Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit

Vierailija
20.11.2024 |

Minä olen samaa mieltä.

Kommentit (471)

Vierailija
1/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiurulta muka valui kyynel kun kuunteli Mäenpään puhetta-

Vierailija
2/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäätävää paskaa taas persulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jäätävää paskaa taas persulta. 

Täyttä asiaa!

Vierailija
4/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka ne nuoret parikymppiset vastavalmistuneet ei saisi tehdä töitä ennen perheen perustamista? Joku saattaa odottaa jopa 20 v ennen kuin saa oman lapsen? 

Vierailija
5/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään perhe tai perheettömyys määritä mitä työtä voi tehdä. Täyttä sontaa joltakin persupaskeelta.

Vierailija
6/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmuus olisi joku tae jostain, ei lastensuojelua edes tarvittaisi.

Vierailija
7/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helvetissä. Ne sekopäät vievät vauvoja äideiltään, ei kenellekään joka ei ole itse kokenut raskautta ja pikkulapsiaikaa pitäisi antaa mitään valtaa tehdä mitään päätöksiä tuon ajan suhteen. Ei miehille, lääketeollisuudelle, tai viranomaisille. Noh, onneksi karma kuittaa tällaiset ylimieliset sekoilut

Vierailija
8/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vaikka ne nuoret parikymppiset vastavalmistuneet ei saisi tehdä töitä ennen perheen perustamista? Joku saattaa odottaa jopa 20 v ennen kuin saa oman lapsen? 

Tehkööt jotain muuta sosiaalityötä.

Vierailija
9/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään perhe tai perheettömyys määritä mitä työtä voi tehdä. Täyttä sontaa joltakin persupaskeelta.

Kyllä merkitsee ja paljon kun on kyse LAPSISTA ja vanhemmista.

Vierailija
10/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallaan kyllä samaa mieltä, lapsettomilla on joskus aika ideaalisia käsityksiä lapsista ja heidän toiminnastaan ja silloin kasvatus (jolla en tarkoita väkivaltaa tai huutamista vaan ihan vaan rajoja ja ohjaamista) on heistä jotenkin liikaa.

Toinen puoli on se, että saatetaan odottaa lapselta jotain oppikirjakäytöstä ja sitten ei ehkä osata suhtautua ns. arkijärkisesti kun lapsi toimiikin aivan toisin.

Koulutuksessa toki nämä asiat tulisi huomioida, mutta luulen että käytäntö tai ainakin erilaisten lapsiperheiden kanssa tekemisissä olo, joka useimmilla seuraa vasta omia lapsia, antaa perspektiiviä asioihin.

Vierailija
11/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen työpaikka jossa tulisi olla vankka kokemus ja näkemys lapsista ja perheistä.Sinne ei pitäisi työllistyä suoraan koulusta ns.kirjanoppineena.

Tulisi olla työkokemusta esim.päiväkodista ja jopa koululla työskentelystä, vaikkapa ohjaajana.

Ei ole kokemattoman keltanokan duuni.

Ei lainkaan hullumpaa et olisi itse myös vanhempi, äiti tai isä.

Vierailija
12/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi vastata, että eduskunnassa pitäisi olla vain sellaisia, joilla on jonkinlainen koulutus.

Vierailija
13/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.

Vierailija
14/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei todellakaan ole se mikä lastensuojelussa on ongelmana! -Sossu

Vierailija
15/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei todellakaan ole se mikä lastensuojelussa on ongelmana! -Sossu

Kyllä on paha ongelma juuyri tuo.

Vierailija
16/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu todellakaan kaikkien ihmisten ei pitäisi päästä lähelle perheitä, eikä missään olosuhteissa auktoriteettiasemaan suhteessa perheisiin. Tuo on aivan käsittämättömän sairasta, että lapsettomia kusipäitä laitetaan päättämään toisten perheasioista. Ja varmasti yksi merkittävimmistä syistä, miksi suomessa syntyvyys on hyvin matala. Psykopaatit kidnappailemassa toisten lapsia

Kysyin itse tantalta kerran, onko hänellä omia lapsia ja hän sanoi, että kysymys ei ollut asiallinen. Minun mielestäni se oli varsin asiallinen, kun hän oli viemässä vastasyntynyttä väkivaltaiselle r aiskaajalle tämän pyynnöstä ja valheista

Olen kiltti ja reilu ihminen, enkä pysty edes kuvittelemaan sitä rangaistusta, minkä jumala tuollaiselle saastalle langettaa. Sellaista pahuutta en ole kuuna päänä maan päällä kohdannut, vaikka joutunut useampien henkeen ja terveyteen kohdisuvien rikosten uhriksi. Edes helvetin ikuinen tuli ei pysty pyyhkimään tuollaisia tekoja

Vierailija
17/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ois hyvä kun olisi omakohtaista kokemista siitä, mitä on lapsiperhearki. Antaahan se perspektiiviä paljonkin kun itse on kokenut sitä tai elää sitä parhaillaan. 

Vierailija
18/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin pitää olla sairas.. Nuorisotyöntekijän pitää olla nuori, vanhustenhoitajan vanha. Eläinlääkärin pitää olla eläin. 

Vierailija
19/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu todellakaan kaikkien ihmisten ei pitäisi päästä lähelle perheitä, eikä missään olosuhteissa auktoriteettiasemaan suhteessa perheisiin. Tuo on aivan käsittämättömän sairasta, että lapsettomia kusipäitä laitetaan päättämään toisten perheasioista. Ja varmasti yksi merkittävimmistä syistä, miksi suomessa syntyvyys on hyvin matala. Psykopaatit kidnappailemassa toisten lapsia

Kysyin itse tantalta kerran, onko hänellä omia lapsia ja hän sanoi, että kysymys ei ollut asiallinen. Minun mielestäni se oli varsin asiallinen, kun hän oli viemässä vastasyntynyttä väkivaltaiselle r aiskaajalle tämän pyynnöstä ja valheista

Olen kiltti ja reilu ihminen, enkä pysty edes kuvittelemaan sitä rangai

Voimia sinulle, olen aivan saman kokenut ja tunnen ihan samoin noita psykoja kohtaan.

Vierailija
20/471 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17. kesäkuuta 2020 perustuslakivaliokunta antoi äänin 125 luvan Mäenpään syyttämiselle.[8] Eduskunta ei myöntänyt lupaa Juha Mäenpään syytesuojan poistamiseen.[9] Syytesuojan poistamista kannatti 121 kansanedustajaa, vastusti 54, ja 24 oli poissa äänestyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä