Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksinäinen, että haluaisin kuolla

Vierailija
30.11.2024 |

Olen aina yksin. Viikonloput yksin, illat yksin. Ehkä kerran-pari vuoteen käyn missään. On muutamia ystäviä, mutta kaikilla perheet tai eivät muuten vaan käy missään. 

Haluaisin oikean perheen, tunteen, että kuulun jonnekin. Tuntuu, että olen täysin turha ihminen.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kaupungissa tai lähellä kaupunkia, niin sieltä löytyy vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia kohdata livenä uusia ihmisiä.

Maaseudulla vaihtoehtoja ei niinkään ole.

Osaisiko joku vinkata Tampereella jotain tällaisia mahdollisuuksia? Itselläni ei voimat riitä selvittää, enkä edes tiedä, mistä lähtisin asiaa selvittämään. 

Vierailija
22/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole turha ihminen. Nyt sinulla on vain huono vaihe menossa. Taitaa jokainen joskus tuntea tuolla tavalla.

Mieti jokin tekeminen, josta voisit kiinnostua. Mielellään ihmisten ilmoilla tekeminen. Tietenkin myös kotona jonkin asian harrastaminen on hyvä, mutta siinä ei oikein tutustu uusiin ihmisiin.

Hyvää loppuvuotta ja aktiivista tulevaa vuotta sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole yksin. Sinullahan on sinut.

En tajua tätä kommenttia ollenkaan. 

Vierailija
24/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset, perhettä en halua mutta sellaisen parisuhteen jossa toinen olisi paras ystävä. Se olisi omalle introverttiluonteelle ihanteellinen, mutta kaikki miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat vauhdikkaita ekstroverttejä joiden kanssa en pidemmän päälle löydä yhteistä säveltä. Yksin siis taas ja varmaan aika pitkään, koska yksin ei tule lähdettyä juuri mihinkään.

Itsellä sama, että minusta kiinnostuvat aina ekstrovertit naiset jotka eivät sitten pidemmän päälle kuitenkaan introverttiä miestä halua. Introvertit naiset eivät edes kiinnostu.

No itse ainakin tarvitsen paljon aikaa siihen tutustumiseen ja introvertti miehet ei ehkä osaa ottaa sellaista aktiivista roolia siinä etenemisessä kuin ekstrovertit, eli kahden introvertin eteneminen suhteeseen asti olisi sitten todella hidasta. Omalla kohdal

On toki huomattavasti helpompaa edetä, kun toinen on ekstrovertti. Silloin itseänikään ei välttämättä edes huomaa introvertiksi kuin vasta ajan kanssa. Introverttien naisten kanssa raskasta on juuri se, että minun pitää viihdyttää ja olla aloitteellinen, kun ekstrovertin naisen kanssa se on tasapuolisempaa. Helpompi silloin itsekin olla avoin ja sosiaalinen.

Vierailija
25/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun saisi olla yksin ja rauhassa.

Vierailija
26/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä kirstussa montun pohjalla olet vielä  yksinäisempi.

Vierailija
27/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla kuitenkaan.

Vierailija
28/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jonkun kielen opiskelu työväenopistossa, lähde seuramatkalle, se ainakin virkistää. Tee pitkän tähtäimen säästösuunnitelma niin sinulla on tavoite.

Vierailija
29/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset, perhettä en halua mutta sellaisen parisuhteen jossa toinen olisi paras ystävä. Se olisi omalle introverttiluonteelle ihanteellinen, mutta kaikki miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat vauhdikkaita ekstroverttejä joiden kanssa en pidemmän päälle löydä yhteistä säveltä. Yksin siis taas ja varmaan aika pitkään, koska yksin ei tule lähdettyä juuri mihinkään.

Itsellä sama, että minusta kiinnostuvat aina ekstrovertit naiset jotka eivät sitten pidemmän päälle kuitenkaan introverttiä miestä halua. Introvertit naiset eivät edes kiinnostu.

Tää on jännä ilmiö. Rauhallisemmat tyypit eivät kohtaa toisiaan ja ihan vääränlaiset kiinnostuu heistä. Eli toisin kuin kuvittelevat, he ovat kyllä ihmisinä kiinnostavia, mutta pitäisi löytyä oikeanlaista seuraa.

En minäkään introverttina edes pärjää kaikkien ihmisten kanssa. Jotkut imee patterini tyhjäksi hetkessä. 

Vierailija
30/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso este kaverien etsimiseen yksinäisyyden aiheuttama häpeä. En kehtaa myöntää, että mulla ei ole kavereita. Kirjoittelin joskus yhden kaveripalstan kautta yhden henkilön kanssa ja hänen piti oikein mainita, että kyllähän hänellä siis kavereita on. Lopahti se innostus minulla siihen 🥴

Vierailija
31/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samankaltainen tilanne ja tunnetila, paitsi että olen jo 53. Mitään perhettä enkä edes parisuhdetta en usko enää savaani. Nyt viikonloppuna ollut tosi vetämätön olo. En jaksanut edes pikkujouluun. Tuntuu, että kaikki on jo nähty.

Vierailija
32/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kaupungissa tai lähellä kaupunkia, niin sieltä löytyy vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia kohdata livenä uusia ihmisiä.

Osaisiko joku vinkata Tampereella jotain tällaisia mahdollisuuksia? Itselläni ei voimat riitä selvittää, enkä edes tiedä, mistä lähtisin asiaa selvittämään. 

Aloitan tästä. www.tampere.fi/tampereen-seudun-tyovaenopisto

Tutustu yli 1000 kurssin valikoimaan. Ilmoittautuminen alkaa 4.12 netissä.

Vierailija
33/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitan tästä. www.tampere.fi/tampereen-seudun-tyovaenopisto

Tutustu yli 1000 kurssin valikoimaan. Ilmoittautuminen alkaa 4.12 netissä.

Kiitos paljon.

Vierailija
34/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastojen lukutiloissa syntyy toisinaan puolihuomaamatta juttua jonkun kanssa, sanomalehden äärellä. Katsoo vain ja rohkeasti istuu jonkun ystävällisen näköisen ihmisen lähelle.

Seurakunnilla, joissain on ihan ystäväpalvelu, josta voi saada kaverin aktivitteettiin tms. Katselehan nekin läpi.

Vierailija
35/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka haikailette parisuhdetta. Ei se suhde tuo läheskään aina onnea. Olen näin nelikymppisenä eroamassa suhteesta, josta yli puolet ajasta oli aivan pskaa ja menetin melkein mielenterveyteni.

Vierailija
36/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surulliselta kuin kuullostaa esim samaritans tai kriisipuhelinkin, voi puraa tuntoja ainakin.

Näissä ei ole ikärajaa.

Vierailija
37/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän samankaltainen tilanne ja tunnetila, paitsi että olen jo 53. Mitään perhettä enkä edes parisuhdetta en usko enää savaani. Nyt viikonloppuna ollut tosi vetämätön olo. En jaksanut edes pikkujouluun. Tuntuu, että kaikki on jo nähty.

Perheelle varmaan jo myöhäistä, mutta kyllä ihan kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat. Että se ei koskaan ole myöhäistä. Tietysti odottaminen tuskastuttaa.

Vierailija
38/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sydämestä: yksinäiset, hakeutukaa vapaaehtoistoiminnan pariin. Ei tarvitse olla hakemassa kumppania tai sydänystävää, mutta sellainen saattaa löytyä. Olet arvokas ja sinua tarvitaan.

Vierailija
39/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

visittampere.fi/tapahtumat

Tapahtumakalenterista löydät Tampereen ja lähiseudun alueelta kiinnostavaa tekemistä.

Vierailija
40/83 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka haikailette parisuhdetta. Ei se suhde tuo läheskään aina onnea. Olen näin nelikymppisenä eroamassa suhteesta, josta yli puolet ajasta oli aivan pskaa ja menetin melkein mielenterveyteni.

Olen ollut puolet aikuisiästäni parisuhteissa ja puolet ilman. Nuo puolet ilman ajat jättäisin pois koska tahansa. Ei ole parisuhteissakaan aina helppoa, mutta kumppanittomuus se vasta raskasta onkin. Ainakin minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän