Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?
Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua
Kommentit (201)
No enpä ole miehenä vielä tavannut tarpeeksi kiinnostavaa naista. Kaikki tuntuu niin teennäiseltä, haluan jotain aitoa. Oma elämä on myös sen verran kiireistä etten jaksa mitään tapailua ja penkinlämmittäjän paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.
Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.
Avaatko sinä myös hänelle ovet ja kannat hänen puolestaan painavat kassit? Jos teet näin, niin oikein hyvä.
Itse odotan miehiltä samaa kohteliaisuutta kuin mitä minäkin osoitan heille. Se on tasa-arvoa.
Minä lähtökohtaisesti odota
Juuri näin. Naisesta suunnitellaan äitiä omille lapsille, mutta osoitetaan monella pienellä tavalla ettei tätä arvosteta millään tasolla. Pelkkä käytettävä hyödyke. Varsinkin perheenperustamisasioissa tuollainen kunnioituksen puute uumoilee naiselle 20 vuoden helvettiä, vaikka tuskin se olisi kivaa parisuhteessakaan. Mutta parisuhteesta voi kuitenkin lähteä paljon helpommin, kuin perheestä
Joku sanoi myös, että miesten investment laskee alusta noin 30%. Eli jos aluksi ollaan nipin napin nollassa, mies muuttuu naiselle nettonegatiiviseksi
Minusta on käsittämätöntä, miten tietämättömiä suomalaiset miehet ovat esim. Tuon synnyttämisen arvosta. Jos ajattelee äitiyden työmäärää ja kustannuksia vapailla markkinoilla, puhutaan helposti sadoista tuhansista euroista. Mutta suomalainen mies kuvittelee olevansa lahja naiselle, jos suostuu edes yhteishuoltajuuteen
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole miehenä vielä tavannut tarpeeksi kiinnostavaa naista. Kaikki tuntuu niin teennäiseltä, haluan jotain aitoa. Oma elämä on myös sen verran kiireistä etten jaksa mitään tapailua ja penkinlämmittäjän paikkaa.
Mihin se nainen siinä kiireisessä elämässäsi mahtuu? Sänkyysikö? Sellaisia naisia kutsutaan prostituoiduiksi ja niitä saa rahalla. Normaali nainen haluaa tutustua kumppaniinsa ennen mitään romanttista (tapailu) ja romantiikan jälkeen kiintyy. Jos sinulla ei ole aikaa tähän, niin ehkäpä sinulla ei ole varaa naiseen?
Mistä tiesit treffeillä, ettei nainen kelpaa kumppaniksi ketju poistetaan mutta tämä saa jatkua. Mikä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se nainen siinä kiireisessä elämässäsi mahtuu? Sänkyysikö? Sellaisia naisia kutsutaan prostituoiduiksi ja niitä saa rahalla. Normaali nainen haluaa tutustua kumppaniinsa ennen mitään romanttista (tapailu) ja romantiikan jälkeen kiintyy. Jos sinulla ei ole aikaa tähän, niin ehkäpä sinulla ei ole varaa naiseen?
Teen naiselle tietenkin tilaa elämässäni, mutta olen tehnyt omasta elämästäni niin mielekästä(kun sitä aina hehkutetaan naisen puutteeseen) että saa olla aika erityinen nainen jotta aion mitään vakavaa harkita. Ennemmin ne naiset ovat olleet valmiita hyppäämään sänkyyn kanssani kuin minä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo puhelussa ennen treffejä: tuli puheeksi, että pelkään hiiriä. "No minäpä laitan niitä sinun sänkyyn, höhhöhhöö". Ei tavattu.
Hyi oksetus. Kuulostaa joltain maalaiselta jolla ollut tällaiset läpät isänsä kanssa
Olen eri mutta olen vastaavanlaiseen vitsiniekkaan törmännyt Helsingissä ja hän ihan alkuperäinen helsinkiläinen, vielä naljaili ikävästi minulle koska olen kasvanut pikkukaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tasa-arvoa, ette etuoikeutta.
Aina jaksaa huvittaa miten vauvamiesten ratkaisu tasa-arvoon ei olekaan kohdella kaikkia yhtä hyvin, vaan kohdella kaikkia yhtä huonosti.
Arvostus ansaitaan. Huvittavampaa on se, että ilmeisesti sinä kuvittelet ansaitsevani esimerkiksi minulta hyvää kohtelua vaikkemme edes tunne etkä ole tehnyt myöskään mitään hyväkseni. Minulle tasa-arvo on sitä että jokainen saa panostustaan vastaavan määrän, ei että kaikki saavat saman verran.
Minä kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia hyvin ja minulla on aina annettavaa kohtaamilleni ihmisille. Sinulla ilmeisesti ei, vaan palautat (ehkä) vain palveluksen. No, saat varmasti ansaitsemasi naisen - eli todennäköisemmin et ketään, mutta rahoistasi elätetään jotakin naista kaukana sinusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen naiselle tietenkin tilaa elämässäni, mutta olen tehnyt omasta elämästäni niin mielekästä(kun sitä aina hehkutetaan naisen puutteeseen) että saa olla aika erityinen nainen jotta aion mitään vakavaa harkita. Ennemmin ne naiset ovat olleet valmiita hyppäämä
Eli kaava toimii, mutta nyt sinä et kiinnostukaan kenestäkään. Siinäpä pähkinä purtavaksi
Oli heti aivan liian tuttavallinen ja haukkui eksäänsä. Treffien jälkeen laittoi kymmeniä viestejä kahden päivän aikana ikäänkuin olisimme tunteneet toisemme pidempäänkin. Kerroin ettei kiinnosta ja blokkasin. Hälytyskellot soi ja kovaa.
Ei viehättänyt minua tarpeeksi enkä muutenkaan olisi halunnut seurustella samassa oppilaitoksessa opiskelevan kanssa, jolla oli siellä pitkäaikainen kaveripiiri. Kuulin kun hän puhui kaverinsa kanssa p***usta. Hän yritti aika kömpelösti ohjailla minua eroottiseen kanssakäymiseen kanssaan ja suhtautui kiukkuisen omistavasti minuun kun puhuin yhden toisen pojan kanssa. Noin muuten hän vaikutti mukavalta, fiksulta ja uskolliselta tyypiltä. Me emme vain kohdanneet samalla aaltopituudella silloin.
Olin itse niin nuori, vasta juuri 15 vuotta täyttänyt. En ollut ollenkaan kypsä seurusteluun enkä edes tapailuun. Hän olisi varmasti ollut ihan hyvä ja pitkäaikainen poikaystävä ja näin jälkikäteen ajateltuna hän vaikuttikin etsivän tyttöystävää ihan vakavissaan. Meidän tapailumme loppui epäonnistuneeseen kielisuudelman jälkeen, joka taisi kammoksuttaa meitä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tullut sellaista vibaa, että kiinnostaisi tutustua enempää, vaikka miehessä ei ollut sinänsä mitään vikaa. En kuitenkaan viitsinyt valita tärkeää ihmissuhdetta "ihan kiva" periaatteella.
Tämä on yleisin syy mullakin. Ja sit joidenkin kohdalla ollut joku ehdoton turn off kuten lihavuus, tyhmien asioiden möläyttely tai jotenkin epätoivoinen olemus tms.
- keski-ikäinen mies oli ehkä 5-10v vanhemman näköinen livenä, kun mitä kuvia oli lähettänyt. Lisäksi lyhyempi kun ilmoitti olevansa ja vatsan kohdalla melkoinen pallo jo.
- mies puhui vähän väliä jotain alatyylisiä "peräre.. käpertti" rekkamies juttuja samoin kuin kaikki suolistosairautensa ym vaivat yksityiskohtaisesti. Oikein sellanen törkyturpajuntti. Tätä ei käynyt ilmi ollenkaan viestitellessä. Hyi hitto.
- Haisi edellisillan viinalle ja tupakalle vaikka olin treffi-ilmoituksessani maininnut etten tupakoi ja etsin vai täysin savutonta kumppania. Meinasin pyörähtää siltä seisomalta kannoillani ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.
Eipäs, vaan kohtelias ihminen avaa toiselle oven. Minäkin avaan, myös miehille (jotkut ei osaa suhtautua siihen). Vaikutat epämiellyttävältä. T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi treffeillä että hän tarvitsee jonkin tekosyyn harrastaa liikuntaa, esim jos voi vaikka pyöräillä kaverin luokse.
Tiesin tuolla hetkellä että tämä ei tule toimimaan.
Niin, on ok että sinulle liikunalla on suuri merkitys.
Minulle ei. Liikun vain sen verran, että pysyn terveenä. Voisin ihan hyvin seurustella himoliikkujan kanssa, kunhan hän ei alkaisi painostaa minua samalle tasolle ja meillä olisi muuta yhteistä.
Hän ei näyttänyt yhtä hyvältä livenä, kuin kuvissaan.
Mies toi toisille treffeille alakouluikäiset lapsensa ja sitten olisi pitänyt leikkiä perhettä. Mulla ei ole mitään lapsia vastaan, mutta olisin halunnut tutustua vasta kun olisimme tunteneet miehen kanssa toisemme paremmin.
On tämä kyllä jännä homma, että miesten vastaava ketju poistettiin hetki sitte, mutta tämä naisten ketju on edelleen täällä.
"Kuule kaikki sellainen on pinnallista, joka toisessa ihmisessä ilmetessään tuntuu alemmuudentuntoisesta ihmisestä pahalta. Se, että pitää kunnostaan huolta, pukeutuu siististi, kehittää ammattitaitoaan, on harrastuksia, tuntee kulttuuria, on ystäväpiiriä jne."
Nuo asiat ovat pinnallisia jos ne tekee vain siksi että niillä voi tehdä vaikutuksen muihin. Jos niitä tekee siksi että niistä oikeasti pitää ja ne ovat itselle tärkeitä niin ne eivät ole pinnallisia.
Noita asioita korostavat ja tuovat esiin useimmiten juuri ne ihmiset jotka haluavat tehdä muihin vauikutuksen. Muille ne ovat vain osa persoonaa ja sitä millainen se ihminen on.