Ai nyt median mukaan kaikki nuoret miehet vihaa naisia :D
Jotenki tää yhteiskunta ja sen tavat toimia oksettaa mua nykypäivänä, mä en tajua miksi mutta mulla on olo että mä en halua enää olla osa tätä suomalaista yhteiskuntaa. Musta tuntuu että kaikki on tyhmiä
Ne teettää jotain kyselyitä jossain netissä missä ne kaikki luuserit asustelee, ei ihmiset edes vastaa noihin asioihin rehellisesti. Katsokaa nyt tätäkin palstaa kuinka paljon täällä on sekopäitä
Toiseks, jos tilastot näyttää että Suomi on väkivaltaisin maa esim naisille ja varsinkin lähipiirissä tapahtuva väkivalta eli siis suhteissa, niin olisi varmaan syytä katsoa taakke siinäkin asiassa, tapahtuuko nämä teot esim humalassa? Mitkä siellä on ne juurisyyt? Katsokaa sinne ihan satojen vuosien taakse, me ollaan kylmä pimeä valtio pohjolassa missä viinaa on mennyt aina paljon. Mä en sano että se on ainut syy, mä vaan sanon että kattokaa sinne asioiden taakke kaikessa ja työstäkää niitä juuriongelmia
Suomessa on aina tapahtunut näitä asioita paljon.
Mua huvittaa nähdä joku Petteri Orpo nostelemassa käsiään että asioita pitäisi "tutkia", sulla on ollu aikaa tutkia koko sun elämäs tätä meidän kulttuuria, luulis tietävän missä ongelmia on :DD
Kommentit (243)
Mistä johtuu tuo feministien miesviha, omasta mielestään ajavat vain tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuota feminististä paskatutkimusta käytetään jo argumenttina keskusteluissa. Feministit toimivat kuin vasemmisto, hallitsevat keskustelua.
Jos joku taho pitää tuon tutkimuksen tuloksia argumentteinä johonkin väitteisiin niin tuhoaa vain omaa uskottavuuttaan. Onhan tuon tutkimuksen löperyys todettu jo monelta taholta.
Tutkimuksella ei saatu mitään hyödyllistä tietoa, ruokkii vain feministien miesvihaa. Nämä ei halua nähdä/tunnustaa tutkimuksen ongelmia.
Koettakaapa kritisoida vaikka TikTokissa tutkimusta näiden feministien videoiden kommenteissa. Näette minkä viharyöpyn se aiheuttaa, vaikka ei ottaisi kantaa kuin tutkimukseen.
Jos joku taho pitää tuon tutkimuksen tuloksia argumentteinä johonkin väitteisiin niin tuhoaa vain omaa uskottavuuttaan. Onhan tuon tutkimuksen löperyys todettu jo monelta taholta.