Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?
Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.
Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (1425)
Haluaako pojat nyt pillua vai parisuhdetta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tasoja ei olisi, niin eikö tämän näköinen nainen voisi seurustella näköiseni kaljun laihaläskin kanssa?:
http://www.mundodeportivo.com/us/files/content_image_mobile_filter/uplo…
... No ei voisi.Sen sijaan jos minun olisi pakko lähestyä tosissani naista ilman Tinderiä, niin se voisi olla jotain tämän kaltaista:
http://thumbs.dreamstime.com/b/attractive-thirty-something-caucasian-wo…
Tämä viesti kertoo kyllä tyhjentävästi kaiken miesten ihan vääristyneestä naiskäsityksestä. Tuo alempi nainen on oikeasti ihan hyvännäköinen ja tuo urheilijanainen erittäin treenattu ja erittäin meikattu.
Onko kaikki miehet oikeasti sitä mieltä, että tuo alempi on jotenkin "liian ruma".
Jos oikeasti
Ylempi kuva näytti tekoälyn tuotokselta. Kuka muka lähtee urheilemaan ja hikoilemaan noin vahvassa meikissä. Ja vielä poseeraa suu auki kuin jossain miehille suunnatussa mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tasoja ei olisi, niin eikö tämän näköinen nainen voisi seurustella näköiseni kaljun laihaläskin kanssa?:
http://www.mundodeportivo.com/us/files/content_image_mobile_filter/uplo…
... No ei voisi.Sen sijaan jos minun olisi pakko lähestyä tosissani naista ilman Tinderiä, niin se voisi olla jotain tämän kaltaista:
http://thumbs.dreamstime.com/b/attractive-thirty-something-caucasian-wo…
Tämä viesti kertoo kyllä tyhjentävästi kaiken miesten ihan vääristyneestä naiskäsityksestä. Tuo alempi nainen on oikeasti ihan hyvännäköinen ja tuo urheilijanainen erittäin treenattu ja erittäin meikattu.
Onko kaikki miehet oikeasti sitä mieltä, että tuo alempi on jotenkin "liian ruma".
Jos oikeasti
Erittäin paljon meikkiä sekä treeniä niin kuka vaan voi siis olla miesten mielestä kaunis. Näin kenenkään miehen ei tarvitsekaan tyytyä rumaan/tavisnaiseen.
Ja koska naiset eivät tee niin, voit siitä päätellä kuinka epätoivoisesti he haluavat miellyttää kaikkia miehiä ja pariutua ääliöiden kanssa. Näissä naisetta jäävissä miehissä ulkonäkö ei ole huonoin asia vaan luonne ja asenne.
Ap, voit aina vaihtaa sukupuolta naiseksi ja valita niistä kaikista miehistä.
"Kyse oli siitä, että mitä mies tekisi, jos siihen olisi mahdollisuus. "
No aika moni asuisi linnassa, ajaisi Ferrarilla ja söisi sisäfilettä jos olisi mahdolisuus. Se ei kuitenkaan juuri kerro mitään siitä millaisia valilntoja me teemme oikeassa elämässä eikä varsinkaan sitä että emme voisi olla oikein tyytyväisiä myös ihan tavalliseen elämään jossa noita asioita ei saa.
Yksi joidenkin miesten ongelma on juuri tämä että eletään sellaisessa keskenkasvuisessa haavemaailmassa jossa ei kelpaa oikein mikään muu kuin se joka on oikeasti saavuttamatonta. Ne miehet jotka pariutuvat ovat yleenä kypsän realistisia ja kykenevät aidosti viehättymään ja iloitsemaan siitä joka on heidän ulottuvillaan.
"Ylempi kuva näytti tekoälyn tuotokselta. Kuka muka lähtee urheilemaan ja hikoilemaan noin vahvassa meikissä. Ja vielä poseeraa suu auki kuin jossain miehille suunnatussa mediassa."
Ylempi kuva on jalkapalloilija Alisa Lehmann.
Vierailija kirjoitti:
No aika moni asuisi linnassa, ajaisi Ferrarilla ja söisi sisäfilettä jos olisi mahdolisuus. Se ei kuitenkaan juuri kerro mitään siitä millaisia valilntoja me teemme oikeassa elämässä eikä varsinkaan sitä että emme voisi olla oikein tyytyväisiä myös ihan tavalliseen elämään jossa noita asioita ei saa.
Yksi joidenkin miesten ongelma on juuri tämä että eletään sellaisessa keskenkasvuisessa haavemaailmassa jossa ei kelpaa oikein mikään muu kuin se joka on oikeasti saavuttamatonta. Ne miehet jotka pariutuvat ovat yleenä kypsän realistisia ja kykenevät aidosti viehättymään ja iloitsemaan siitä joka on heidän ulottuvillaan.
Eli puhut tasoista vain nätimmillä sanoilla. "Ulottuvilla" on aivan sama asia.
Tänään minulla on vapaapäivä töistä, huomenna töihin ja perjantaina tulee palkka. Nukuin normaalia pidempään tänään, keitin aamukahvit ja laitoin pyykit koneeseen. Kohta vähän siivoilen ja sitten lähden kauppaan. Ulkona on tosi syksyinen sää, lumet on jo sulannu pois. Hyvä vaan että on lämmin niin säästän lämmityskuluissa.
Minä en ole vielä eläessäni seurustellut, saa nähdä löydänkö sitä oikeaa vai en jonka kanssa vaikka perustaa perhe. Viihdyn ja pärjään kyllä myös sinkkuna.
Miten te olette tänään tehnyt?
M34
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka saavat helposti naisilta (useilta) "pelkkää seksiä", saavat milloin tahansa myös parisuhteen niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinäkin siis onnellinen, jos sulla ois tuhansia naisia?
Ja kyllä, miehet ja naiset ovat erilaisia. Mä olen tavallinen pallero, mutta kyllä kai mulla vois olla joka ilta joku jyystämässä. En vain halua sellaista.
Voisit jopa ottaa rahaa siitä, jos ajatusmaailmasi olisi yhtä vääristynyt kuin ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v i t t u sä olet tyhmä🤣😂
"Mutta seksistä tässä puhutaankin, kun puhutaan chadeista. Ja kuinka helppoa sen saaminen miehelle on, mikäli ei näytä "chadilta", "
No koska naiset eivät keskimäärin harrasta kovin paljon ihan irtoseksiä niin sen saaminen on hankalaa ihan jo siitä syystä. Ja siksi tietenkin se keskittyy ihan vain komeimmille ja supliikeimmille miehille.
Jos on tavis niin kannattaa ihan suosiolla etsiä sitä pysyvää parisuhdessa kun siinä nyt muutenkin sitä seksiä saa yleensä enemmän ja useammin kuin sinkkuna. Turha haikaille sellaista jota ei ole paljoakaan tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka saavat helposti naisilta (useilta) "pelkkää seksiä", saavat milloin tahansa myös parisuhteen niin halutessaan.
Hae pillua rahalla vai ootko kaiken lisäksi pa?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että eivät ole kehittyneet teini-i'n fanitusvaiheen yli aikuisiksi. Oikea ihmissuhde pelottaa henkisesti lasta ja romanttinen ja seksuaalinen huomio suunnataan fantasioihin.
Tasot on olemassa, me kaikki naiset olemme kertoneet sen sinulle monta kertaa.
Sinun ongelmasi on, että yliarvioit oman tasosi. Ottaen huomioon naisvihasi ja mt-ongelmasi, joita osoitat päivittäin vuodessa toiseen täällä palstalla, niin tasosi on lähellä nollaa. Siksi sinun kuuluisi tasoteorian mukaan katsella naisia, joiden taso on lähellä nollaa. Sen sijaan katselet kauniita eli korkeatasoisia naisia.
Sinä itse olet täällä ainoa, joka ei hyväksy tasoteoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat niin ymmärtää. Ei tosin ole vielä kovin kummoinen tasoteoria että erottaa miljonäärirokkarin ja tavallisen miehen toisistaan.
Kyse on todennäköisyyksistä, eikä mistään ehdottomuuksista.
Tavismies voi saada kauniin tai ainakin hyvännäköisen naisen, kun olen itsekin saanut useammankin kerran. En ole millään mittarilla mikään saalis, mutta jostain syystä olen saanut ihastumisille vastakaikua sellaisilta naisilta, jotka ovat selvästi kauniimpia kuin itse olen komeampi. En ole myöskään varakas, pitkä tai toimi "jännässä" ammatissa.
En toisaalta myöskään kylve naisten huomiossa, enkä sellaista kerjää, eikä moni kaunis nainen edes katso minuun päinkään. Mutta se on ihan ok. En ole kiinnostunut ihmisistä, jotka eivät ole minusta.
Ei tietenkään ole mitään tasoja, vaan on sopivia ja ei-sopivia kumppaneita. Suurin osa ihmisistä on toisillaan epäsopivia kumppaneita.
Ihmisten persoonat, moraalit ja arvot vaikuttavat paljon kumppanivalintaan. Harvoin nuorella kilpaurheilijalla on mitään yhteistä yksin kotona istuvan vauvakirjottelijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinäkin siis onnellinen, jos sulla ois tuhansia naisia?
Ja kyllä, miehet ja naiset ovat erilaisia. Mä olen tavallinen pallero, mutta kyllä kai mulla vois olla joka ilta joku jyystämässä. En vain halua sellaista.
Voisit jopa ottaa rahaa siitä, jos ajatusmaailmasi olisi yhtä vääristynyt kuin ap:n.
Niin muuten voisin. Mutten halua, tuntisin oloni hyväksikäytetyksi niin yhden illan suhteissa kuin seksityöntekijänä.
Tässäkin tulee taas tämä yksilöllisyys: jos joku ns komea lähestyisi minua, miettisin et haluaako tuo minua vain siksi, että ajattelee saavansa helposti. Jos joku tavallisempi lähestyisi, niin olisin jotenkin kiinnostuneempi. Mutta käytöstavat ja asenne sekä tietysti hygienia pitää olla kunnossa.
Täällä keskustelee taas ilmeisesti useampikin feministi "Tinderon***skapeli"-Instayhteisöstä.