Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit

Vierailija
20.11.2024 |

Minä olen samaa mieltä.

Kommentit (471)

Vierailija
201/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on työkokeilussa päiväkodissa ja joku tuo sinne 10 kuukauden ikäisen vauvan hoitoon niin sille  voi antaa suklaata mitä itsellä on  mukana töissä. 

Jos viranomaiset ei sano anopille mitään niin ei he voi sanoa muillekaan. 

Jos ei halua antaa vauvalle suklaata niin hoitaa kodinhoidontuella itse kotona. 

Jos äiti kieltää, että vauvalle ei saa antaa suklaata niin äitiä ei tarvitse kuunnella. Antaa vaan sitä suklaata. 

Hoitaja tarkoittaa vain hyvää. 

Eikä hoitajan tarvitse edes kertoa, että on antanut vauvalle suklaata. 

Vierailija
202/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli anopin on sallittua antaa 2 viikon ikäiselle vauvalle maitoa purkista, antaa kiinteää ruokaa vauvalle, kun haluaa esim. pullaa kahvipöydästä 4 viikon ikäiselle vauvalle ja tehdä mitä haluaa. 

Siksi en ihmettele, vaikka joku hoitaja antaisi vuoden ikäiselle vauvallesi tarhassa omaa karkkia ja suklaata, koska ei anopille viranomaiset sano mitään niin ei he voi sanoa muillekaan. Joku työtön voi olla työkokeilussa tarhassa ja karkkia mukana.

Suomessa äidit ei päätä lapsen asioista vaan anopit ja hoitajat. 

Jos äiti hermostuu karkin antamisesta niin viranomaiset sanovat, että työtön hoitaja tai anoppi tarkoitti vain hyvää vauvalle. 

No, en itsekään kuuntele enää muita äitejä, jos minut laitetaan päiväkotiin työkokeiluun. Toisesta korvasta äitien sanomiset sisälle ja toisesta ulos. 

Ja anoppi sanoi, että moni antaa vauvalle suklaata salaa, kun äiti jättää vauvan hoitoon.&nbsp

No mitä vittua nyt taas. Älä jätä lasta hoitoon sellaiselle, joka ei osaa hoitaa. Lastensuojelun tehtävä ei ole tulla kertomaan sinulle, miten toimia, kun itsekin näytät sen tietävän että anopin tapa ei ollut oikea.  Sinähän sen päätät, hoitaako anoppi. Vastuu on tässä sinun, ei lastensuojelun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on työkokeilussa päiväkodissa ja joku tuo sinne 10 kuukauden ikäisen vauvan hoitoon niin sille  voi antaa suklaata mitä itsellä on  mukana töissä. 

Jos äiti kieltää, että vauvalle ei saa antaa suklaata niin äitiä ei tarvitse kuunnella. Antaa vaan sitä suklaata. 

Kyllä sinun kirjoituksesi vaikuttaa niin sekopäiseltä että ihan maallikkonakin olisin huolestunut niistä lapsistasi. Tai lemmikeistä.

Vierailija
204/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu naapureille, jos eläkkeellä olevalla äidilläsi on muistisairaus. Tee itse huoli-ilmoitus. 

Vierailija
205/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.

Yleensä ne lapsettomatkin ovat varttuneet lapsiperheessä. Ja lapsena olemisesta on kokemusta ihan jokaisella.

Vai luulitko että he kuoriutuvat munasta?

No nyt oli kyllä melko kaukaa haettu!

Olen itsekin ollut lapsi, siksi ymmärrän millaista on olla vanhempi? Wtf?!

Eihän siinä tarvi tietää mitä on olla vanhempi. Ei ole kyse vanhempiensuojelusta. Lapsen näkökulma ja mitä laki sanoo, ne sossulle riittää. 

Vierailija
206/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun kirjoituksesi vaikuttaa niin sekopäiseltä että ihan maallikkonakin olisin huolestunut niistä lapsistasi. Tai lemmikeistä.

Kuule, jos tekee anopista itse ilmoituksen poliisille niin mies ottaa eron ja anoppi hoitaa lapsia joka toinen viikko. 

Kuka on hullu ja noin tekisi. 

Vierailija
207/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu naapureille, jos eläkkeellä olevalla äidilläsi on muistisairaus. Tee itse huoli-ilmoitus. 

Huoli.ilmoituksia voi käsitellä jos on itsellä vanhus.

Persusetä

Vierailija
208/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että et ole ollut narsistien kanssa tekemisissä. 

Istunut vain teoria tunneilla. 

Ei kiinnosta muistisairas äitisi. 

Irtisano itsesi töistä ja hoida itse. 

Ei kuulu naapureille äitisi asiat. 

Vierailija
209/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, jos tekee anopista itse ilmoituksen poliisille niin mies ottaa eron ja anoppi hoitaa lapsia joka toinen viikko.

Ainut vaihtoehto on kestää siihen asti, kun lapsi on 18.

Vierailija
210/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli anopin on sallittua antaa 2 viikon ikäiselle vauvalle maitoa purkista, antaa kiinteää ruokaa vauvalle, kun haluaa esim. pullaa kahvipöydästä 4 viikon ikäiselle vauvalle ja tehdä mitä haluaa. 

Siksi en ihmettele, vaikka joku hoitaja antaisi vuoden ikäiselle vauvallesi tarhassa omaa karkkia ja suklaata, koska ei anopille viranomaiset sano mitään niin ei he voi sanoa muillekaan. Joku työtön voi olla työkokeilussa tarhassa ja karkkia mukana.

Jos äiti hermostuu karkin antamisesta niin viranomaiset sanovat, että työtön hoitaja tai anoppi tarkoitti vain hyvää vauvalle. 

No, en itsekään kuuntele enää muita äitejä, jos minut laitetaan päiväkotiin työkokeiluun. Toisesta korvasta äitien sanomiset sisälle ja toisesta ulos. 

Ja anoppi sanoi, että moni antaa vauvalle sukl

Älä jätä lasta hoitoon sellaiselle. 

Kuule, jos mies vaatii, että siellä anopin luona käydään joka viikko. 

Ja  jos tulee ero niin sossut antaa isälle myös lapset ja silloin anoppi hoitaa joka toinen viikko. 

Vierailija
211/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian voi myös ajatella niin että omat lapset hämärtävät ajattelun. Lapseton ymmärtää paremmin lapsen ja vanhemman objektiiviset oikeudet. Samoin poliitikot, joilla on omia lapsia todennäköisesti yrittävät vetää kotiin päin etuja juuri omille lapsilleen, kun taas ne, joilla ei ole lapsia näkevät kaikki lapset tasavertaisina.

Tämä Mäkelä mikä lie on oikein malliesimerkki kyvyttömyydestä objektiiviseen ja käsitteelliseen ajatteluun.   

Ongelma "lastensuojelussa" on juurikin lasten oikeudet. Ne rutataan ja äidin oikeudet voittaa. Semmonen kuka ymmärtää lasten oikeudet on hyvä.

Syytä Suomen lakia, jossa biologisella vanhemmalla on uskomattoman vahvat oikeudet. 

En syyttäisi kuin vanhempia. Vaikka ero tulee, se ei tarkoita, että tulisi lasu-asiakkuus. Kun vanhemmat AJATTELISIVAT ENEMMÄN LAPSIAAN KUIN ITSEÄÄN JA TUNNETILOJAAN, niin ongelmia ei olisi. Prkl!! Kun aikuiset tappelevat monta vuotta joka ikisestä vaihdosta ja syömisestä, vaatteista, rahasta ja lomista, niin hulluksi siinä lapsi tulee. Lapsi ei näe kuin pelkkää riittaa ja haastamista. Vanhemmat pitäisi laittaa häkkiin vuorotellen miettimään tekosiaan, kun tieten tahtoen pilaavat lastensa elämän. Varsin se, joka jatkaa sitä riitelemuistä vielä sopimusten jälkeen, voisi saada tuomion lapsen elämän pilaamisesta. On tätä nähty, lapset kärsivät, kun vi**u ei osata irtautua siitä nk. kusipää exästä... ja uudet puolisot lähtevät tappeluihin mukaan. On siinä auvoista perhe-elämää kun aikuiset tappelee molempien exä puoliskojen kanssa yhdessä ja erikseen. Tekisi mieli välillä korvista nostaa. Lapsi on yleensä se perheiden välissä rimpuileva haitta. 

Laki pitää olla lasten puolella, aikuiset pärjäävät ja saavat sopeutua. 

Vierailija
212/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta helvetissä. Ne sekopäät vievät vauvoja äideiltään, ei kenellekään joka ei ole itse kokenut raskautta ja pikkulapsiaikaa pitäisi antaa mitään valtaa tehdä mitään päätöksiä tuon ajan suhteen. Ei miehille, lääketeollisuudelle, tai viranomaisille. Noh, onneksi karma kuittaa tällaiset ylimieliset sekoilut

Myös ne joilla on itsellään lapsia, vievät muiden lapsia syyttä. Vanhemmuus ei poista sadistista luonnetta, joka näihin töihin ryhtyvillä on.

Vierailija
213/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jollain on lapsia ei todellakaan takaa sitä, että olisi millään muotoa osaava/empaattinen. Tällaista konservatiivista perspaskaa taas. 

Vierailija
214/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että tätä anoppi juttua ei ymmärrä ihmistä, jotka ei ole koskaan olleet oikean narsistin kanssa tekemisissä. 

Sen äidin on kuule tuossa tapauksessa lasten takia pysyä avioliitossa, vaikka olisi kuinka kamalaa ja miehellä on täysi määräysvalta seksistä lähtien. 

Kukaan ei ole niin hullu, että tekee rikosilmoituksen ja eron ja antaa anopille lapset joka toinen viikko. Viranomaiset vaativat todisteita asioista ja jos et pysty todistamaan eikä puhettasi uskota niin menetät lapsesi anopille eikä naiset ota sitä riskiä. 

Vierailija
215/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anoppi sanoi, että moni antaa vauvalle sukl

Kyllä! Ihan turha valittaa anopista, jos ei itse hoida lastaan, jos ei anopin hoito kelpaa. 

Vierailija
216/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan turva valittaa, jos joku antaa lapsellesi päiväkodissa, suklaata. 

Hoida itse  perhana. 

Vierailija
217/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla: Poliisissa pitäisi seksuaalirikoksia tutkia poliisi, joka on esim raiskattu. 

Vierailija
218/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä todistaisin anopin jutut poliisille. En mitenkään. 

Joten ainut vaihtoehto on pysyä parisuhteessa ja mies määrää. 

Vierailija
219/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä kukkua. Johan se on nähty miten lapseton hoitaa lasten kasvattamisenkin paremmin kuin niiden omat vanhemmat (supernanny).

Vierailija
220/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä todistaisin anopin jutut poliisille. En mitenkään. 

Joten ainut vaihtoehto on pysyä parisuhteessa ja mies määrää. 

Suomessa on ihan samaa hommaa kuin muissakin maissa. 

Osan naisista on oltava suhteessa vaikka ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua olla, koska lasten takia. 

On peppuseksiä ja kaikkea mitä ei itse halua. Lasten takia on pakko. Erossa lapsia ei saisi pitää yksin. 

Moni on väsynyt eikä jaksa alkaa miettimään miten todistaisi viranomaisille tilannettaan. Pitäisi käytännössä äänittää ja kuvata salaa anopin luona käydessä ja sekin on ilmeisesti kielletty.

Jos mies määrää, että anopin luona käydään niin käydään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme