Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?

Vierailija
20.11.2024 |

Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua

Kommentit (201)

Vierailija
201/201 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osannut keskustella mistään. Pöydässä tuli vaivaannuttavia hiljaisuuksia kun en tiennyt, mitä seuraavaksi sanoisin tai kysyisin kun toinen vastaa kaikkeen yhdellä lauseella. 

Mies johtaa ja ylläpitää keskustelua, muuten se on juuri tuollaista. Naisista ei ole mihinkään.

Jännästi olen käynyt kuitenkin elämässäni ehkä vain yhden tai kaksi hyvää keskustelua miehen kanssa. Naisten kanssa sen sijaan satoja, ellen jopa tuhansia

Se onkin eri asia kun naiset keskustelee keskenään. Naisille on omien sanojensa mukaan yksi tärkeimmistä kriteereistä miehelle se että mies osaa keskustella kumppaninsa kanssa. Yhdessä langassa täällä siitä naiset kirjoittivat ja kun kysyin mistä haluavat keskustella niin mitään vastausta ei tull

Joo. Edelleen tämän palstan miehille (vai miehelle?) on vaikea tajuta, että naiset ovat erillisiä olentoja. Minä voisin innostua pohtimaan, miten Bronten sisarusten kirjoissa näkyy se, että sisarusten veli kuoli alkoholismiin, ja monissa kirjoissa kuvataan kasvatuksen merkitystä ihmisen hyvinvoinnille. Kun taas naispuolinen kaverini puhuisi paljon mieluummin Arsenalin pelitilanteesta. Eli valitan, sinun pitää tutustua naisiin yksilöinä, ja selvittää, löytyykö jonkun kanssa yhteistä puhuttavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän