Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?
Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.
Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin vtun tasoteorian miettiminen on ehkä typerintä mitä ihminen voi tehdä.
Se että naiset yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla vaikuttaa ihan jokaisen ihmisen elämään. Naiset luulevat itsestään liikoja.
Unohda "naiset". Sinäkään et tarvitse kuin sen yhden. Lopeta naisten ajattelu jonain homogeenisenä joukkona.
Naisissa asuu kollektiivisesti tyhmyys.
Sitäpaitsi tarvitsen enemmän kuin yhden naisen. Miksi tyytyä yhteen?
Kuten varmaan argumenteistasi huomaamme, ei ole kenellekään kovin suuri yllätys, ettet ole menestynyt sinkkumarkkinoilla. Minulla on sinulle kuitenkin hyviä uutisia, si
Twistisi on varmaan joko se että pieksät vaimoasi tai muuten alistat. Ainakin sellaisen kuvan itsestäsi annat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi ihan tavallinen nainen, naisen ei tarvitse olla kaunis kuin missi vaan vähän rumempi nainen riittää minulle. Tiedostan myös sen etten voi saada kaunista naista vaan tasoni riittää keskitason naiseen mutta en taas halua kumppaniksi rumaa naista eli alhaisen tason naiset kierrän kaukaa.
Niin, ja tätä jaksat jankuttaa JOKA PÄIVÄ täällä. Aina menet kuitenkin illalla nukkumaan ja onanoit itsesi yksin uneen.
En jankuta mutta miksi naisille ei kelpaa tasoisensa mies vaan naiset pariutuu ylöspäin? Minulle kuuluisi keskitason nainen koska olen keskitason mies.
Sinulle kuuluu sellainen nainen, joka sinusta kiinnostuu ja sinä hänestä ja ihastutte ja rakastutte. Alatte elää yhteistä elämää ja tuo nainen näyttää sinun silmiisi ihanimmalta ikinä, koska olet rakastunut häneen ja näet hänessä kaikki hyvät ominisuutensa, ihastelet hänen kauniita silmiään ja rakastat hänen suudelmiaan. Rakastat hänen puutteitaankin. Haluat tehdä hänen eteensä paljon, että onnenne jatkuu, ja hän tekee saman sinun vuoksesi, rakannatte yhteistä elämää ja seikkailette ja opitte kaikenlaista tässä maailmassa, koette yhdessä iloja ja suruja, kaikkea tavallista ja tavatonta.
Unohda nuo kitkerät tasot, ihmiset ovat niin paljon syvempää ja enemmän. Uskalla laittaa itsesi likoon. Mieti mitä voit itse toiselle antaa, se antaminen tuntuu ainakin yhtä hyvältä, kuin se mitä toiselta saa.
Tekeekö ulkoa opeteltu tieto ihmisestä itsestään älykkään? Ajatteleeko hän itse ? Toistaako vain toisten ajatuksia? Einsteiniin verraten hän on kuitenkin vain kuin erityisluokan Primus oppilas.
Älä ole alentuva. Se ei saa sinua näyttämään älykkäältä. Tuskin olet keksinyt itse tasoteoriaa, jota täällä niin polleana lainailet. Jotenkin tässä jäi nyt vahvasti resonoimaan yksi lainaukseni kohta.. laitanpa sen uudestaan...
"Olennaista on tietää, että viisaskin ihminen erehtyy. Erehtyminen kuuluu ihmisen elämään. Viisas ihminen huomaa, että hän erehtyy ja voi nauraakin sille. Älykkäälle ihmiselle erehtyminen on kauhistus, koska älykäs ihminen haluaisi olla erehtymätön ja kaiken tietävä, ja hän elää tietynlaisessa harhassa. Älykäshän menee aivan tolaltaan, jos muut huomaavat, että hän on mokannut."
Eräässä kaupungissa eli kiltti ja kiva mies, jota kaikki pitivät rehellisenä ja luotettavana. Hän ei ollut rikas eikä ulkonäöltään erityisen huomiota herättävä, mutta hänellä oli suuri sydän ja halu löytää joku, jonka kanssa jakaa elämänsä. Hän oli hyvä kuuntelija, auttavainen ja kunnioitti kaikkia ihmisiä, erityisesti naisia.
Hän kävi treffeillä ja yritti parhaansa mukaan tehdä vaikutuksen. Hän toi kukkia, kuunteli kiinnostuneena naisten tarinoita ja piti huolta siitä, että he tunsivat olonsa arvostetuiksi. Mutta lähes aina treffien lopuksi nainen sanoi ystävällisesti: "Olet tosi mukava, mutta et vain ole sitä, mitä etsin."
Usein nämä naiset kertoivat haaveilevansa miehestä, joka olisi karismaattinen, menestynyt ja itsevarma joku, joka voisi tarjota heille enemmän seikkailua ja glamouria. Monet heistä olivat itse tavallisia ihmisiä, mutta he kuvittelivat ansaitsevansa "poikkeuksellisen" kumppanin. Kiltin miehen ystävällisyys ja vakaa luonne eivät riittäneet, sillä hän ei ollut tarpeeksi jännittävä tai vaikutusvaltainen heidän silmissään.
Mies alkoi miettiä, oliko vika hänessä. Oliko hän liian tylsä, liian tavallinen? Hän pohti, pitäisikö hänen muuttua itsevarmemmaksi, esittää jotakin muuta kuin mitä hän oli. Mutta sisimmässään hän tiesi, ettei halunnut teeskennellä hän halusi tulla hyväksytyksi omana itsenään.
Ajan myötä hän lakkasi yrittämästä. Hän huomasi, että moni nainen, joka oli ohittanut hänet etsiessään "parempaa", jäi lopulta yksin tai joutui pettymään unelmiensa miehiin. Kiltti mies päätti, ettei hänen elämänsä onni riippuisi toisten hyväksynnästä. Hän keskittyi asioihin, joista nautti kirjoihin, luontoon ja ystäviensä auttamiseen.
Vaikka hän jäi yksin, hän säilytti sydämessään toivon, että jonain päivänä joku näkisi hänen todellisen arvonsa. Mutta jos ei, hän oli päättänyt olla onnellinen silti.
Tavallinen mies voi saada kauniin naisen jos tavallinen mies rikastuu, ottaa tatuointeja ja rupeaa jännäksi.
Miten niin ei voi tavismies saada kaunista naista. Tavallisen näköinen, lyhyenläntä duunarimieheni sai minut. Ja miksi muuten sen naisen pitäisi olla kaunis? Eikö uli-uli-miehellä ota eteen, jos nainen on taviksen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö ulkoa opeteltu tieto ihmisestä itsestään älykkään? Ajatteleeko hän itse ? Toistaako vain toisten ajatuksia? Einsteiniin verraten hän on kuitenkin vain kuin erityisluokan Primus oppilas.
Älä ole alentuva. Se ei saa sinua näyttämään älykkäältä. Tuskin olet keksinyt itse tasoteoriaa, jota täällä niin polleana lainailet. Jotenkin tässä jäi nyt vahvasti resonoimaan yksi lainaukseni kohta.. laitanpa sen uudestaan...
"Olennaista on tietää, että viisaskin ihminen erehtyy. Erehtyminen kuuluu ihmisen elämään. Viisas ihminen huomaa, että hän erehtyy ja voi nauraakin sille. Älykkäälle ihmiselle erehtyminen on kauhistus, koska älykäs ihminen haluaisi olla erehtymätön ja kaiken tietävä, ja hän elää tietynlaisessa harhassa. Älykäshän menee aivan tolaltaan, jos muut huomaavat, että hän on mokannut."
Viisas on aina myös älykäs.
Ihan mielenkiinnosta. Missä vaiheessa tulisi kertoa omaisuudestaan tai työstään? Olen aika tavallisen näköinen nätti nainen. Mt-ongelmia löytyy. Työni on mielenkiintoinen ja omaisuuttakin on. Millään tavoin ei näy päältä, että olen varakas. Se olisi plussaa suhdemarkkinoilla. Pitäisikö ostaa tosi kallis laukku, että kaikki näkevät varallisuuden? Pukeudun vaatimattomasti.
Onko rahasta mitään hyötyä statusta nostettaessa? Toisaalta en halua mitään rahan perässä juoksijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta. Missä vaiheessa tulisi kertoa omaisuudestaan tai työstään? Olen aika tavallisen näköinen nätti nainen. Mt-ongelmia löytyy. Työni on mielenkiintoinen ja omaisuuttakin on. Millään tavoin ei näy päältä, että olen varakas. Se olisi plussaa suhdemarkkinoilla. Pitäisikö ostaa tosi kallis laukku, että kaikki näkevät varallisuuden? Pukeudun vaatimattomasti.
Onko rahasta mitään hyötyä statusta nostettaessa? Toisaalta en halua mitään rahan perässä juoksijaa.
Lähinnä kun menen baariin, niin moni mies luulee, että olen köyhä. Ovat hiukan epäkohteliaita, esim. yksi puristi pepusta. Eivät arvosta. Kertovat vain omista rahoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rahasta mitään hyötyä statusta nostettaessa? Toisaalta en halua mitään rahan perässä juoksijaa.Lähinnä kun menen baariin, niin moni mies luulee, että olen köyhä. Ovat hiukan epäkohteliaita, esim. yksi puristi pepusta. Eivät arvosta. Kertovat vain omista rahoistaan.
Vaikka kuulun 1 % rikkaimpaan luokkaan. En saa suunvuoroa, kun miehet papattavat omistuksistaan. Ja sitten kuvittelevat, että olen helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas on aina myös älykäs
Mutta älykäs ei selvästikään aina ole viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rahasta mitään hyötyä statusta nostettaessa? Toisaalta en halua mitään rahan perässä juoksijaa.Lähinnä kun menen baariin, niin moni mies luulee, että olen köyhä. Ovat hiukan epäkohteliaita, esim. yksi puristi pepusta. Eivät arvosta. Kertovat vain omista rahoistaan.
Vaikka kuulun 1 % rikkaimpaan luokkaan. En saa suunvuoroa, kun miehet papattavat omistuksistaan. Ja sitten kuvittelevat, että olen help
Olen vielä hyvästä perheestä. En tiedä, miksi kuvittelevat minut helpoksi patjaksi. Yleensä onnistuvat näyttämään sikamaisen puolensa, niin olen jo ottanut askeleen takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän tässä nimenomaan oli koko ajan pointtina. Mukavaa kun ymmärsit.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei voi tavismies saada kaunista naista. Tavallisen näköinen, lyhyenläntä duunarimieheni sai minut. Ja miksi muuten sen naisen pitäisi olla kaunis? Eikö uli-uli-miehellä ota eteen, jos nainen on taviksen näköinen?
Niin ei se mitenkään tavatonta ole, että nainen on paremman näköinen osapuoli. Toisinkin päin toki tapahtuu. Tavis on myös hyvin laaja käsite, osa taviksista on paremman näköisiä ja paremmin tienaavia kuin toiset. Sellaisen "nätin taviksen" voi hyvin saada ihan kuka mies vaan, kunhan muut asiat natsaa, missit ja mallit sitten vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuulun 1 % rikkaimpaan luokkaan. En saa suunvuoroa, kun miehet papattavat omistuksistaan. Ja sitten kuvittelevat, että olen help
Koskaan ei tiedä kenen kanssa on tekemisissä. Rolex ei ole tae vauraudesta. Noh, minulla ei ole edes kelloa.
Toisaalta kyllä kertoo ihmisen älystä, miten suhtautuu muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Melko surkea pelastusyritys🤭
Tavismies voi saada kauniin naisen, jos osaa nähdä tavallisissa naisissa luonnollista kauneutta, eikä etsi filtteröidyn instakuvan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin vtun tasoteorian miettiminen on ehkä typerintä mitä ihminen voi tehdä.
Se että naiset yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla vaikuttaa ihan jokaisen ihmisen elämään. Naiset luulevat itsestään liikoja.
Unohda "naiset". Sinäkään et tarvitse kuin sen yhden. Lopeta naisten ajattelu jonain homogeenisenä joukkona.
Naisissa asuu kollektiivisesti tyhmyys.
Sitäpaitsi tarvitsen enemmän kuin yhden naisen. Miksi tyytyä yhteen?
Muuten hienoa ja osuvaa mielentuotosta, mutta en ole sinkku lainkaan. Minulla on vaimo, kolme lasta ja vaihtuva määrä naisia. Elän ihan rakkausavioliitossa pienellä twistillä.
Kuullostaa tutulta. Minuilla saman tyyppinen tilanne, mutta vaihtuvien naisten sijaan yksi rakastajatar. Hyvä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sinulla ei taida olla kovin laadukas työmuisti. Sinun pointti oli se, ettei kouluja käymätön voi olla viisas, koska on tehnyt niin epäviisaan valinnan jättää ne koulut käymättä...
1015.
Siis tää on niin hyvä esimerkki siitä miten koko tasoteoria on luotu pienen egoistisen miehen vinoutunutta maailmankuvaa tukemaan...
Hohhoijaa kyllä sitä taas osaa arvostaa omaa ukkoaan vain enemmän ja enemmän. Kuitenkin tuollainen kuvio on jotenkin sairas kun lapsiakin on kuvioissa näin omasta pedagogin taustasta ajatellen. Suosittelen edelleen etsimään sitä lisätwistiä omista karvasista kätösistäsi.