Mikä vika siinä Bemarissa on?
Kommentit (15)
Ei mitään. Vika on yleensä ratin ja penkin välissä.
Opettele ensin liikennesäännöt ja kysy sitten.
Bemari on naisten auto, jota nuoret miehet tai pienimunaiset jostain syystä ajavat.
Mitä yhteistä on bmw kuskilla ja kortsulla?
Kummasti niissä ihme temppuja teillä tekevissä autoissa usein on bemarin logo.
Mm äskettän roikkui kys auto puskurissa noin 5 km kunnes lähti yhtäkkiä kovalla kiihdytyksellä ohi. Ihmettelin mikäs kiire sille nyt tuli? No kiire oli kaahata minun eteen keulaa hipoen oikealla olevaan liittymään.
Tuossa tyyppiesimerkki millainen "teiden ritari" siellä ego autossa istuu.
Sitä mollaa yleensä kaikki jotka eivät ole sellaista koskaan omistaneet, tuskin ovat edes ajaneet. Osa on niitä kateellisia jotka haluaisivat sellaisen itselleen mutta ei ole varaa. Itse olen omistanut viisi ja kuudennen tilasin vuoden alussa mutta sähköautoa saa vielä puolisen vuotta ainakin odotella. Olen omistanut paljon muitakin autoja mutta en ole vielä Bemaria parempaa löytänyt sporttisen oloiseksi käyttöautoksi joten sillä mennään. Tässäkin tapauksessa ne pienemmillä moottoreilla olevat kannattaa unohtaa, auto on muiltakin ominaisuuksiltaan aivan erilainen kun ottaa tehokkaimman mahdollisen moottorin.
Vierailija kirjoitti:
Mm äskettän roikkui kys auto puskurissa noin 5 km kunnes lähti yhtäkkiä kovalla kiihdytyksellä ohi. Ihmettelin mikäs kiire sille nyt tuli? No kiire oli kaahata minun eteen keulaa hipoen oikealla olevaan liittymään.Tuossa tyyppiesimerkki millainen "teiden ritari" siellä ego autossa istuu.
Mikä oli kuskin ihonväri?
Vierailija kirjoitti:
Mm äskettän roikkui kys auto puskurissa noin 5 km kunnes lähti yhtäkkiä kovalla kiihdytyksellä ohi. Ihmettelin mikäs kiire sille nyt tuli? No kiire oli kaahata minun eteen keulaa hipoen oikealla olevaan liittymään.Tuossa tyyppiesimerkki millainen "teiden ritari" siellä ego autossa istuu.
Mikä vika siinä BMW-merkkisessä autossa siis oli?
Bemari sai 1980-luvulla huonon maineen juppien suosimana autona. Bemari oli ja on edelleenkin ihan hyvä auto. Nyttemmin Bemarin maine on paljon puhdistunut, vaikka ehkä sillä vielä hieman on maine pullistelevien ukkojen autona.
Audi kantaa tänään ehkä huonointa mainetta hieman samaan tapaan kuin Bemari ennen. Audikuskiin liitetään sellaisia mielikuvia, että audikuski on nousukas, aggressiivinen, tyhmä mies, joka ei tajua kulttuurista mitään vaan juoksee rahan ja teknologian perässä. Audikin on kuitenkin ihan hyvä auto.
Mersun maine on vähiten tahriintunut. Se on arvokkuudessaan Bemarin ja Audin yläpuolella. Bemari ja Audi haluaisivat olla kuin Mersu mutta eivät ole koskaan siinä onnistuneet. Mielikuvien tasolla siis.
Nyt kun on bmw kuskeja paikalla, tässä olisi pari viatonta kysymystä:
1. Onko bemarin suuntavilkku ylivoimainen käytettäväksi?
2. Onko bemarin kuljettajan asenne muita tiellä kulkijoita kohtaan ylimielinen, koska hän ei tarjoa muuta liikennettä helpottavaa informaatiota? (Se suuntavilkku.)
Ja tämä sama kysymys pätee Audi ja MB kuljettajille.
Tunnetteko te mielihyvää, muiden tietä käyttävien ärsyttämisestä?
Mun auto on
BEE ÄM VEE
VITOS
BEE ÄM VEE
VITOS
BEE ÄM VEE
VITOS
BEE ÄM VEE
JA VITOS SARJAA
JOS MÄ EN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
MUN BEE ÄM VEE
VITOS BEE ÄM VEE
VITOS BEE ÄM VEE
usein liikenteessä törttöilijät kuuluu saksalaiseen kolmikkoon:
bmw
mersu
audi
Autoina varmaan ihan hyviä jos vaan rahat riittää, ja bemukat on pitkään ollu amisten suosikkimerkki. Nimenomaan amispoppia täysillä subbarista soittavien, asuinalueilla mutkissa driftaillevien, helvetin kovaäänisten pakoputkien ja ylinopeutta paahtavien sekä välillä vastaantulijan kaistalla seilailevien amisten suosikki. 90 luvun 3 bemarin kun nään niin alkaa jo vähän jännittää että minkähänlainen läheltäpiti tai kenties kolari nyt sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuski
Tunnen nykyisin kaksikin Bemu kuskia jotka eivät ole mlkkuja millään tavalla. Näyttää vilkkua, ei turhia ohituksia, pysäköi oikein... (No eihän tätä tietysti kukaan usko)
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Nyt viides bemari menossa, olen aina ajanut bemarilla. Paras auto ajaa, en merkkiä tule vaihtamaan.