Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?
Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua
Kommentit (201)
Kun Janika olikin Seppo, silloin tiesin
Poltti tupakkaa, oli minua vanhemman oloinen, mutta ei suostunut kertomaan ikäänsä eikä sitä että oli eronnut. Hän oli kyllä muuten hieno tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.
Tasa-arvoa, jos mies kokee olevansa toisen yläpuolella?
Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahdistelusta kun kyttää edellä menevän persettä jne. Koska #metoo. Milloin te naiset opitte että kann
No kylläpä olet melkoisen ajatushimmelin rakentanut.
Olen availlut ovia naisille jo vuosikymmeniä eikä yksikään ole siitä pahastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisi, että asunto johon hän minut kutsui olikin asunto jossa hän asui vanhempiensa kanssa, ja vanhemmat olivat vieläpä kotona.
Reilua häneltä antaa heti tietää mitä suhde hänen kanssaan pitää sisällään.
Näillä on vielä yleensä sellainen asenne, että ansaitsevat parempaa jos nainen ei hyväksy heidän järjestelyään. Eli eivät mitenkään häpeile sitä vaan ajattelevat olevansa hyviäkin catcheja ja naisen pitäisi arvostaa tuollaista elämäntapaa ja sitä, että perheeseen kuuluu myös kaksi vanhusta
En tuntenut vetovoimaa häntä kohtaan.
Autolla ajaminen oli epävarmaa ja nykivää, puhui outoja, hymyili kammottavasti ja tuli minua lähemmäksi.
Kantoi teräasetta ja heilutti ja heitteli sitä rennosti kädestä toiseen. Lisäksi oudot jutut.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Keskustellessani hänen kanssaan hän sulki silmänsä ja pisti käden taskuunsa raapiakseen muniaan :D
Karkeat puheet, eri maailmankatsomus kuin minulla, ulkonäkö ei viehättänyt minua.
Mies ei saapunut paikalle, olikin kavereiden kanssa katsomassa urheiluottelua.
Olisi halunnut aloittaa seurustelun ensitreffeillä kun itse halusin tutustua ja tapailla ensin. Se ei sopinut hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.
Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahdistelusta kun kyttää edellä menevän persettä jn
Nämä samat miehet, jotka eivät 'uskalla' avata naisille ovia ovat ironisesti niitä samoja miehiä, jotka tuijottelee naisten tissejä ja persettä ja kommentoi niitä vapaasti ilman filtteriä.
Puhui vain työstään ja saavutuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahd
Niin, koska kukaan normaali ei edes ajattele tuollaista avatessaan oven toiselle. Hyvätapaisten keskuudessa avataan aina ovi samaa sukupuolta oleville ja mies avaa aina oven naiselle. Huonotapaisten keskuudessa mennään aina itse ensin
Vierailija kirjoitti:
Oli juonut itsensä humalaan.
Kuka treffeille lähtee selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes treffeille en lähtenyt sellaisen kanssa joka arvostelee lihavia ihmisiä tai tenttaa urheiluharrastusta. Vaikka olen hoikka, laitoin bioon etten harrasta urheilua. Pinnallisimmat öykkärit karisivat pois. Nyt siis parisuhteessa
Okei, eli itsestään huolehtiminen myös fyysisesti on pinnallista??
Kuule kaikki sellainen on pinnallista, joka toisessa ihmisessä ilmetessään tuntuu alemmuudentuntoisesta ihmisestä pahalta. Se, että pitää kunnostaan huolta, pukeutuu siististi, kehittää ammattitaitoaan, on harrastuksia, tuntee kulttuuria, on ystäväpiiriä jne.
Todella syvällinen ja sisäisesti kaunis ihminen on se, joka ei piittaa ylimääräisistä kymmenistä kiloista, rapakunnosta, hengityksen ja kropan haisevuudesta, vaatteiden likaisuudesta ja tilanteeseen sopimattomuusta, kouluttamattomuudesta, työttömyydestä, sivistymättömyydestä, laiskuudesta ja kateudesta (itsessään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.
Avaatko sinä myös hänelle ovet ja kannat hänen puolestaan painavat kassit? Jos teet näin, niin oikein hyvä.
Itse odotan miehiltä samaa kohteliaisuutta kuin mitä minäkin osoitan heille. Se on tasa-arvoa.
Minä lähtökohtaisesti odotan jo, että Suomessa varsinkin miehet ovat itsekkäitä ja ajattelevat vain ja ainoastaan itseään ja omaa etuaan, Jos he tekevät jotain sinun puolestasi, niin he haluavat aina jotain minusta tai minulta. Jos olet treffeillä, se on lähes aina sitten seksiä.
Ystävällisyys ja kiltteys ei kuulu heidän perusominaisuuksiin. Joten jos sinulla on vaikeuksia jonkun kassin nostamisen kanssa, niin todennäköistä on, että se on toinen nainen, joka tulee auttamaan.
Monelle miehelle tasa-arvo tarkoittaa sitä, että voi vierestä nauttia katsomalla, kun naiselle joku asia on vaikeaa tai painavaa ja heille sen tekeminen ei olisi mikään homma. Kivempi katsoa vierestä kun toisella on vaikeaa, kun auttaa.
Tasa-arvolla tarkoitettiin, että molemmat sukupuolet saivat samasta työstä samaa palkkaa, mutta miehet tietysti tulkitsivat sen, että minä ajattelen itseäni ja sinä itseäsi ja jokainen vai sitä omaa etuaan. Totta, onhan se tosiaan äärimmäistä tasa-arvoa. Kaikki saa juuri ja ainoastaan sen mitä itse itselleen osaa ja kykenee tehdä tai pystyy maksamaan toiselle. Vahvat ja isot eniten ja pienet ja heikot vähiten.
Onhan noita maita, jossa tämä ajattelu on viety todella pitkälle ja niissä maissa tosiaan lopulta suurin osa päätyy yksin vanhuksena jonnekin, ellei ole rahaa millä maksaa.
Se, että mies avaa oven ja menee ensin itse, kertoo kaiken. Hän tekee sen äidilleen, isälleen, siskolleen, veljelleen, lapsilleen, parhaalle kaverilleen, jos hän tekee sen naiselle, jonka kanssa on menossa treffeille ja voisi ajatella tulevaisuutta tämän kanssa. Se ei ole vaan ovenavaus, vaan asenne ja tapa ajatella ja minulle sitä ei ole vaikeaa tulkita ihan noista pienistä asioista.
Ylipäätään eksistä puhuminen on alkeellinen etikettimoka. Siihenkö naisen pitäisi ihastua? Aah olet niin ihana kun puhut niin rumasti eksästäsi, ja eksäsi on lempipuheenaiheeni muutenkin.. Järki käteen. Se että haukkuu eksäänsä kertoo ettei arvostanut tätä, ja että haukkuu uudelle kertoo ettei arvosta tätäkään