Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?
Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.
Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (1425)
Tottakai voi saada! Kauneus on katsojan silmässä. Kun toiseen rakastuu, hänet näkee kauniina, vaikka muut eivät sellaista kauneutta ymmärtäisikään!
Vierailija kirjoitti:
Hei ykskakkonen, mä muistan sut jo yli 10 vuoden takaa suomi24:n sinkut-palstalta! Miten toi teoria on auttanut sua elämässä?
Unohditko, että sittenhän olit itse samalla palstalla. Ja nyt olet samalla palstalla taas.
Itse uskon, että ainoa taso, mikä oikeasti merkitsee, on älyllinen. Ja tietenkin, kuten aina, poikkeuksiakin on ja joku älykäs vanha patu haluaa vaan nätin tytön, oli aivokapasiteettia tai ei, joskaa toimintana en pidä sitä kovin älykkäänä. Pidemmän päälle on kuitenkin hirvittävän raskasta olla ja elää ihmisen kanssa, joka on huomattavasti itseä älykkäämpi (ei oikein tajua hänen juttujaan) tai tyhmempi (joutuu itse sopeuttamaan omia juttuja ja käyttämään ilmaisuja siten, että tietää toisen ymmärtävän), koska silloin ei vain voi olla oma itsensä. Itse olen lähes nelikymppinen ja hieman pyöreä / ylipainoinen naishenkilö. Muhkua, makkaraa, raskausarpea, suonikohjua, you name it! Yksi lapsi edellisestä liitosta. Silti minulla on komea ja hyvätuloinen, itseäni huomattavasti nuorempi kumppani (jolle alussa itse asiassa sanoin, etten koe mitenkään päin olevani hänen tasoaan). Meillä kohtaa jutut (niin hyvät kuin huonotkin) täydellisesti, ja toki hän pitää minua (ainakin jos sanoihinsa / käytökseensä on uskominen) todella kauniina. Uskon, että se luonteen / älyn / juttujen yhteensopivuus saa myös sen toisen näyttämään kumppanilleen viehättävä(mmä)ltä.
"Eli nainen voi olla feminiininen tai maskuliininen, mies vain maskuliininen. Tai sitten maskuliininen nainen on "eri tavalla feminininen", mutta mies voi olla vain yhdellä tapaa maskuliininen.
Miten tämä on mahdollista?"
No niinhän minä juuri sanoin, että noin asia on. Ja se on mahdollista, koska siihen luonto perustuu, kahteen sukupuoleen. Silti ihmisten maailmassa on aina myös poikkeuksia ja useimpien eläimienkin. Pääasiassa kuitenkin sillä tavalla kuin kuvaat.
Hei ykskakkonen, mä muistan sut jo yli 10 vuoden takaa suomi24:n sinkut-palstalta! Miten toi teoria on auttanut sua elämässä?