Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä on 1000 e älypuhelimesta? Eikö 300e riitä?

Vierailija
21.11.2024 |

Miksi pulittaa 1000 euroa älypuhelimeen?

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju nostan.

Olen omistanut kaikkea aina 200€ sinne 1000€.

Ja kyllä niissä on eroja. Kerran kun käteensä saa sen tonnin luurin , ei siitä enää halua luopua. Saati palata edullisemman puhelimen omistajaksi.

Toki on myös ihan hyviä edullisia puhelimia olemassa. Mutta ei niitä voi verrata keskenään kalleimman kanssa. Ei vain voi. Näyttö , kamerat, prosessori oikeastaan kaikki. 

Perus käyttäjälle riittää varmasti 300€ puhelin ja sillä pärjää helposti sen 2 tai 3 vuotta.

Itse omistan tälläkin hetkellä erään valmistajan huippu puhelimen ja täytyy sanoa että onhan sitä aivan uskomattoman mukava käyttää. Hintaa tuli kaikkinensa se ~1000€. Sisältäen itse laitteen suojakalvon ja laturin.

Vierailija
182/184 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni noloa ylpeillä kiinalaisen iPhonen omistamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tonnin omenapuhelimesta tullut uusi kikkelin jatka entisen auton tilalle?

Vierailija
184/184 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä puhelin keskustelu on täysin turha.

Miksi KOSKA JOKAINEN ostaa sen mihin on varaa.

Jos haluaa ostaa sellaisen lippulaivan niin sitten ostaa sellaisen.

Ei niistä pidä olla herranjumala ainakaan kateellinen.

Meistä jokainen käyttää puhelintaan eri tavalla. Osta sellainen puhelin mikä sopii sinun tarkoituksiisi.

Itsellä ei ollut budjettia puhelimen hankinnalle ja ostin lippulaiva puhelimen. En minä sillä helvetti ylpeile.

Ostin sen koska käytän ja vaadin puhelimelta paljon. En halua että törmään tilanteeseen että huomaan olevani pettynyt. Se jos mikä risoisi.

veikkaanpa vain että keskiverto puhelimet mitä maailmassa on pyörii nimenomaan 200-400€ välillä siis suurin osa laitteista mitä käytössä on. Summa saattaa olla jopa alhaisempi. Sovellukset tehdään niin että ne toimii myös edullisemmassa mallissa.

Ei olisi sovellus kehittäjällä paljon järkeä jos tekisi sovelluksen mikä toimii 1-3% laitteista.