Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksinäinen, että haluaisin kuolla

Vierailija
30.11.2024 |

Olen aina yksin. Viikonloput yksin, illat yksin. Ehkä kerran-pari vuoteen käyn missään. On muutamia ystäviä, mutta kaikilla perheet tai eivät muuten vaan käy missään. 

Haluaisin oikean perheen, tunteen, että kuulun jonnekin. Tuntuu, että olen täysin turha ihminen.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole yksin. Sinullahan on sinut.

Vierailija
2/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.Välillä lataan Tinderin ja sitten viikon päästä poistan kun se ei ole hyvä seuranhakuun

Vierailija
4/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää esim eläinsuojeluyhdistyksen toimintaan mukaan. 

Samaa itselläkin mutta onneksi olen introvertti.

Vierailija
5/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, vaikka lapset vuoroviikoin. Eivät poista kumppanin puutteesta johtuvaa yksinäisyyttä, mutta estävät minua tappamasta itseäni.

m

Vierailija
6/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma yksinäisyys tappaa ja yksinäiset ovat huonoja ihmisiä mutta toisaalta kukaan ei välitä toisesta kuitenkaan ja haluaisi erakoitua. Mitä nyt tehdä? 

Vierailija
7/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.Välillä lataan Tinderin ja sitten viikon päästä poistan kun se ei ole hyvä seuranhakuun

Seuranhaku on haastavaa mutta suosittelen keksimään mieluista tekemistä. Ihmisiä voi seurata kaikkialla ja jos uskaltaa, kiinnostavia ihmisiä voi lähestyä missä tahansa. Kuten elokuvissakin, kokeilkaa kaikkea hauskaa tehdä yksinkin.

Vierailija
8/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Kaikki voi muuttua, mutta sen eteen usein täytyy nähdä vähän vaivaa, joskus enemmänkin. Mutta mikäpä sen parempi motivaattori kuin hyvä olo itsensä kanssa. Tee jotain pientä kivaa mikä piristäisi, siis ihan pienikin juttu. Tämä siksi, että näet että sinun omilla teoillasi on vaikutusta siihen millainen fiilis sulla itselläsi on. Paljon tsemppiä, sussa on kyllä kaikki tarvittava jo valmiina, ne vaan pitää kaivaa esiin. N32

Vierailija
9/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, vaikka lapset vuoroviikoin. Eivät poista kumppanin puutteesta johtuvaa yksinäisyyttä, mutta estävät minua tappamasta itseäni.

m

Mulla sama juttu. Lapsi vuoroviikoin minulla ja yksinoloviikot oikein korostavat sitä yksinäisyyttä ja mihinkään kuulumattomuutta. Olisipa oikea perhe, elämää ja ääntä ympärillä. Ja rakkautta.

-n-

Vierailija
10/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seura, paras seura. Tiedän olevani hyvässä seurassa.

Vierailija
11/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuranhaku on haastavaa mutta suosittelen keksimään mieluista tekemistä. Ihmisiä voi seurata kaikkialla ja jos uskaltaa, kiinnostavia ihmisiä voi lähestyä missä tahansa. Kuten elokuvissakin, kokeilkaa kaikkea hauskaa tehdä yksinkin.

Ei ketään saa lähestyä enää kuin tietyissä tilanteissa tai sovelluksissa.

Vierailija
12/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, perhettä en halua mutta sellaisen parisuhteen jossa toinen olisi paras ystävä. Se olisi omalle introverttiluonteelle ihanteellinen, mutta kaikki miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat vauhdikkaita ekstroverttejä joiden kanssa en pidemmän päälle löydä yhteistä säveltä. Yksin siis taas ja varmaan aika pitkään, koska yksin ei tule lähdettyä juuri mihinkään.

Vierailija
13/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinäisyyden vuoksi haluaa tappaa itsensä, mikä sinänsä on joillekin varmasti hyvä syy, niin ehdotan itsemurhaa päihteillä. Bilettää itse itsensä hengiltä. On hauskempaa, eikä valtiokaan (saati sukululaiset) peri vainajan jäljiltä liikaa perittävää. 

Itse en tappaisi itseäni muutoin kuin päihteillä ja rahojeni tuhlaamalla. 

Vierailija
14/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira tai kissa.

Sinusta voi tulla niiden myötä onnellinen ihminen.

Ne rakastavat ihmisiä syvästi.

Hieno ehdotus jo edellisissä viesteissä:

Mee vaikka johonkin eläinyhdistykseen tai muuhun järjestöön joka inspiroi sinua.

Parhaillaan siellä voi olla me - henki.

Rukoilen että saat ystäviä

Vierailija
15/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset, perhettä en halua mutta sellaisen parisuhteen jossa toinen olisi paras ystävä. Se olisi omalle introverttiluonteelle ihanteellinen, mutta kaikki miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat vauhdikkaita ekstroverttejä joiden kanssa en pidemmän päälle löydä yhteistä säveltä. Yksin siis taas ja varmaan aika pitkään, koska yksin ei tule lähdettyä juuri mihinkään.

Itsellä sama, että minusta kiinnostuvat aina ekstrovertit naiset jotka eivät sitten pidemmän päälle kuitenkaan introverttiä miestä halua. Introvertit naiset eivät edes kiinnostu.

Vierailija
16/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira tai kissa.

Sinusta voi tulla niiden myötä onnellinen ihminen.

Ne rakastavat ihmisiä syvästi.

Hieno ehdotus jo edellisissä viesteissä:

Mee vaikka johonkin eläinyhdistykseen tai muuhun järjestöön joka inspiroi sinua.

Parhaillaan siellä voi olla me - henki.

Rukoilen että saat ystäviä

"Rukoilen että saat ystäviä". Kiitos. Tuli todella hyvä mieli tästä, vaikken itse erityisen uskovainen olekaan. 

Lemmikkiä en voi ottaa allergioiden ja pitkien työvuorojeni vuoksi. Muuten hyvä idea.

Vierailija
17/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama, että minusta kiinnostuvat aina ekstrovertit naiset jotka eivät sitten pidemmän päälle kuitenkaan introverttiä miestä halua. Introvertit naiset eivät edes kiinnostu.

No itse ainakin tarvitsen paljon aikaa siihen tutustumiseen ja introvertti miehet ei ehkä osaa ottaa sellaista aktiivista roolia siinä etenemisessä kuin ekstrovertit, eli kahden introvertin eteneminen suhteeseen asti olisi sitten todella hidasta. Omalla kohdalla ne introverttimiehet joihin olen törmännyt arvostavat enemmän sellaisia räväköitä naisia jotka etenevät nopeasti seksiin jne.. Mielenkiintoinen ilmiö.

Vierailija
18/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaisia harrastuksia. Niissä tapaa samanhenkistä porukkaa. Voisit vaikka uuden harrastuksen myötä tutustuttuasi uusiin ihmisiin pyytää jotakuta, jonka kanssa tulet juttuun vaikkapa kävelylenkille silloin tällöin.

Minä olen käynyt muutamien kanssa esim. kiertämässä pari eri luontopolkua.

Kesällä on mukava liikkua luonnossa.

Vierailija
19/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kaupungissa tai lähellä kaupunkia, niin sieltä löytyy vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia kohdata livenä uusia ihmisiä.

Maaseudulla vaihtoehtoja ei niinkään ole.

Vierailija
20/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan loppu jo siihen, että menen ja teen aina kaiken yksin. Jotenkin kaikesta menee mielenkiinto ja maku kun mitään ei ikinä voi kokea eikä jakaa kenenkään kanssa. Lopulta sitä vaan tympiintyy tyystin koko elämään ja kaikki jää vain aikomiseksi koska mikään ei vaan enää kiinnosta riittävästi ja niin, että yksin jaksaisi innostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi