Ai nyt median mukaan kaikki nuoret miehet vihaa naisia :D
Jotenki tää yhteiskunta ja sen tavat toimia oksettaa mua nykypäivänä, mä en tajua miksi mutta mulla on olo että mä en halua enää olla osa tätä suomalaista yhteiskuntaa. Musta tuntuu että kaikki on tyhmiä
Ne teettää jotain kyselyitä jossain netissä missä ne kaikki luuserit asustelee, ei ihmiset edes vastaa noihin asioihin rehellisesti. Katsokaa nyt tätäkin palstaa kuinka paljon täällä on sekopäitä
Toiseks, jos tilastot näyttää että Suomi on väkivaltaisin maa esim naisille ja varsinkin lähipiirissä tapahtuva väkivalta eli siis suhteissa, niin olisi varmaan syytä katsoa taakke siinäkin asiassa, tapahtuuko nämä teot esim humalassa? Mitkä siellä on ne juurisyyt? Katsokaa sinne ihan satojen vuosien taakse, me ollaan kylmä pimeä valtio pohjolassa missä viinaa on mennyt aina paljon. Mä en sano että se on ainut syy, mä vaan sanon että kattokaa sinne asioiden taakke kaikessa ja työstäkää niitä juuriongelmia
Suomessa on aina tapahtunut näitä asioita paljon.
Mua huvittaa nähdä joku Petteri Orpo nostelemassa käsiään että asioita pitäisi "tutkia", sulla on ollu aikaa tutkia koko sun elämäs tätä meidän kulttuuria, luulis tietävän missä ongelmia on :DD
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naisten oikeudet ovat pois miehiltä? Ihan sama jos ajateltaisiin vammaisten oikeuksien vähentävän terveiden oikeuksia jne. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Selittäkää se arvon miehet? Ja myös se,miksi naisella ei saisi olla samoja oikeuksia kuin miehillä?
Minun mielestä naisilla on jo ihan samat oikeudet kuin miehillä mutta ei kuitenkaan ihan samoja velvollisuuksia (vrt. asevelvollisuus). Voitaisiinko 2020-luvun Suomessa saattaa voimaan jokin lakisääteinen sukupuolisidonnainen velvollisuus, joka koskisi vain naisia? Mikä kiljuminen siitä nousisikaan.
Asevelvollisuus on tosiaan väärin ja pitäisi poistaa. Ei se ole enää nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää vastakkainasetteluhan on jonkun agenda. Luoda eripuraa yhteiskuntaan. En vaan ymmärrä miksi suomalainen media lähtee sitä toteuttamaan.
Mä taas en ymmärrä miksi ihmiset lähtee siihen mukaan? Täälläkin porukka ihan raivo päässä jokaisesta mediajutusta ja syyttämässä kaikesta naisia, vaikka suurin osa tavallisista naisista on itsekin yhtä ymmällään nykymenosta.
Älkää antako median lietsoa eripuraa välillemme, jostain syystä jokin taho sitä nyt yrittää. Ja sitä tapahtuu myös täällä keskustelupalstoilla.
Miten se on feminismin tai jonkun muun aatteen syy ettei löydä rakkautta? Minä olen ihan tavisnainen enkä halua enää miesten kanssa olla mutten kannata mitään aatetta. Ex mies oli väkivaltainen myös lastamme kohtaan ja asiaan puuttui myös lastensuojelu. Nyt huolehdin lapsesta eikä mikään suhde enää kiinnosta. En seuraa mitään aatteita elän normaalia elämää. Jos minulla naisena ei olisi oikeuksia pitäisi minun vastentahtoisesti mennä naimisiin uudelleen ja altistaa lapsi uusperhekuvioon. Nyt saan itse valita lapsen parhaaksi. Keneltä tämä on pois ja miksi se on väärin?
Vierailija kirjoitti:
Ei naurata. Olen yrittänyt kasvattaa kunnollisen miehen, mutta totuus tuli julki viikonloppuna.
Miniän kanssa puhuin. Heillä on lapsi ja miniä on uudestaan raskaana. Mies oli raivostunut ja lyönyt miniää, uhkasi että hänen ansaitsevan sen.
Asumme eri paikkakunnalla, ja menen vasta perjantaina kylään. Mietin miten otan asian puheeksi. Tälläistä käytöstä en suvaitse ja en ole kasvattanut häntä väkivallalla/uhkaillen. Missä olen mennyt vikaan miehen kanssa? Meidän pahassa riidassa vain ääni koroni. Äärimmäisen harvoin, asiat puhuttiin aina ja keskustelu toimi
Ihmisen ydin syntyy lapsuudessa. Kun itsetunto ja tunnetaidot eivät pääse kehittymään niitä on vaikea korjata myöhemmin. Lapsesi ei osannut käsitellä negatiivisia tunteitaan. Olet miettinyt miten hänelle saataisiin koko ajan kiva olo . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vastakkainasetteluhan on jonkun agenda. Luoda eripuraa yhteiskuntaan. En vaan ymmärrä miksi suomalainen media lähtee sitä toteuttamaan.
Mä taas en ymmärrä miksi ihmiset lähtee siihen mukaan? Täälläkin porukka ihan raivo päässä jokaisesta mediajutusta ja syyttämässä kaikesta naisia, vaikka suurin osa tavallisista naisista on itsekin yhtä ymmällään nykymenosta.
Älkää antako median lietsoa eripuraa välillemme, jostain syystä jokin taho sitä nyt yrittää. Ja sitä tapahtuu myös täällä keskustelupalstoilla.
Jos se "suurin osa naisista" ei viitsi sanoa tuota aatetta vastaan ääneen niin miten voisi uskoa että ne on oikeasti vastaan, ja toisaalta mitä väliä sillä teoreettisella vastaan olemisella edes on jos nää kuitenkin antaa tuon militanttifeministivasemmiston ohjata asiat mieleiseensä suuntaan?
Ihan sama ongelma on monessa muussakin ryhmässä. Kaikki tajuaa että vain osa eräästäkin etnisestä ryhmästä käyttäytyy ilmeisen tahallisen huonosti mutta silti se loppuporukka sekä on hiljaa ja kritisoimatta noita jatkuvasti huonosti käyttäytyviä, että raivoaa isoon ääneen jos heidän ryhmäänsä mitenkään mainitaan tämän huonosti käyttäytyvän porukan tekoja uutisoitaessa.
Maailma ei tunnetusti parane sillä että ollaan hiljaa vaan sillä että avataan suu kun tulee tarve avata suu. Ja jos maailmasi on sellainen ettet uskalla rangaistusten pelosta avata suutasi niin silloin olet jo hävinnyt. Toki pitää myös pystyä perustelemaan miksi joku asia on ongelma jos sitä haluaa kritisoida tai muuttaa. Pelkkä iso huutaminen isolla joukolla ei ole vielä peruste kuten vasemmiston organisoimista jättimölyistä on opittu.
Vierailija kirjoitti:
Miten naisten oikeudet ovat pois miehiltä? Ihan sama jos ajateltaisiin vammaisten oikeuksien vähentävän terveiden oikeuksia jne. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Selittäkää se arvon miehet? Ja myös se,miksi naisella ei saisi olla samoja oikeuksia kuin miehillä?
Selitä arvon nainen mitä oikeuksia miehet nyt ovat vaatimassa naisilta pois? Selitä arvon nainen mitä oikeuksia miehillä on, muttei sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos toisen osapuolen takana on järjestäytynyt monikansallinen vihaliike ja toisen osapuolen takana vain biologian heille suoma fyysinen ylivoima niin ei tässä nyt ihan tasa-arvoisia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Median mukaan myös:
- suomi tarvitsee järjettömän paljon lisää koulutettua työvoimaa ulkomailta koska työvoimapula
- jättimäärä suomalaistyöttömiä on vaan laiskoja, juoppoja ja kaikin tavoin kelvottomia työntekoon nykymaailmassa joten niistä tehdään kelvollisia leikkaamalla niiden tukia ja ahdistelemalla niitä aina vaan älyttömämmällä kela-byrokratialla
- 100 miljardin talousvaje ja muutenkin täysin kelvoton hallitus viime hallituskaudella ei merkitse mitään ja kaikki suomen talous- ja muutkin sote yms. ongelmat on täysin petterin ja kaverien vuodessa itse aikaansaamat
- On ihan normaalia tunkea opettajakoulutuksessa vihanneksia hanuriin, opettaa 10 vuotiaille peppuseksin tekniikoita ja raivostua jos 2000 vuotta vanhaa uskontoa mitenkään referoidaan koulun juhlissa
- kaikki persut, kokoomuslaiset ja ylipäänsä jokainen joka ei nuole vasurien kanssa r
1. On hallitusohjelmassa tuoda paljon työvoimaa ulkomailta
2. Hallitus työttömiä haukkuu ja vie rahat
3. Työttömyys ja konkurssit räjähti käsiin, kun hallitus julkaisi leikkaussuunnitelmat
4. Siksihän nuo asiat on mediassa koko ajan, koska niissä ei ole mitään normaalia
5. Kokoomus on ollut Venäjää vastaan, persut on äänestäneet pakotteita vastaan
Ihan kuin eläisi eri maailmassa teidän kanssa. Ettekö te lue muuta, kuin Seiskaa?
Jos et saa kuudessa lauseessa kirjoitettua muuta kuin kuusi selvää valetta niin kyllä vika on täysin sinussa ja jatkuvassa valehtelussasi. Ainakin minä voin perustella omat väitteeni, sinun väitteesi hajoaa jo pienelläkin tarkastelulla.
Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mihin uhriutumisen kulttuuri teidän mielestänne johtaa?
Eli feminismi.
"Tämä nykyajan äärimmäinen sekavuus ja ihmisevoluution ajatuksien rappio on tullut tähän tilanteeseen nykyisen hallituksen aikana? "
Missähän kohdassa sanoin niin? Vastasin vain kohta kohdalta sekavasti esitettyihin väitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se "suurin osa naisista" ei viitsi sanoa tuota aatetta vastaan ääneen niin miten voisi uskoa että ne on oikeasti vastaan, ja toisaalta mitä väliä sillä teoreettisella vastaan olemisella edes on jos nää kuitenkin antaa tuon militanttifeministivasemmiston ohjata asiat m
Ohjata asiat mihin suuntaan? Kuule, suurin osa meistä elää ihan tavallista elämää tietämättöminä mistään aarteista. Ei kenenkään mun tunteman naisen elämässä näy mikään aate mitenkään. Normaali arki, työ, ystävät, perhe jne ei ketään mikään aate kiinnosta.
"Jos et saa kuudessa lauseessa kirjoitettua muuta kuin kuusi selvää valetta niin kyllä vika on täysin sinussa ja jatkuvassa valehtelussasi. Ainakin minä voin perustella omat väitteeni, sinun väitteesi hajoaa jo pienelläkin tarkastelulla."
Luettelepa ne valheet.
Hallitusohjelman voi kuka vaan lukea netistä.
Persujen äänestämisistä on ollut monta lehtijuttua, ja äänestämiset löytyy myös netistä. Varsinkin Hakkarainen on ollut Venäjän puolella aina.
Konkurssit ja työttömyys alkoivat lisääntyä toissa kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.
Oletteko te kaikki jotain yliopisto opiskelijoita nettinaailmassa? Ei kukaan tuollaisia mieti normaalissa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä somekohut menevät ihan peruskaavan mukaan: tulee ilmi ongelma, joihin johdonmukaisin reaktio on pohtia ratkaisua. Seuraavaksi tulee neiti liberaali, joka puuttuu siihen mitä joku sanoi tästä ongelmasta. Tartutaan johonkin huonosti ilmaistuun ulostuloon, tehdään siitä pahin mahdollinen tulkinta ja ilmoitetaan tässä on meillä ongelma! Asiaa vyörytetään seuraavat päivät sosiaalisessa mediassa, jotta alkuperäinen puheenaihe unohtuu. Lillukanvarsiin takertumalla saadaan tikusta asiaa. Ja mitä tällä kaikella saadaan? Lisää keskustelua, lisää käsien heiluttelua ja koko homma karkaa seuraavassa hetkessä metatasolle. Kuinka mitään konkreettista voidaan saada aikaan, jos välitön reaktio on puhua niistä, jotka puhuvat ongelmista tai yritävät tehdä jotain niiden eteen?
Ja te, suurin osa miehistä, koettakaa tekin kestää. Älkää luulko, että kaikki ajattelevat niin kuin julkisuudessa huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Jos et saa kuudessa lauseessa kirjoitettua muuta kuin kuusi selvää valetta niin kyllä vika on täysin sinussa ja jatkuvassa valehtelussasi. Ainakin minä voin perustella omat väitteeni, sinun väitteesi hajoaa jo pienelläkin tarkastelulla."
Luettelepa ne valheet.
Hallitusohjelman voi kuka vaan lukea netistä.
Persujen äänestämisistä on ollut monta lehtijuttua, ja äänestämiset löytyy myös netistä. Varsinkin Hakkarainen on ollut Venäjän puolella aina.
Konkurssit ja työttömyys alkoivat lisääntyä toissa kesänä.
Trumppi hyvä, lisävalehtelu ei muuta entisiä valeitasi totuuksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tavalliset naiset olisivat ymmällään ja nykymenka vastaan, he eivät äänestäisi Vihreitä, Vasuriliittoa ja SDP:tä.
Koska he äänestävät, niin he ovat tyytyväisiä nykymenoon tai vaativat sitä lisää.
En myöskään pidättele hengitystäni odottaessani naisten kollektiivin paheksuvan feministisiä oksennuksia.
Joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te kaikki jotain yliopisto opiskelijoita nettinaailmassa? Ei kukaan tuollaisia mieti normaalissa elämässään.
Työpaikoilla, kahviloissa, jne pidätellään nykyään vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pierua. Siellä ne molemmat kuitenkin ovat, ihmisen sisällä. Ja jossain jokainen ne päästää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen vastakkainasettelun ajan pitänyt olla ohi?
Ehei, vastavoima feminismille on vielä lähtökuopissa ja femmakot panikoi jo. Syystäkin, loppuu ne etuoikeudet vihdoinkin.
Mitkä etuoikeudet? Kaverin puolesta kysyn.
Tämä nykyajan äärimmäinen sekavuus ja ihmisevoluution ajatuksien rappio on tullut tähän tilanteeseen nykyisen hallituksen aikana?