikilla perheet tai eivät muuten vaan käy missään. 

Haluaisin oikean perheen, tunteen, että kuulun jonnekin. Tuntuu, että olen täysin turha ihminen.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, vaikka lapset vuoroviikoin. Eivät poista kumppanin puutteesta johtuvaa yksinäisyyttä, mutta estävät minua tappamasta itseäni.

m

Mulla sama juttu. Lapsi vuoroviikoin minulla ja yksinoloviikot oikein korostavat sitä yksinäisyyttä ja mihinkään kuulumattomuutta. Olisipa oikea perhe, elämää ja ääntä ympärillä. Ja rakkautta.

-n-

Sulla on kuitenkin lapset? Ja annat ymmärtää, että ne ei ole "oikea perhe"?

Ei tarvitse ymmärtää väkisellä väärin. Minulla on yksi lapsi, kyllä. Hän on minulle maailman tärkein asia, ja olemme tietenkin tavallaan perhe. Mutta silti kaipaisin hirveästi sellaista perhettä, jossa olisi minulla kumppani ja vielä ihanampaa olisi, että lapse

Rikoitko itse perheesi?

Vierailija
82/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala rukoilla ja mene vaikka seurakuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, vaikka lapset vuoroviikoin. Eivät poista kumppanin puutteesta johtuvaa yksinäisyyttä, mutta estävät minua tappamasta itseäni.

m

Mulla sama juttu. Lapsi vuoroviikoin minulla ja yksinoloviikot oikein korostavat sitä yksinäisyyttä ja mihinkään kuulumattomuutta. Olisipa oikea perhe, elämää ja ääntä ympärillä. Ja rakkautta.

-n-

Sulla on kuitenkin lapset? Ja annat ymmärtää, että ne ei ole "oikea perhe"?

Ei tarvitse ymmärtää väkisellä väärin. Minulla on yksi lapsi, kyllä. Hän on minulle maailman tärkein asia, ja olemme tietenkin tavallaan perhe. Mutta silti kaipaisin hirveästi sellaista perhettä, jossa olisi min

Tähän kysymykseen rikkoiko perheensä itse ei näytä tulleen vastausta mutta alanuolia kyllä. Onko asia vaikea kohdata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi