Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (705)
En yhtään mitään. Kaipa hän on jo huimannut toisen hyvät ja huonot puolet.
Onnitella. Silleen pikkusen sarkastisesti.
Miksi pitäisi sanoa jotain? Evvk (erosta yli 20 vuotta)
Jos jotain pitäisi sanoa, niin onnittelisin ja toivoisin pelkkää hyvää. Eksä on sydämeltään lämmin, mutta meidän tiet erkanivat, kun ei kumpikaan osannut ilmaista kunnolla itseään, saati että oltaisiin osattu näyttää toisillemme omia heikkouksia.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä nyt 8 vuotta ja vieläkin kipuilen sen oman herkän puolen näyttämisen kanssa. Lapset ovat saaneet mun sisäisen nössön esiin.
En mitään. Hyvänä päivänä toivon että heillä menee paremmin kuin meillä. Huonona päivänä olen vain iloinen että pääsin itse eroon.
En mitään, kummallekaan. Ei ole ollut mitään tarvetta olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää sen jälkeen, kun käsittelin eromme yksin.
Vieläkö ryyppää kunnolla joka viikonloppu?
Ei ole mitään tarvetta kertoa yhtään mitään. En koe tarvetta puuttua exäni elämään näin jälkikäteen. En myöskään kaipaa yhteydenottoja exän nyxältä, pitäköön hän huolen omista asioistaan. Mua ei kiinnosta yhtään heidän suhde.
Kiitän!
Jos hän ei olisi poiminut miestäni 30 vuotta sitten olisin varmaan lasten takia kitunut tylsässä suhteessa vielä muutaman vuoden. Nyt sain tilalle muutaman ihanan vuoden lasten kanssa keskenämme ja lopulta uusperheen rakkaan nykyisen mieheni kanssa, ihanan elämän!
Kurja tietty että exän elämä on käytännössä samalla taloudellisella yms tasolla kuin 30v sitten, riitoja ja vähän ankeaa. Mutta ikää jo 60+v joten tuskin siitä enää mihinkään lähtee, liian mukavuudenhaluinen
Ei taida vielä sellaista olla, mutta sanoisin, että pidä puolesi.
Muuten ihan hyvä mies mutta mitään kompromisseja ei suostu tekemään, mikä tulee tekemään tasavertaisesta parisuhteesta jossain vaiheessa mahdotonta.
Täydellisen puolison löysit itsellesi. Hellän ja rakastavan.
Olisin itse pitänyt, ellen olisi ollut niin rikki, hukassa ja sekaisin...
Asia ei kuulu minulle. En edes tiedä, onko eksilläni nyksiä.
Kaksi exää ja toisen osalta voisin onnitella ja neuvoa pitämään suhteesta huolta. Toisen osalta en mitään, havaitkoon itse mahdolliset haasteet ajan myötä.
Toivoisin, että kuuntelisi sydäntään. Miettisi tarkkaan, tekeekö tuo suhde onnelliseksi, onko mies tuki ja turva ja rakkautta täynnä oleva lämmin syli. Vai arvosteleeko, onko aina vastahankaan, saako sinut itkemään tai ahdistuneeksi?
Älä hukkaa elämääsi K.
Minulla ei ole mitään X kirjainta eikä nyki narusta.
( Nyksä on narujen nykimistä)
Lipun vedin täyteen salkoon Kaatuneiden Muistopäivänä, siinä oli tarpeeksi nyksää!
Ennen piti 14:00 laittaa puoli tanoon Kaatuneiden Muistopäivänä lippu nyt se saa olla 9:00- 20:00 saakka täyes tangoa.
Minusta nyksä on nykimistä!
Kummallisia lyhenteitä!
Ne Ovat Nykyinen ja Entinen !
Pidä itsestäsi huolta,ole omalla puolellasi. X:llä on vaikea mielenterveysongelma, jonka hän aina piilottaa suhteen alkuvaiheessa. Harkitse tarkkaan jaksatko sellaisen paineen.
Ei ole tehnyt mieli sanoa kun ei kukaan alkuhuumassaan uskoisi kuitenkaan.
Toinen oli kaikin tavoin (psyykk, fyys, seks, tal) väkivaltainen, toinen vain psyykkisesti ja lisäksi seksiaddikti sarjapettäjä.
Uskon, että on tullut ilmi. Yhteyttä kumpikin ex on vuosien ja vuosikymmenien takaa halunnut pitää, mutta minä todellakaan en.
Kumpikin jaksoivat sen pari ensimmäistä vuotta esittää. Nyt parisuhde seitsemättä vuotta hyvään mieheen ja vieläkin ihmettelen, voiko olla totta.
Yritän nauttia ja luottaa mutta yhteiseen kotiin tai avioon en enää suostu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sanoa jotain? Evvk (erosta yli 20 vuotta)
Missä kohtaa ap näin väitti? Olet hieman tyhmä.
Onnitella! Hyvä ystäväni ja exäni sopivat hyvin yhteen!