Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten noi Sieviset voi olla noin tyyniä! Mä ainakin huusin ja itkin vain, kun siskoni kuoli.

Vierailija
21.02.2007 |

Aika epäuskottavaa näyttelemistä, sori vaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osannut näytellä sitä tilannetta. Romeoki ihan urpona. :D

Seppo on ainut joka osaa näytellä.

Vierailija
22/26 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, toki itkin, mutta suhteellisen hillitysti, ei mitään isoa tunteen purkausta. Se ei vaan ole luonteeni mukaista.

En muuten liiemmin hysterisoitunut hautajaisissakaan. Lähinnä keskityin olemaan itkemättä. Minä inhoan " julkista" itkemistä.

Siinä kohtaa kun äiti soitti isän sydämen pysähtyneen, mutta että hänet oli elvytetty, olin hiljaa. Puhelun päätyttyä huusin hetken suureen ääneen, yksinäni. Mies vähän säikähti sitä.

Isä kuoli pari päivää myöhemmin. Istuin kaksi yötä vierellään, viimeisen yön yksi sisaruksista seuranani. Isän kuollessa olin ainoana hänen vieressään, sairaanhoitajan lisäksi, äiti pakeni kävelylle, sisaruksista yksi oli toista hakemassa. Toki itkimme, mutta ei tosiaan mitään suuria tunteenpurkauksia.

Vaikka maailma pysähtyy, ei reaktio välttämättä ole hurjan suuri. Minun peruskallioni katosi ja lähinnä päässä pyöri " pysäyttäkää kellot" , mutta itku oli pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin sanomassa viimeiset " heipat ja moikat" veljelleni ja hänen pienelle pojalleen muutama vuosi sitten.

Kovasti tuli tunteet pintaan kun sattui telkka olemaan päällä, nätisti oli ruumiit laitettu " meilläkin" .

Sanoin vain että " kiitos ja hyvästi, kiva kun olitte olemassa" . Se tilanne on jotain niiiiin kamalaa ja samalla kuitenkin niin kaunista, että ei ihminen ole siinä mitenkään normaalitilassa.

Se itku ja raivo tuli vasta paljon myöhemmin... :' (

Vierailija
24/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" omaiset" heräävät shokistaan ja alkavat riehua, huutaa ja itkeä täysillä...

Odottakaas vaan, noin se menee Salkkareissakin, kuten myös Kauniissa ja rohkeissa (jossa Ridge aikanaan vain kulki leveä virne naamalla hekottelemassa ensin, kun se Caroline kuoli..) yms.

Vierailija
25/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, kynttilöitä ja rauhallinen tunnelma. Ei niitä ruumiita vedetä näkösälle kylmäkaapista niin kuin poliisisarjoissa.

Vierailija
26/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kriisiryhmä mikään automaatti ole eli että ambulanssin yhteydessä tulisi, kyllä se pelastustoimi ja omaiset sen asian alkuun hoitaa ja sitten pikku hiljaa katsellaan, josko kriisiryhmää tarvitaan ja varmuuden vuoksi muutenkin.

Vierailija:

Ainoa mitä tuossa Salkkareissa ihmettelin, ettei kriisiryhmää tullut paikalle. Se on nykyään ihan vakiojuttu varsinkin jos kuollut on nuori ja kuollut äkillisesti. Nyt vain kaksi nuorta siskoa tuli kertomaan vanhemmilleen kolmannen siskon kuolemasta. Normaalisti olisi varmasti kriisiryhmä tuonut siskot kotiin ja jäänyt joksikin aikaa vielä kotiin surevien omaisten kanssa.