Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?

Vierailija
27.11.2024 |

Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.

Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (1425)

Vierailija
841/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisten omaa fantasiaa, että he pitäisivät älykkyydestä. Älykkyys itsessään ei ole naisille turn-on, vaikka tietyt asiat korreloivatkin älykkyyden kanssa.

Jota älykkyys nostaisi tasoa, on miehen

- käytettävä sitä resurssien ja statuksen hankkimiseen

- hallittava pikkunäppärä sosiaalinen briljeeraminen, joka nostaa miehen sosiaalista asemaa

121212

Meillä erä shakkia, go:ta tai muuten vaan mielenkiintoinen keskustelu hyvin usein johtaa seksiin. 

Onko miehesi suurmestari shakissa?

Tuskinpa on.

Mitä jos miehesi olisi loistava shakinpelaaja, mutta sosiaalisesti äärimmäisen kömpelö ja kiinnostunut vain shakinpeluusta?

Aivan, se ei johtaisikaan seksiin. Koska naisia ei kiinnosta äly, vaan raha ja status, ja miehen kyky nousta sosiaalisesti korkeampaan asemaan "monipuolisella älykkyydellä", mikä tarkoittaa kykyä heittää jopeasti jotain pikkunäppärää aiheesta kuin aiheesta.

121212

Vierailija
842/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos rakastuu jo lapsena ikätoveriin ennen kuin kummankaan asema yhteiskunnassa on edes selvillä? 

Minä rakastuin, ja oli aivan sattuman kauppaa mikä hänestä oli tullut isona. Rakastin yhä. 

Nämä kaikki tasoteoriahöpötykset ovat typerimpiä juttuja, joita olen koskaan lukenut. 

Samaan aikaan parjataan horoskooppeja, vaikka kyse on ihan samasta ilmiöstä, eli tarpeesta jollain teorialla selittää itselleen maailmaa ja luoda jokin systeemi mihin nojata tässä pelottavassa maailmassa jossa tunteita loukataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos rakastuu jo lapsena ikätoveriin ennen kuin kummankaan asema yhteiskunnassa on edes selvillä? 

Minä rakastuin, ja oli aivan sattuman kauppaa mikä hänestä oli tullut isona. Rakastin yhä. 

Nämä kaikki tasoteoriahöpötykset ovat typerimpiä juttuja, joita olen koskaan lukenut. 

Samaan aikaan parjataan horoskooppeja, vaikka kyse on ihan samasta ilmiöstä, eli tarpeesta jollain teorialla selittää itselleen maailmaa ja luoda jokin systeemi mihin nojata tässä pelottavassa maailmassa jossa tunteita loukataan. 

Esimerkkisi on poikkeus. Tasoteoria toimii parhaassa "naimaiässä" eli 20-35 vuotiaisiin tosi hyvin, useimmat tyytyy tuon jälkeen. Tuossa 50-55 huituvila osalle vielä toinen kierros samaa.

Miehen ikä / 2 ja siihen +7, ei ole huono mittari

Vierailija
844/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ikätoverisi asema kaveripiireissä tuolloin?

Se, mikä hänestä tuli isona, todennäköisesti ratkaisi sen kestikö suhteenne vaiko ei.

121212

Vierailija
845/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi suurmestari shakissa

Tuskinpa on.

Mitä jos miehesi olisi loistava shakinpelaaja, mutta sosiaalisesti äärimmäisen kömpelö ja kiinnostunut vain shakinpeluusta?

Mieheni ei ole suurmestari shakissa, kuten en ole minäkään. Pelaamme shakkia ja muita lautapelejä harrastuksena silloin tällöin kun haluamme mitellä aivojamme. 

Mieheni on oman alansa maailman luokan osaaja, ujo, eikä juuri sosialisoi ihmisten kanssa ilman minua. Hän tekee töitä noin 60-70h/vko, eli se on hänen intohimonsa kohde. 

Kyllä se on äly johon hänessä viehätyin, raaka prosessointikyky. Sosiaalinen lahjakkuus tietysti kulkee käsi kädessä älyn kanssa niinkuin yleensäkin, sitä hänellä riittää ujoudesta huolimatta.

Vierailija
846/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en ole nainen, koska raha tai status ei ole koskaan kiinnostanut mua millään lailla. 

Jos ne kiinnostaisivat edes vähän, niin ainoastaan itse hankittuina. 

Jos raha on jonkun toisen, on myös valta sen henkilön. Se raha ei ole omaani, eikä mikään sillä hankittu omaani. 

Ahdistun ajatuksesta, että olisin kiitollisuudenvelassa, eläisin jonkun toisen todellisuudessa, ja olisin jonkun toisen vallassa tai millään tapaa riippuvainen toisesta. 

Rahan ja statuksen perässä juoksevat, ja niitä arvottavat ihmiset ovat aina olleet minusta vähän surullisia ja yksinkertaisia. 

Raha ei tee onnelliseksi. 

Vierailija
847/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vain, mutta nämä miljonääristoorit ovat niin noloja. 

Miksi? Eivätkö ne vahvista teidän säälittävää tasoteoriaa?

Mun vahvin valttikortti on äly. Ja huumori. Pystyn hurmaamaan lähes kenet vain. Ulkoisesti olen aika tavis. 

Miten selität tämän tasoteorialla? Ainahan voi sanoa, että poikkeus vahvistaa säännön. 

Vierailija
848/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Esimerkkisi on poikkeus. Tasoteoria toimii parhaassa "naimaiässä" eli 20-35 vuotiaisiin tosi hyvin, useimmat tyytyy tuon jälkeen. Tuossa 50-55 huituvila osalle vielä toinen kierros samaa.

Miehen ikä / 2 ja siihen +7, ei ole huono mittari. "

Mun elämässä näitä poikkeuksia tuntuu riittävän, kun mikään mitä olet kirjoittanut ei ole tähän mennessä pitänyt elämässäni paikkaansa. Ei mikään. 

Vierailija
849/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se semmoinen vaihtoehtotodellisuus on missä tasoja ei ole olemassa?

Vierailija
850/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä näin. Miksi muodostuu ruuhkia maanteillä? Jos kaikki ajavat 100 km tunnissa, niinkuin pitää. Miksi niitä jonoja on? 

Vierailija
851/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mikä oli ikätoverisi asema kaveripiireissä tuolloin?

Se, mikä hänestä tuli isona, todennäköisesti ratkaisi sen kestikö suhteenne vaiko ei. "

En oikeastaan osaa sanoa. Kai hänellä oli paljon kavereita? Toisaalta hän kertoi kiusatuksi tulemisesta. En aina ollut samassa porukassa tai kiinnittänyt huomiota tällaisiin. 

Se, mikä hänestä tuli isona on monisairas, ja hänen kanssaan olisin halunnut olla kaikesta huolimatta jos hän olisi saanut elää. 

Sinä rakkaudesta mitään tietämätön kakara. 

Vierailija
852/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmisen käytökseen vaikuttaa sata muuttujaa. Kaikki eivät aja 100 km/ tunnissa niinkuin pitäisi. 

Vierailija
853/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, se ei johtaisikaan seksiin. Koska naisia ei kiinnosta äly, vaan raha ja status, ja miehen kyky nousta sosiaalisesti korkeampaan asemaan "monipuolisella älykkyydellä", mikä tarkoittaa kykyä heittää jopeasti jotain pikkunäppärää aiheesta kuin aiheesta.

121212

Tämä on jotenkin niin surkeaa inttämistä. Joo, kaikkia naisia ei sosiaalisesti kömpelö huippuälykäs nörtti kiinnosta lainkaan. Joitakin, kuten minua, yksinomaan. Itsekin olen hieman autismin kirjolla, ja erityisesti matemaattisella puolella lahjakas. Nuorena olin ihan nätti nainen, mutta koin tavismiehet vieraiksi, koska koin, että jouduin maskaamaan liikaa heidän kanssaan. Ihastuin vain kaltaisiini nörtteihin, ja päädyin sellaisen kanssa myös naimisiin. Ei minkään pikkunäppärän, vaan oikeasti monipuolisesti älykkään. Ja tuttavapiirissämme on paljon vastaavia pareja. Monia naisia kiinnostaa älykkyys. Ja vastaavia miehiä myös. 

Typerää niputtaa naiset johonkin yhteen ryhmään. Me olemme ihmisiä ja yksilöitä ihan kuten miehetkin. 

Vierailija
854/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä ihminen on robotti ja kaikki me olemme ohjelmoitu samalla tavalla. Hyväksy se, että meissä jokaisessa on 100 muuttujaa. Et pääse ikinä niskan päälle ja jollain älyllisellä pohdinnalla saa itsellesi naista, jota et ansaitse. 

Vierailija
855/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä todellisuus jossa elämme! 

Oman teoriani mukaan synnymme tänne kokemaan ja oppimaan. Jotkut ihmiset ovat meille tuttuja jo edellisistä elämistä. 

Sielunkumppani voi ihan tarkoituksella olla tässä elämässä joku, jonka kanssa täytyy käydä läpi erinäisiä haasteita. 

Osa haasteista voi liittyä yksilöön, osa suhteeseen. Osa elämään jota yhdessä eletään. 

Voi esimerkiksi pitää jotain tiettyjä ihanteita, ja sitten rakastua ihmiseen joka ei vastaa näitä ihanteita. 

Joku voi sairastua ja menettää kauneutensa tai asemansa. 

Vierailija
856/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeukset taitavat olla todennäköisempiä kuin tasoteorian mukaan menevät tapaukset... 😂

Kuinka tollo pitää olla että johonkin tasoteoriaan uskoo, ihmiset rakastuvat mitä erikoisimpiin asioihin. 

Vierailija
857/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä nyt taas sekoillaan, tottakai tasot on olemassa. Tän incel-jankkaajan ongelma on toki se, että hän ei ymmärrä että niillä tasoilla on varsin vähän tekemistä pelkästään ulkonäön kanssa.

Mutta otetaan kerran vielä, sinä et saa minkäännäköistä naista, koska luonteesi on epämiellyttävä. Olet kaikkien tasojen alapuolella. 

Vierailija
858/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolme tärkeää taitoa, parisuhteessa ja muutenkin. Tanssitaito, uimataito ja kielitaito. Nämä kun hallitsee, niin pääsee pitkälle. 

Näillä taidoilla olen saanut itseäni ehkäpä tasokkaampia kumppaneita. 

Vierailija
859/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti äly on se tärkein. Kukaan ei jaksa ihmistä jolle tuntuu että pitää jatkuvasti olla vääntämässä asioita rautalangasta. Aivan sama kuinka hyvän näköinen. Ei kai sellaista voi edes haluta jos aina kun avaa suunsa niin sieltä tulee jotain umpsoopaa. Vie halut sellainen hyvin nopeaa. 

Vierailija
860/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

804. Miten voit olla noin erikoisesti ajatteleva? Eikö sinulla ole minkäänlaista kykyä ajatella miehisestä näkökulmasta? Vai oletko hyvin nuori ihminen? T. Vanhempi nainen

Luulisin päinvastoin. Vain hyvin nuoret tai elämänkokemusta omaamattomat ihmiset eivät tajua, miten huono ajatus on ajautua suhteeseen, jossa toinen pitää sinua pelkkänä statusesineenä. Sinä saatat olla vanhempi, mutta sinulla ei taida olla paljon elämänkokemusta. (Kumppanin pitäminen statusesineenä ei muuten ole mikään universaali miehinen näkökulma.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi