Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä on 1000 e älypuhelimesta? Eikö 300e riitä?

Vierailija
21.11.2024 |

Miksi pulittaa 1000 euroa älypuhelimeen?

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tonnin puhelimen 5,5 vuotta sitten, ja alkaa vasta nyt olemaan sellaisessa kunnossa, että pitänee harkita uutta. Muisti ei ole vieläkään tullut täyteen. Aiemmissa muutaman sadan puhelimissa oli käyttöikä parin vuoden luokkaa, aina muisti täynnä, kaikki jumissa ja akku surkea. Halpaa puhelinta en enää osta, käytettävyys ja elinikä on ihan eri luokkaa kalliimmassa. 

Kannattaa ostaa joku kiinalainen puhelin halvalla. Niissä on hinta-laatusuhde kohdillaan.

Vierailija
142/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satasellakin saa loistavan puhelimen. Tonnin puhelimen ostavat ne jotka kehuvat ostaneensa tonnin puhelimen.

Aivan varmasti satasella ei saa loistavaa puhelinta.

Ostin juuri puhelimen hintaan 99e. Oli pakko kun se kalliimpi, n. 500e maksanut, lähti takuuhuoltoon ku enää ei ladannut nopeasti.

Ei saanut uutta tilalle, saattaa mennä huollossa n. 20 päivää. Eipä tämä edullisempi vaikuta sen huonommalla. Pääsee pankkiin ja saa monivaiheiset tunnistautumista hoidettua.

Ja ei kyllä ollut huollettavan puhelimen hinnasta mitään hyötyä. Enemmän haittaa. Ei raaskinut vain ostaa uutta tilalle ku tavallisesti olisi heittänyt roskiin ja ostanut tämä 99e puhelimen tilalle. Nyt joutui viemään silti huoltoon ja ostaa varapuhelimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle se tonnin puhelin maksaa tonnin.

Omassa taloudessa 10 000€ puhelimen oston vaikutus olisi tasoa muovipussin osto kaupasta.

En muuten osta muovipusseja.

Vierailija
144/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on S24 Ultra. 

Halveksun ihmisiä joilla on halpa puhelin. 

Vierailija
145/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää muutama kymppi joo.

Vierailija
146/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle se tonnin puhelin maksaa tonnin.

Omassa taloudessa 10 000€ puhelimen oston vaikutus olisi tasoa muovipussin osto kaupasta.

En muuten osta muovipusseja.

Kas, meidän keskuudessa on miljardööri. Niin paljon varallisuutta se vaatisi että kymppitonni olisi suhteellisesti sama hinta kuin 20 sentin muovipussi.

Vierailija
147/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuva eli värit ja terävä kuva sekä hyvä kamera.

Ihan omilla rahoillani ostan kännykän niin mitä se sulle kuuluu paljonko rahaa laitan kännykkään.

Vierailija
148/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä. Tietoturvan? Tämä tonnin vempele on aivan paska, sama vaikka olisi ollut 50 luuri kun ei sillä kuitenkaan mitään tee.

Vierailija
149/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on älypuhelimesta ylipäätään? Näppäinpuhelin tori.fistä 20 euroa.

Toimii tietokoneena. Voi jopa tulostaa kännykällä. Toki jos et osaa käyttää niin ymmärrän mielipiteesi. Näppäinpuhelin kyllä kertoo paljon sinusta.

Vierailija
150/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satasellakin saa loistavan puhelimen. Tonnin puhelimen ostavat ne jotka kehuvat ostaneensa tonnin puhelimen.

39€ oli lyhyt tarjous Oppon puhelimesta,olisin ottanut jos olisin puhelinta silloin tarvinnut.

Vierailija
151/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69€ riittää

Nyt se sama 59€.

Vierailija
152/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ostakoon itselleen juuri sellaisen puhelimen kuin kokee tarvitsevansa. Itsellensä sekä omaan käyttöönsä sen ostaa joten mitä väliä muiden mielipiteillä ja pohdinnoilla aiheesta pitäisi olla?

Vierailija
153/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina jokin pesukone oli olevinaan mittava investointi mikä piti aina mainita ja nykyisillä tonnin puhelimilla tunnu niin enään miltään jonain 500 euron sijoituksella?

500€ pesukone? No, jos sossun maksusitoomuksella ei kummoisempaa saa, mutta kelvolliset pesukoneet lähtevät jostain 1500€ - ja saman hintainen kuivausrumpu päälle siihen.

Vierailija
154/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanon että iphone pro maxissa on tera muistia, naisten housut kostuu ja saanti on varmaa. 

Vierailija
155/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 20€ Nokialainen riittää soitteluun ja viestittelyyn. Kunnon dataamiseen on ihan pöytäkone ja kunnon näyttö, eikä mikään parin sentin tulitikkurasia, jota tuijottamalla ihmisestä tulee umpihullu ja hidas. Ainakin kun sivusta seurasin entisiä kavereita.

Vierailija
156/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse en näe mitään järkeä ostaa kallista puhelinta. 

Mulla on aina puhelimet maksaneet noin 100e. Tällä hetkellä mun puhelin+kuoret maksoi 159e ja ostin kesällä ne. 

Puhelin kestää mulla aina sen noin 5v puhelin joko tippuu ja näyttö hajoaa tai sitten akku ei enää pidä virtaa. 

On joo kalliimmissa puhelimissa muistia enemmän mutta ei mulla ole kuin muutama sovellus mitä käytän puhelimessa. 

Vierailija
157/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silä saa aplea.

Vierailija
158/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minula tämä: https://kauppa.dna.fi/tuote/p/doro-1881-musta?bt=%2Flaitteet%2Ftuotemer… eikä ole katunut hankintaa puhelut helppoja ja näppäimet hyvät.

M.69

Vierailija
159/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minula tämä: https://kauppa.dna.fi/tuote/p/doro-1881-musta?bt=%2Flaitteet%2Ftuotemer… eikä ole katunut hankintaa puhelut helppoja ja näppäimet hyvät.

M.69

Naiset ei heti kastu, mutta saanti on kuitenkin varmaa.

Vierailija
160/180 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tunne kun kommarit ja köyhät kadehtii. Elintason pitää näkyä ! En minä riisikupeillakaan aja. Duunarirahvaan juttuja...YÄK !