Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?
Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut keskustella mistään. Pöydässä tuli vaivaannuttavia hiljaisuuksia kun en tiennyt, mitä seuraavaksi sanoisin tai kysyisin kun toinen vastaa kaikkeen yhdellä lauseella.
Mies johtaa ja ylläpitää keskustelua, muuten se on juuri tuollaista. Naisista ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut keskustella mistään. Pöydässä tuli vaivaannuttavia hiljaisuuksia kun en tiennyt, mitä seuraavaksi sanoisin tai kysyisin kun toinen vastaa kaikkeen yhdellä lauseella.
Mies johtaa ja ylläpitää keskustelua, muuten se on juuri tuollaista. Naisista ei ole mihinkään.
Jännästi olen käynyt kuitenkin elämässäni ehkä vain yhden tai kaksi hyvää keskustelua miehen kanssa. Naisten kanssa sen sijaan satoja, ellen jopa tuhansia
Vierailija kirjoitti:
Tuohon ovijuttuun. Olen nainen, ja avaan aina oven ensin toiselle, jos astumme yhdessä oven eteen, ja tartun ovenkahvaan ensin. Miehille ja naisille. Ja pidän sukupuolesta riippumatta junttina ihmistä, joka niin ei tee. Ei tämä oikeasti ole tasa-arvokysymys, vaan kertoo käytöstavoista ja toisen huomioimisesta.
Minä en avaa miehelle. Lapsen saaneena minulle on varsin hyvin tiedossa, että miehet ja naiset eivät ole tasa-arvoisia ja jos mies ei huolehdi naisesta, hänellä ei ole mitään asiaa lähellekään naista
Oli mukava, fiksu, kiltti ja kohtelias mutta ei tullut sellaista jalat alta -kemiaa.
Kertoi että on käyttänyt prostituoituja ja sanoi että saan rahaa jos harrastamme seksiä. Taisi mennä deitit sekaisin.
Keskustelu oli väkinäistä eikä ollut minkäänlaista kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi olen käynyt kuitenkin elämässäni ehkä vain yhden tai kaksi hyvää keskustelua miehen kanssa. Naisten kanssa sen sijaan satoja, ellen jopa tuhansia
Se onkin eri asia kun naiset keskustelee keskenään. Naisille on omien sanojensa mukaan yksi tärkeimmistä kriteereistä miehelle se että mies osaa keskustella kumppaninsa kanssa. Yhdessä langassa täällä siitä naiset kirjoittivat ja kun kysyin mistä haluavat keskustella niin mitään vastausta ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse eilen käynyt molempien sukupuolten kanssa satoja ellei tuhansia hyviä keskusteluja kuten muutkin tuntemani ihmiset.
Hyvin naamioitu miesviha ja naisviha taas jyllää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse eilen käynyt molempien sukupuolten kanssa satoja ellei tuhansia hyviä keskusteluja kuten muutkin tuntemani ihmiset.
Hyvin naamioitu miesviha ja naisviha taas jyllää täällä.
Typo, eilen=olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tasa-arvoa, ette etuoikeutta.
Aina jaksaa huvittaa miten vauvamiesten ratkaisu tasa-arvoon ei olekaan kohdella kaikkia yhtä hyvin, vaan kohdella kaikkia yhtä huonosti.
Arvostus ansaitaan. Huvittavampaa on se, että ilmeisesti sinä kuvittelet ansaitsevani esimerkiksi minulta hyvää kohtelua vaikkemme edes tunne etkä ole tehnyt myöskään mitään hyväkseni. Minulle tasa-arvo on sitä että jokainen saa panostustaan vastaavan määrän, ei että kaikki saavat saman verran.
Eli noinko toimit sosiaalisissa tilanteissa, esimerkiksi työpaikalla? Et osaa olla ihmisiä kohtaan tasaisen kohtelias ja hyvätapainen, vaan arvotat heitä sen mukaan mitä he ovat tehneet hyväksesi. Tämä selittää aika paljon.
Pilkkasi harrastuksiani.
Vaikea pitää edes kaverisuhdetta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa huvittaa miten vauvamiesten ratkaisu tasa-arvoon ei olekaan kohdella kaikkia yhtä hyvin, vaan kohdella kaikkia yhtä huonosti.
Ja naiset kohtelevat miehiä hyvin? 😏
Minä kohtelen. Millaista huonoa kohtelua sinä olet saanut naisilta?
Hän ei ole saanut pmpsaa niin se kiukuttaa. Hänen mielestä sen antaminen on sitä hyvin kohtelua.
Vierailija
20.11.2024 | 12:09
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka tunnekuohuaa, olet sinä. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin päästää toinen ensin jos ehtii ovelle ekana, ihan sukupuolesta riippumatta. Meillä töissä ne on vain alakerran teinit jotka läimivät ovea naamalle ja tulevat siitä jonoissa läpi kun itse sitä pitää auki, aikuiset osaavat jo toimia oven kanssa.
Juuri näin ja miehen ja naisen dynamiikassa tämä on vielä tärkeämpää. Jos mies syö ekana, menee ekana, jne. Niin osoittaa, että priorisoi perheen sijaan itsensä, ja naisen ja tulevien lasten näkökulmasta tämä on monellakin tavalla riski. En ikinä suostuisi tekemään lapsia tuollaiselle miehelle, nykyään en edes treffailisi kun en tarvitse ns. Uusia kokemuksia
Ööö jos mies menee ovesta sisään ensin tai syö ensin ei todellakaan tarkoita automaattisesti, että hän ajattelee vain itseään 🤦🏻 Tulevien lasten??? Onpa tunkkainen ja konservatiivinen ajatusmalli!
Miehellä oli kyllä pitkä mutta se oli kuitenkin liian ohut.
Mies ei edes tervehtinyt. Ensimmäiset sanat oli "Oliks pettymys?" tarkoittaen kai sitä, että kuvansa oli ollut ihan valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostus ansaitaan. Huvittavampaa on se, että ilmeisesti sinä kuvittelet ansaitsevani esimerkiksi minulta hyvää kohtelua vaikkemme edes tunne etkä ole tehnyt myöskään mitään hyväkseni. Minulle tasa-arvo on sitä että jokainen saa panostustaan vastaavan määrän, ei että kaikki saavat saman verran.
Apua. Tällaisia ihmisiä siis on. Hyvä kohtelu edellyttää, että on tehty hänen hyväkseen jotain? Inhimillisyys on kaupankäyntiä?
Eli perusolettamana et arvosta ja kohtele tuntemattomia ihmisiä hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Tällaisia ihmisiä siis on. Hyvä kohtelu edellyttää, että on tehty hänen hyväkseen jotain? Inhimillisyys on kaupankäyntiä?
Eli perusolettamana et arvosta ja kohtele tuntemattomia ihmisiä hyvin?
Pakko lisätä aiheeseen liittyen, että tuollaiset ihmiset, joille toiset ovat vain hyödykkeitä, tunnistetaan kyllä treffeillä ja sivuutetaan. Silloin ei synny tunneyhteyttä, kun toinen on tunnekylmä.
Tämä henkilö ei tule koskaan löytämään rakastavaa ihmissuhdetta, josko sellaista kaipaisikaan. Toinen samanlainen tyydyttämään tarpeet.
Penis ei lauennut tunnissakaan.
Sanoi tykkäävänsä Toto-yhtyeestä. Ei meillä oikein kemiat osuneet muutenkaan mutta tämä sinetöi vaikutelman.
Ulkonäkö