Mitä hyötyä on 1000 e älypuhelimesta? Eikö 300e riitä?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satasellakin saa loistavan puhelimen. Tonnin puhelimen ostavat ne jotka kehuvat ostaneensa tonnin puhelimen.
Aivan varmasti satasella ei saa loistavaa puhelinta.
Ostin juuri puhelimen hintaan 99e. Oli pakko kun se kalliimpi, n. 500e maksanut, lähti takuuhuoltoon ku enää ei ladannut nopeasti.
Ei saanut uutta tilalle, saattaa mennä huollossa n. 20 päivää. Eipä tämä edullisempi vaikuta sen huonommalla. Pääsee pankkiin ja saa monivaiheiset tunnistautumista hoidettua.
Ja ei kyllä ollut huollettavan puhelimen hinnasta mitään hyötyä. Enemmän haittaa. Ei raaskinut vain ostaa uutta tilalle ku tavallisesti olisi heittänyt roskiin ja ostanut tämä 99e puhelimen tilalle. Nyt joutui viemään silti huoltoon ja ostaa varapuhelimen.
Köyhälle se tonnin puhelin maksaa tonnin.
Omassa taloudessa 10 000€ puhelimen oston vaikutus olisi tasoa muovipussin osto kaupasta.
En muuten osta muovipusseja.
Minulla on S24 Ultra.
Halveksun ihmisiä joilla on halpa puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle se tonnin puhelin maksaa tonnin.
Omassa taloudessa 10 000€ puhelimen oston vaikutus olisi tasoa muovipussin osto kaupasta.
En muuten osta muovipusseja.
Kas, meidän keskuudessa on miljardööri. Niin paljon varallisuutta se vaatisi että kymppitonni olisi suhteellisesti sama hinta kuin 20 sentin muovipussi.
Hyvä kuva eli värit ja terävä kuva sekä hyvä kamera.
Ihan omilla rahoillani ostan kännykän niin mitä se sulle kuuluu paljonko rahaa laitan kännykkään.
En tosiaan tiedä. Tietoturvan? Tämä tonnin vempele on aivan paska, sama vaikka olisi ollut 50 luuri kun ei sillä kuitenkaan mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on älypuhelimesta ylipäätään? Näppäinpuhelin tori.fistä 20 euroa.
Toimii tietokoneena. Voi jopa tulostaa kännykällä. Toki jos et osaa käyttää niin ymmärrän mielipiteesi. Näppäinpuhelin kyllä kertoo paljon sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Satasellakin saa loistavan puhelimen. Tonnin puhelimen ostavat ne jotka kehuvat ostaneensa tonnin puhelimen.
39€ oli lyhyt tarjous Oppon puhelimesta,olisin ottanut jos olisin puhelinta silloin tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
69€ riittää
Nyt se sama 59€.
Jokainen ostakoon itselleen juuri sellaisen puhelimen kuin kokee tarvitsevansa. Itsellensä sekä omaan käyttöönsä sen ostaa joten mitä väliä muiden mielipiteillä ja pohdinnoilla aiheesta pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Takavuosina jokin pesukone oli olevinaan mittava investointi mikä piti aina mainita ja nykyisillä tonnin puhelimilla tunnu niin enään miltään jonain 500 euron sijoituksella?
500€ pesukone? No, jos sossun maksusitoomuksella ei kummoisempaa saa, mutta kelvolliset pesukoneet lähtevät jostain 1500€ - ja saman hintainen kuivausrumpu päälle siihen.
Kun sanon että iphone pro maxissa on tera muistia, naisten housut kostuu ja saanti on varmaa.
Ei mitään. 20€ Nokialainen riittää soitteluun ja viestittelyyn. Kunnon dataamiseen on ihan pöytäkone ja kunnon näyttö, eikä mikään parin sentin tulitikkurasia, jota tuijottamalla ihmisestä tulee umpihullu ja hidas. Ainakin kun sivusta seurasin entisiä kavereita.
Mä itse en näe mitään järkeä ostaa kallista puhelinta.
Mulla on aina puhelimet maksaneet noin 100e. Tällä hetkellä mun puhelin+kuoret maksoi 159e ja ostin kesällä ne.
Puhelin kestää mulla aina sen noin 5v puhelin joko tippuu ja näyttö hajoaa tai sitten akku ei enää pidä virtaa.
On joo kalliimmissa puhelimissa muistia enemmän mutta ei mulla ole kuin muutama sovellus mitä käytän puhelimessa.
Minula tämä: https://kauppa.dna.fi/tuote/p/doro-1881-musta?bt=%2Flaitteet%2Ftuotemer… eikä ole katunut hankintaa puhelut helppoja ja näppäimet hyvät.
M.69
Vierailija kirjoitti:
Minula tämä: https://kauppa.dna.fi/tuote/p/doro-1881-musta?bt=%2Flaitteet%2Ftuotemer… eikä ole katunut hankintaa puhelut helppoja ja näppäimet hyvät.
M.69
Naiset ei heti kastu, mutta saanti on kuitenkin varmaa.
Mukava tunne kun kommarit ja köyhät kadehtii. Elintason pitää näkyä ! En minä riisikupeillakaan aja. Duunarirahvaan juttuja...YÄK !
Kannattaa ostaa joku kiinalainen puhelin halvalla. Niissä on hinta-laatusuhde kohdillaan.