Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?
Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.
Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seksitekoälyrobotit tulee, niin tasoerot poistuvat.
Kun seksitekoälyrobotit tulee niin entistä useampi ihminen elää sinkkuna koska silloin poistuu se viimeinenkin tarve parisuhteelle ja sen seksin pystyy harrastamaan robotin kanssa, toki saa seksirobotit aika paljon kehittyä että se korvaa aidon ihmisen. Sanotaanko näin että kun seksirobotit on kehittyneet aidon tuntuisiksi niin silloin parisuhde menettää merkityksen koska kumppania ei vaan tarvitse.
Erikoinen ajatus.
Sen robotin kanssako ajattelit rakentaa yhteistä tulevaisuutta?
Eihän seksirobotti ole mitään muuta kuin masturbaatioväline, ei poista oikeastaan ainuttakaan parisuhteeseen liittyvää tarvetta.
Kannattaa sinunkin hankkia työ mistä saat rahaa tarpeeksi jotta voit sitä tulevaisuuttasi rakentaa ilman toista ihmistä. Mihin muuhun sinä sitä parisuhdetta tarvitset kuin seksiin?
Yhteisen elämän jakamiseen ja rakentamiseen ja perheeseen. Rakkauteen ja luottamukseen. Sisäiseen hyvänolontunteeseen.
Mutta tietty jos noi jutut ei napostele niin minkäs teet. Seksirobotti on varmaan kova sana sellaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai millainen kenellekin sitten on kaunis. Toiselle se on luonnonkaunis, toiselle taas enemmän muovinen on mieleinen. Sitä tuo "tasoteoria" ei ota lainkaan huomioon.
Mikä sen naisen kauneuden määrittelee?
Rinnat? Mikä kirjainkoko? A,B,C,D,E,F,G..
Pituus?1,45-196 ?
Hiusten väri?
Vaatteet?
Ei ole kovin montaa naista joka olisi kaikkien mielestä kaunis, paitsi Angelina Jolie, ja tähänkin jo joku on heti erimieltä.
Jos ap ei normaali elämässä itse itselleen mieleistä löydä niin hän voi osallistua Pelto pellelle pesää ohjelmaan taikka Puliukolle puoliso voisi olla myös hyvä vaihtoehto.
Minusta AJ on omituisen näköinen, ei yhtään kaunis. Persoonallisella tavalla kyllä jotenkin ihan viehättävä. Mutta mitenkään ei kaunis, alempaa keskitasoa.
Mikä todistaa että mitään objektiivista tasoa ei ole olemassa.
Jollekin lihavakin on kaunis, esimerkiksi.
Tässä ketjussa tulee ilmi lähinnä numerotyypin ylipullistunut ego. Puhuu muille alentuvasti ja kuvittelee olevansa jotenkin älykömpi kuin muut, vaikka oikeasti onkin aika reppana jota muut katsovat hieman säälien. Paitsi näköjään joihinkin vielä tyhmempiin hänen tyylinsä tehoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tulee ilmi lähinnä numerotyypin ylipullistunut ego. Puhuu muille alentuvasti ja kuvittelee olevansa jotenkin älykömpi kuin muut, vaikka oikeasti onkin aika reppana jota muut katsovat hieman säälien. Paitsi näköjään joihinkin vielä tyhmempiin hänen tyylinsä tehoaa.
Montako kymmentä haukkumaviestiä tänne kirjoitat päivässä? Se on itsesaastutusta, emme me siitä kärsi vaan sinä itse. Olen tosissani. Tuollainen ei tee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kymmentä haukkumaviestiä tänne kirjoitat päivässä? Se on itsesaastutusta, emme me siitä kärsi vaan sinä itse. Olen tosissani. Tuollainen ei tee hyvää.
Tuo oli kolmas viesti minulta tähän ketjuun, ja ensimmäinen numerotyypistä. 😀
Numerotyyppiin verrattuna olen puhdas pulmunen, ja itse asiassa hyvinkin positiivinen ihminen joka kohtelee muita mukavasti. Mutta inhottava, leimaava ja alentuva käytös ihmisiltä saa minussa aikaan vastareaktion.
Numerotyyppi kohtelee muita ihmisiä täällä aivan karsealla tavalla, on aivan oikein kertoa hänelle miltä hänen käytöksensä näyttää. Hänen käytöksensä vasta, jos joku, on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kolmas viesti minulta tähän ketjuun, ja ensimmäinen numerotyypistä. 😀
Numerotyyppiin verrattuna olen puhdas pulmunen, ja itse asiassa hyvinkin positiivinen ihminen joka kohtelee muita mukavasti. Mutta inhottava, leimaava ja alentuva käytös ihmisiltä saa minussa aikaan vastareaktion.
Numerotyyppi kohtelee muita ihmisiä tääll
Se ei tajua että sen tyyli veetuttaa täällä varmaan aika montaa... Huolella inhottavan oloinen tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin vtun tasoteorian miettiminen on ehkä typerintä mitä ihminen voi tehdä.
Se että naiset yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla vaikuttaa ihan jokaisen ihmisen elämään. Naiset luulevat itsestään liikoja.
Unohda "naiset". Sinäkään et tarvitse kuin sen yhden. Lopeta naisten ajattelu jonain homogeenisenä joukkona.
Naisissa asuu kollektiivisesti tyhmyys.
Sitäpaitsi tarvitsen enemmän kuin yhden naisen. Miksi tyytyä yhteen?
Kuten varmaan argumenteistasi huomaamme, ei ole kenellekään kovin suuri yllätys, ettet ole menestynyt sinkkumarkkinoilla. Minulla on sinulle kuitenkin hyviä uutisia, sinun ei tarvitse tyytyä vain yhteen, sillä voit välillä vaihtaa kättäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tarina menee näin.
Alhaisen tason mies voi saada korkeintaan alhaisen tason naisen.
Keskitason mies voi saada korkeintaan alhaisen tason naisen.
Tasokas mies voi saada naisen kuin naisen.
Naiset yliarvioivat oman tasonsa rajusti yläkanttiin ja kaikki naiset luulee olevansa kauniita eli tasokkaita.
Mies jos on lihava niin se tietää olevansa lihava mutta nainen jos on lihava niin nainen luulee olevansa normaalipainoinen. Ruma mies tietää olevansa ruma mutta ruma nainen luulee olevansa kaunis.
Oletko tuntenut yhtään naista koskaan? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tänne kommentoimassa, entä entä ne kouluja käymättömät ihmiset, jotka ovat laittaneet yrityksen pystyyn ja saavuttaneet tällä sen niin miesten tavoitteleman statuksen ja resurssit. Onko hän nyt sitten kuitenkin älykäs tai viisas, kun alunperin hänen piti olla tyhmä?
Missään yhäkään ei sanottu että duunari olisi tyhmä, tai että duunari ei voisi olla älykäs. 😀
Päin vastoin, voi hyvinkin olla. Mutta se, että jättää koulut käymättä on niin iso epäviisas päätös, että viisauden se kyllä sulkee ulos.
Höpö höpö. Viisaushan nähdään usein elämänkokemuksen myötä muodostuneeksi. Tässä esimerkki lainauksia:
"Älykkyys korostaa loogista ajattelua, kun viisaudelle on ominaista itsetuntemus, kyky kuunnella toista ihmistä ja ymmärtää eläytyvästi ihmisten välisiä vuorovaikutuksia. Viisas pyrkii vastustamaan oman ajattelun automatisoitumista ja haluaa ymmärtää kanssaihmistensä ajatusten kaavoittumista."
"Viisaaksi voi tulla vain elämällä ja ottamalla opiksi."
"(...) viisaus syntyy siitä, että ottaa vastaan kaiken, mitä elämä tuo tullessaan. Siellä on surua ja siellä on iloa. Jos vaikka koet surua läheisen menetyksen vuoksi, sinun täytyy surra. Viisaus tulee oman kokemuksen kautta."
"Olennaista on tietää, että viisaskin ihminen erehtyy. Erehtyminen kuuluu ihmisen elämään. Viisas ihminen huomaa, että hän erehtyy ja voi nauraakin sille. Älykkäälle ihmiselle erehtyminen on kauhistus, koska älykäs ihminen haluaisi olla erehtymätön ja kaiken tietävä, ja hän elää tietynlaisessa harhassa. Älykäshän menee aivan tolaltaan, jos muut huomaavat, että hän on mokannut."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina tasokas jos ei ole yyhhoo lunttu.
Niin se vaan menee..
Eikä ole. Naisen tasoa laskee ylipaino,rumuus,lapset,mt-ongelmat ja huono luonne.
Hih =) kuvailit juuri yyhhoon.
Minustakin minä olen oikeassa.. vaikka se tuntuukin kurjalta, mutta niin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai millainen kenellekin sitten on kaunis. Toiselle se on luonnonkaunis, toiselle taas enemmän muovinen on mieleinen. Sitä tuo "tasoteoria" ei ota lainkaan huomioon.
Mikä sen naisen kauneuden määrittelee?
Rinnat? Mikä kirjainkoko? A,B,C,D,E,F,G..
Pituus?1,45-196 ?
Hiusten väri?
Vaatteet?
Ei ole kovin montaa naista joka olisi kaikkien mielestä kaunis, paitsi Angelina Jolie, ja tähänkin jo joku on heti erimieltä.
Jos ap ei normaali elämässä itse itselleen mieleistä löydä niin hän voi osallistua Pelto pellelle pesää ohjelmaan taikka Puliukolle puoliso voisi olla myös hyvä vaihtoehto.
Minusta AJ on omituisen näköinen, ei yhtään kaunis. Persoonallisella tavalla kyllä jotenkin ihan viehättävä. Mutta mitenkään ei kaunis, alempaa keskitasoa.&
En tiedä onko lihava kaunis, mutta hvetin hyvä niitä on nuss.. tai jotain,en tiedä olen vain pimppipedagogi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että naiset yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla vaikuttaa ihan jokaisen ihmisen elämään. Naiset luulevat itsestään liikoja.
Naisen vapaa valinta ei sulle jostain syystä kelpaa.? Naiset pitää saada taas alisteiseen asemaan ja riippuvaiseksi miehistä? Kuvittelevat mokomat että saavat pärkele vapaasti päättää omasta elämästään ja pariutumisestaan. Kyllä miehen pitäisi saada päättää...vai?
Sinä nyt tässä luulet itsestäsi liikoja, luulet osaavasi päättää jopa, kaikkien naisten, puolesta heidän parisuhteistaankin paremmin...
Että sellainen "kilttimies" taas siellä? Nainen on ihminen, ei miehelle tehty käyttöväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vapaa valinta ei sulle jostain syystä kelpaa.? Naiset pitää saada taas alisteiseen asemaan ja riippuvaiseksi miehistä? Kuvittelevat mokomat että saavat pärkele vapaasti päättää omasta elämästään ja pariutumisestaan. Kyllä miehen pitäisi saada päättää...vai?
Sinä nyt tässä luulet itsestäsi liikoja, luulet osaavasi päättää jopa, kaikkien naisten, puolesta heidän parisuhteistaankin paremmin...
Että sellainen "kilttimies" taas siellä? Nainen on ihminen, ei miehelle tehty käyttöväline.
Sivusta: kyllä teitä huudatetaan vuosi vuoden jälkeen vain niin helposti. Mutta huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda "naiset". Sinäkään et tarvitse kuin sen yhden. Lopeta naisten ajattelu jonain homogeenisenä joukkona.
Naisissa asuu kollektiivisesti tyhmyys.
Sitäpaitsi tarvitsen enemmän kuin yhden naisen. Miksi tyytyä yhteen?
Kuten varmaan argumenteistasi huomaamme, ei ole kenellekään kovin suuri yllätys, ettet ole menestynyt sinkkumarkkinoilla. Minulla on sinulle kuitenkin hyviä uutisia, sinun ei tarvitse tyytyä vain yhteen, sillä voit vä
Muuten hienoa ja osuvaa mielentuotosta, mutta en ole sinkku lainkaan. Minulla on vaimo, kolme lasta ja vaihtuva määrä naisia. Elän ihan rakkausavioliitossa pienellä twistillä.
Tasoja "ei" ole olemassa, mutta miehiä kehotetaan laskemaan tasoa (naisten suhteen) ja nostamaan omaa tasoaan (koulutus, tulot, sosiaaliset ympyrät, harrastukset), jos seuraa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tänne kommentoimassa, entä entä ne kouluja käymättömät ihmiset, jotka ovat laittaneet yrityksen pystyyn ja saavuttaneet tällä sen niin miesten tavoitteleman statuksen ja resurssit. Onko hän nyt sitten kuitenkin älykäs tai viisas, kun alunperin hänen piti olla tyhmä?
Missään yhäkään ei sanottu että duunari olisi tyhmä, tai että duunari ei voisi olla älykäs. 😀
Päin vastoin, voi hyvinkin olla. Mutta se, että jättää koulut käymättä on niin iso epäviisas päätös, että viisauden se kyllä sulkee ulos.
Höpö höpö. Viisaushan nähdään usein elämänkokemuksen myötä muodostuneeksi. Tässä esimerkki lainauksia:
"Älykkyys korostaa loogista ajattelua, kun viisaudelle on ominaista itsetuntemus, kyky kuunnella toista ihmi
Tekeekö ulkoa opeteltu tieto ihmisestä itsestään älykkään? Ajatteleeko hän itse ? Toistaako vain toisten ajatuksia? Einsteiniin verraten hän on kuitenkin vain kuin erityisluokan Primus oppilas.
"Naiset yliarvioivat oman tasonsa rajusti yläkanttiin ja kaikki naiset luulee olevansa kauniita eli tasokkaita.
Mies jos on lihava niin se tietää olevansa lihava mutta nainen jos on lihava niin nainen luulee olevansa normaalipainoinen. Ruma mies tietää olevansa ruma mutta ruma nainen luulee olevansa kaunis."
Minä tiedän olevani ruma nainen ja niinpä en edes yritä löytää miestä, koska tiedän, ettei rahkeet riitä mieleiseen. Milloin alhaisen tason miehet hyväksyvät osansa ja lakkaavat ruikuttamasta naisten perään?
Seksiroboteista. En usko, että olen enää näkemässä, miten ne muuttavat pariutumiskäyttäytymistä. Jääkö lisääntyminen vain hyväosaisten hommaksi? (Viitaten siihen tietoon, että jo nyt pariutuminen ja perheellistyminen kasaantuu hyväosaisille.)
Tutkijathan ovat sitä mieltä, että seksirobotit voivat edelleen heikentää ihmissuhdetaitoja ja aiheuttaa raaistumista muita ihmisiä kohtaan.
Itsekin käytän tekoälyä lähes päivittäin, se on mukava ja vaivaton työkaveri. Netin kommunikaatio on jo aiemmin mahdollistanut, että muut voi vain panna kaappiin, kun itse ei huvita. Tämä palstakin toimii sillä periaatteella, että jutut pyörivät vain omilla ehdoilla toisin kuin normaalisti ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tasoeroja ei ole, miksi tytöt yläasteella valitsevat mieluummin sen koulukiusaavan lätkänpelaajan kuin sen pulskan ja hiljaisen videopelaajan joka valitaan viimeisenä joukkueeseen?
Jos tasoeroja ei ole, miksi baarissa naiset lähtevät jykeväleukaisten ekstrovertibilettäjien mukaan eivätkä huomioi lainkaan sitä kunnollista ja hyvää miestä joka juo tuoppiaan tahdikkaasti syrjäisessä baarin kulmassa eikä käy nolaamassa itseään tanssilattialla?
Jos tasoeroja ei ole, miksi se voimaantunut ja feministinen nainen valitsee kumppanikseen röyhkeän ja treenatun oikeistomiehen eikä tunteitaan näyttävää herkkää vegaanimiestä?
Tasot ovat olemassa. Kuvaamani kaltaiset miehet ovat vastaava versio Vantaalaisesta tuilla elävästä röökiä vetävästä tatuoidusta yh-äidistä jolla lapsia useammalle eri maahanmuuttajamiehelle.
Koska videopelaaja, baarin kulma
Herkät vegaanimiehet tuntuu kyllä pariutuvat varsin helposti, ja usein just kaltaistensa naisten kanssa.
Enkä ymmärrä miten nämä miehet liittyy siihen tuilla elämään vantaalaisten lähiö-yh-mammaan? Eikös noitten naisvastineet olisi joku introvertti lukutoukkanainen/kissanainen, hiljaa baarin nurkassa siideriään juova hillitty tavisnainen ja joku ujo vegaaninainen. Eihän tällaiset naiset pariudu mitenkään helposti, tai korkeintaan joku limainen pervo-pertti yrittää iskeä (vertautuu lähinnä semmoiseen "elämää nähneeseen" pubiruusuun).
Tuhannes viesti woo