Patrick Laine mukana kisoissa, yes!
https://www.is.fi/nhl/art-2000010858880.html
Laineella on kyvyt maalintekoon, ja hän ratkaisee ylivoimapelin ongelman. Ilman Lainetta Leijonilla ei olisi rightin uhkaa ylivoimalle.
Kommentit (12)
Joko on pää selvillä, vai vieläkö äkkirikastuminen sekoittaa nuppia?
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä isän kuolema, että hyvää karmaa sinne vaan moisen Ilkkumisesta.
Miksihän Jukka Jalosen aikaan ei ollut tunkua? vaikka Jalonen oli huippu valmentaja?
1. Se sanoo tulevansa aina mukaan mutta sitte ei tuukkaa
2. Ei tossa turnauksessa oo mitää ideaa koska ei siinä oo parhaimpia mukana, Venäjä ja Tsekki pitäs olla ainakin, niillä riittää NHL pelaajiakin
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Jukka Jalosen aikaan ei ollut tunkua? vaikka Jalonen oli huippu valmentaja?
Tämä on NHL:n Four Nations -turnaus. Kaikki pelaajat on nhl-miehiä. Mukana Suomi, Ruotsi, Kanada ja Usa.
Patella on maailmanluokan laukaus, mutta ei hirveästi muuta. Aluksi se aiheuttikin tuhoa, mutta sitten veskat oppivat sen, niin ei Patesta oikein ole enää hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin isäni kuoleman aikoihin huomattavasti Lainetta nuorempi, eikä missään vaiheessa ole isän kuolema ruvennut "huippaamaan" päästä!
Ei taida tulla. Sairaslomalla mielenterveysongelmien takia tai varvas tai sormi kipeänä.
Onko Patrick Laine ja Patrik Laine sama henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin isäni kuoleman aikoihin huomattavasti Lainetta nuorempi, eikä missään vaiheessa ole isän kuolema ruvennut "huippaamaan" päästä!
En ymmärrä miksi sinun piti edes tulla kirjoittamaan joku noin typerä viesti. Sinulle isäsi ei selkeästi merkinnyt mitään ja taisit olla vaan tyytyväinen, kun isäsi kuoli. Sait sitten sitä perintöäkin, mikä oli sinulle tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sinun piti edes tulla kirjoittamaan joku noin typerä viesti. Sinulle isäsi ei selkeästi merkinnyt mitään ja taisit olla vaan tyytyväinen, kun isäsi kuoli. Sait sitten sitä perintöäkin, mikä oli sinulle tärkeintä.
Perinnöksi tuli muutamia kymmeniä tuhansia velkaa.
Pate on suomen kaikkien aikojen pelaaja