Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäpä malliesimerkki, jos olet nuori, blondi, suomenruotsalainen nainen, niin ei tarvii olla kuin koiranulkoiluttaja niin pääsee huippuvirkoihin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo näyttää töitä menestyksensä eteen tehneen. Hyvä että terveys ei mennyt kokonaan ja nyt menee hyvin.

Vierailija
2/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, toisilla käy kaikessa parempi mäihä kuin toisilla, vaikka onnekkaat ihmiset eivät itse sitä halua myöntää. Maailma ei ikävä kyllä ole reilu paikka, ei voi kuin yrittää parhaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on, toisilla käy kaikessa parempi mäihä kuin toisilla, vaikka onnekkaat ihmiset eivät itse sitä halua myöntää. Maailma ei ikävä kyllä ole reilu paikka, ei voi kuin yrittää parhaansa.

Se ei ole pelkkää mäihää, että tuokin jutun ihminen on heti nuorena päättänyt itse tehdä jotain tilanteensa eteen.

Olen yrittäjä ja ostan kaiken mahdollisen lisätyön siltä entiseltä työharjoittelijaltani, joka uskalsi itse tulla kasvokkain kysymään minulta paikkaa. Asenne-ero muihin harkkareihin näkyi kaikessa muussakin.

Vierailija
4/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on tuolla menestyksen hetkellä ollut kova hinta, vedetty mukaan yritysmaailmaan nuorena, houkuteltu rahalla, terveys pettää jolloin on pakko miettiä muita vaihtoehtoja ja hiljentyä jonnekin oravanpyörästä.

Arvostan että on rehellinen tuossa jutussaan.

Tunnen pari samanlaista tapausta, yksi kolmekymppinen joutui kovan burnoutin takia sairaalaan, meinasi sisäelimet pettää kun oli mennyt niin pahaksi työstressi jatkuvan matkustamisen ja suorittamisen takia. Luvataan paljon, vaaditaan vielä enemmän mutta ei se mikään raha ole terveyden arvoista.

Vierailija
5/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee pariutumismarkkinoihin. Jos synnyt oikeanlaisella ulkonäöllä ja luonteella eli hyvätasoisena niin pariutuminen käy itsestään.

Jos taas et ole lähtökohtaisesti haluttava niin suurikaan yritys ei auta.

Vierailija
6/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen!

"Taustansa ja opintojensa vuoksi hän on miettinyt paljon rahaa ja eriarvoisuutta. Hän esimerkiksi sai työterveydestä hyvää hoitoa, koska oli sairauden puhjetessa työsuhteessa.

Luokista pitäisi puhua paljon enemmän. Ne ovat näkyviä, mutta silti tabu.

Söderström ei vieläkään kieri rahassa, mutta tiedostaa etuoikeutensa.

”Yhtäkkiä asun jossain hemmetin kartanossa. Se on tosi outoa. Sukutila on järjetön etuoikeus. Siksi haluamme jakaa paikan muillekin emmekä vain pitää sitä kotina itsellemme. Olen itse saanut täällä hyvinvointia ja haluan muidenkin kokevan sen.”

Söderstömille on tärkeää, ettei kartano ole elitistinen paikka.

”Mietimme esimerkiksi hinnoittelua niin, että mahdollisimman moni voisi tulla tänne. Tietysti pitää myös saada paikka pyörimään, joten tämä on tasapainoilua.” "

Vierailija
7/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee pariutumismarkkinoihin. Jos synnyt oikeanlaisella ulkonäöllä ja luonteella eli hyvätasoisena niin pariutuminen käy itsestään.

Kumma kyllä me taviksetkin pariudumme.

Jos heittää hanskat tiskiin ja syyttää geenejä tai tuuria, niin tuskin kovin moni kiinnostuu.

Vierailija
8/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläki puoliso mahdollistamassa lepäilyjä.

Vierailija
9/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalainen mieheni sai soiton valtiolta, että hänet haluttaisiin palkata ruotsinkielen osaamisen takia. (Toki koulutusta vastaavalle alalle, ei ole hoitoala kuitenkaan)

Mies sitten meni sinne. Oli muutaman vuoden ja nyt muualla jo.

Oikeasti on niin, että kaksikieliset saa ne paikat, ei riitä kouluruotsi.

Vierailija
10/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen!

Vierailija
11/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalainen mieheni sai soiton valtiolta, että hänet haluttaisiin palkata ruotsinkielen osaamisen takia. (Toki koulutusta vastaavalle alalle, ei ole hoitoala kuitenkaan)

Mies sitten meni sinne. Oli muutaman vuoden ja nyt muualla jo.

Oikeasti on niin, että kaksikieliset saa ne paikat, ei riitä kouluruotsi.

Ei tietenkään riitä kouluruotsi, 95% sen kirjoittaneista tai yliopistossa suorittaneista ei pysty tuottamaan puhetta saati tekstiä.

Kyllä minullekin on satanut muutama keikka laariin juuri ruotsin taidon takia. Olen umpisuomalainen, mutta Ruotsissa syntynyt ja paljon aikaa viettänyt.

Vierailija
12/12 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä me taviksetkin pariudumme.

Jos heittää hanskat tiskiin ja syyttää geenejä tai tuuria, niin tuskin kovin moni kiinnostuu.

En mä hanskoja ole heittämässä tiskiin, mutta kieltämättä ei tunnu kovin kivalta vastaanottaa kymmeniä ja kymmeniä pakkeja. Vaikka aktiivisesti käy treffeillä ja yrittää parhaansa niin se ei johda mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme