Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?

Vierailija
27.11.2024 |

Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.

Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (1425)

Vierailija
341/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tasoja ei ole, miksi yksikään nainen ei ole lähestynyt minua koskaan? Ei baarissa, ei töissä, ei vapaa-ajalla - ei missään. Muistan oikein hyvin yhden kerran kuin baarista tuli joku nainen kaverini perään juttelemaan jotain ja lähtivät yhdessä yöhön. Jos tasoja ei ole, silloin naiset lähestyisivät kaiken näköisiä miehiä. Omat johtopäätökseni olen ulkonäöstäni tehnyt ja tämän takia en edes koskaan yrittänyt naisten lähestymisen yrittämistä internetin ulkopuolella.

Miten tämä liittyy tasoihin? Mä en lähesty minkäänlaista tuntematonta miestä.

Vierailija
342/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tasoja ei ole, miksi yksikään nainen ei ole lähestynyt minua koskaan? Ei baarissa, ei töissä, ei vapaa-ajalla - ei missään. Muistan oikein hyvin yhden kerran kuin baarista tuli joku nainen kaverini perään juttelemaan jotain ja lähtivät yhdessä yöhön. Jos tasoja ei ole, silloin naiset lähestyisivät kaiken näköisiä miehiä. Omat johtopäätökseni olen ulkonäöstäni tehnyt ja tämän takia en edes koskaan yrittänyt naisten lähestymisen yrittämistä internetin ulkopuolella.

Miten tämä liittyy tasoihin? Mä en lähesty minkäänlaista tuntematonta miestä.

Minä olen kyllä monestikin lähestynyt miehiä koska miehet ei lähesty minua (huonoin tuloksin) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä pelkällä tasoulijankutuksella kukavaintavisteuvo/kaikki tyhjäarpapohjasakkamiehet nollapanostuksella/vailla vastatarjottavaa saisivat sen superkaunottarensa (vaikka sitten monikossa kotihaaremiinsa tai "vaihtopenkille") näin olisi (ulisemattakin).

Vierailija
344/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
345/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kylmän laskelmoidusti ja teknisesti "tasot" täsmäisivät niin eivät silti kaikki "samantasoiset" alati jörni keskenään.

Vierailija
346/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me naisetkin olemme erilaisia. Mutta jos lähestyisin miehiä, lähestyisin minun tyylisiäni ja se on vähän eri asia kuin taso. 

Vierailija
347/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. tavallinen mies voi saada omaan makuunsa kauniin naisen. Ei kukaan voi toisen puolesta määritellä sitä kuka on hänen mielestään kaunis.

Vierailija
348/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lokeroin kauniit naiset siten että esim. Missit ja mallit ja   ovat kauniita eli kiva katsoa mutta eivät herätä haluja joten eivät sen enempää kiinnosta.

Sitten on omaan makuun  pantavan näköiset naiset jotka saa halut herättämään ja joiden kanssa voisi alkaa suhteeseen. Täysin makuasioita.

Vierailija
349/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja/tai lihava nainen voi saada komean, mutta huono itsetuntoisen miehen. Tasot kyllä ovat olemassa, mutta se taso ei tarkoita pelkkää ulkonäköä.

Vierailija
350/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v kaunotar.mikä on tasoni?

Vierailija
351/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v kaunotar.mikä on tasoni?

Komea nuori mies.

Siis minä.

Vierailija
352/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja/tai lihava nainen voi saada komean, mutta huono itsetuntoisen miehen. Tasot kyllä ovat olemassa, mutta se taso ei tarkoita pelkkää ulkonäköä.

Ei tietenkään tasot tarkoita pelkkää ulkonäköä, tasokriteerit määräytyy niiden seikkojen perusteella mitä asioita naiset arvostaa miehissä ja mitä miehet naisissa.

Miehen tasoon vaikuttaa:

-Ulkonäkö

-Pituus

-Koulutustaso

-Status työelämässä

-Palkka ja muu omaisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-Ulkonäkö

-Nuorekkuus

-Luonne

Mies jos on lyhyt ja ruma niin hän voi nostaa omaa tasoaan sillä jos se menestyy työelämässä tai on muuten vain rikas. 

Vierailija
353/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilttimies ei kelpaa naisille? 🥺

Vierailija
354/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako pojat nyt pillua vai parisuhdetta vai mitä?

Ne miehet, jotka saavat helposti naisilta (useilta) "pelkkää seksiä", saavat milloin tahansa myös parisuhteen niin halutessaan.

Ehkä, mutta ei he välttämättä saa sitä suhdetta kestämään. 

Saisivat, mutta kyllästyvät itse.

Se on lähes poikkeuksetta nuo miehet itse jotka lopettavat parisuhteet. Juuri yksi tuollainen mies jäi kiinni pettämisestä usean naisen kanssa, ja homma kääntyikin niin päin, että vaimo aneli miestä jäämään ja pyyteli anteeksi kun mies ei ollut saanut rakkautta.

Ainoa tietämäni tuollainen pelimies joka on jätetty, sai myös pettämisiä anteeksi. Viimeinen pisara oli va

Huom. parhaat yksilöt = itsekkäät miehet jotka pettävät vaimojaan.

Mutta se on kyllä nähty, että naisten mielestä nämä miehet ovat parhaita yksilöitä.

Vierailija
355/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vaikeuksia hahmottaa tasoteoriaa. Olen aina ihmetellyt sitä, että kuinka naiset erottavat toisistaan huipputasokkaat ja pohjasakan, mutta väittävät ettei tavisten välillä tasoilla olisi merkitystä.

Veikkaisin seuraavia:

- naiset arvioivat miehet säännönmukaisesti alempitasoisiksi kuin naiset. Siksi naiset näkevät ympärillään tasoeropareja, tajuamatta kuinka heidän silmissään lähes aina mies on naista heikompitasoinen

- naiset näkevät kaikki paitsi kärkipään miehet harmaana massana

- naiset unohtavat rahan ja statuksen merkityksen

- naiset eivät huomioi, että pariskuntien tasot voivat eriytyä avioliiton aikana, mutta pariutumishetkellä tasot kohtasivat

Vierailija
356/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tasot tarkoita pelkkää ulkonäköä, tasokriteerit määräytyy niiden seikkojen perusteella mitä asioita naiset arvostaa miehissä ja mitä miehet naisissa.

Miehen tasoon vaikuttaa:

-Ulkonäkö

-Pituus

-Koulutustaso

-Status työelämässä

-Palkka ja muu omaisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-Ulkonäkö

-Nuorekkuus

-Luonne

Mies jos on lyhyt ja ruma niin hän voi nostaa omaa tasoaan sillä jos se menestyy työelämässä tai on muuten vain rikas. 

Joo ja kaikki naiset on samanlaisia ja arvostavat miehessä samoja asioita. Myös kaikki miehet on  ihan kopioita toisistaan. Kellään ei ole mitään persoonallisuutta. 

Vierailija
357/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kilttimies ei kelpaa naisille? 🥺

Kilttimiehen taso ei riitä.

T. Nainen tasolla 47

Vierailija
358/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa:

-Ulkonäkö

-Pituus

-Koulutustaso

-Status työelämässä

-Palkka ja muu omaisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-Ulkonäkö

-Nuorekkuus

-Luonne

Joo ja kaikki naiset on samanlaisia ja arvostavat miehessä samoja asioita. Myös kaikki miehet on 

Mainitsemiasi asioita katsotaan sen jälkeen, kun tasot ovat kohdanneet.

On ihan sama onko nainen hyvännäköinen liikenainen, hippinainen tai rokkinainen. Hän ei valitse miestä joka on:

- geneettisesti ruma

- omissa sosiaalisissa ympyröissään matalassa asemassa

- epävarma

Vierailija
359/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi missit ei pariudu miesten kanssa jotka on keskituloisia tai pienituloisia ja tavallisen näköisiä? Miksi missit pariutuu miesten kanssa joilla on hyvät tulot ja ne on usein myös komeita statusmiehiä?

Mitä väliä sillä on kenen kanssa missit on yhdessä? Miksi se on sulta pois? Missejä ei ole kuin kourallinen koko 5,5 miljoonan kansasta, ja sama juttu myös komeita rikkaita miehiä. Rikkaita ihmisiä ylipäätään on joku 6% suomalaisista, ja komeita tai kauniita ehkä 3% eikä ne ole aina sama ihminen, ei kaikki rikkaat ole kauniita tai komeita eikä kaikki komeat ja kauniit ole rikkaita. Myös rumia on joku 2-3% ihmisistä. Joten kyllä siinä tavallisella miehellä on hyvin valinnanvaraa erilaisista variaatioista tavallisia naisia, joku voi sun mielestä olla nätti, ja jonkun toisen miehen mielestä ei, sama juttu naisilla, jonkun mielestä joku mies on puoleensavetävä toisen mielestä ei, makuja on joka lähtöön, koska se luonne vaikuttaa myös siihen miten ihmisen näkee.

Vierailija
360/1425 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ymmärrä tasoteorian puutetta eli sitä että ne miesten tasoa kohottavat seikat eivät kohota tasoa kaikkien naisten silmissä. Esim. se pituus, josta olen sanonutkin monessa viestissä. Ei nosta tasoa mun silmissä. Toki, nostaa miehen tasoa yleisesti, mutta mitä te nyt sillä tiedolla teette? Etsikää se oma rakas. Joo, on mahdollisuus saada useammalta naiselta jos on pitkä, mutta löytää se oikea, se vaatii jo sosiaalista älyä ja taitoa. Ole vaikka kaksimetrinen, mutta sulla voi olla joku muu ominaisuus sitten huonompi.

Tasoteoria tuntuu jotenkin turhalta, eikö kannattaisi panostaa itsetuntemukseen ja sitä kautta oikean löytämiseen.