Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?

Vierailija
20.11.2024 |

Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua

Kommentit (201)

Vierailija
161/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä jännä homma, että miesten vastaava ketju poistettiin hetki sitte, mutta tämä naisten ketju on edelleen täällä.

Ettei vaan siirretty seksiosioon? Vastaukset oli lähinnä sitä eikä muuta.

Vierailija
162/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.

Jättäisin menemättä treffeille miehen kanssa, jos hän ei erota tasa-arvoa ja tapakasvatusta toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siirretty, vaan poistettiin.

Vierailija
164/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljimme treffeillä kauppakeskuksen ovesta, jonka ovenlaidan pituusmitasta havaitsin hänen olevan alle 180cm pitkä. Pyrin vierailemaan treffeillä niin aina kaupassa, jottei tarvitse kysyä pituutta. Se voisi olla miehille aika masentavaa.

Vierailija
165/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mainitsi kaksi kertaa, että hänen esimies tienaa saman verran kun minä (saman työnantaja ja sama työnimike). Mainitsi siitä jopa kaksi kertaa parin tunnin aikana ihan innoissaan. Tuli tunne, että kuvitteli pääsevänsä nopeastikin homehtumaan sohvalle, kun minä elätän. En tavannut uudelleen. 

Toinen tapaus oli todella säälittävä, elämänhallintataidot hukassa oleva yli neljäkymmpinen mies. Huomasi, että oli ihan mammanpoika. Kävi mielummin vanhemmillaan joka viikonloppu, kun olisi sopinut treffejä. Tapasin tyhmänä kaksi kertaa, ennen kun vihelsin pelin poikki. Hänen isänsä varasi hänen auton huollotkin vielä puolesta! Ihan perässävedettävä olisi ollut. Yök. 

Vierailija
166/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oli rasvaiset hiukset, likaiset vaatteet ja kamala hienhaju.

Toinen oli muokannut minulle lähettämäänsä kuvaa. Livenä hämmästyin, kuinka kapeakasvoinen mies voikaan olla.

Kolmannen kanssa oli niin hyvää kemiaa, että päädyttiin sänkyyn. Miehellä ei seisonut, koska hän oli sanojensa mukaan vetänyt p iriä kolme päivää.

Vierailija
167/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi aukomaan päätään. Ihme heppu. Kahvit oli aika nopeesti juotu.

Vierailija
168/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sympaattinen ja sillä tavalla yritteliäs, että halusi kovasti tehdä minuun vaikutuksen erilaisilla asioilla. En ollut kuitenkaan hänestä kiinnostunut romanttisessa mielessä ja tiesin, ettei tilanne muuttuisi siitä koskaan. Hän oli käytännöllinen ihminen, mitä sinänsä arvostan. Hän ei ollut mikään lukija -tai keskustelijatyyppi ja koin, että olimme liian erilaisia. Emme kohdanneet henkisellä tasolla ja fyysistä puolta en halunnut edes yrittää. 

Vierailija
169/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käydä treffeillä, kun eivät naiset treffaa muita kuin 180 cm ja väh. 8/10 naamaltaan olevia miehiä?

Niin, aina kun käyn kaupungilla ihmettelen miten kaikkien perheiden isät ovatkin pitkiä komistuksia, mistä niitä riittääkin kaikille naisille.

Vierailija
170/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu (rumasti) exästään.

Brassailee

Puhuu jatkuvasti rahasta ja siitä paljonko asiat maksaa.

Ei huumorintajua.

Huono keskustelija.

Huono hygienia.

Vierailija
171/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy oli se, että en olisi voinut kuvitellakaan mitään fyysistä hänen kanssaan, ajatuskin oli vastenmielinen. Hän puolestaan ehdotti, että haluaisi tässä suhteessa sitten seksiä. Hänellä oli myös karkea puhetapa ja kuulusteleva keskustelutyyli, pölyinen koti ja puolipukeisten naisten kuvia seinillä. Hän myös kertoi auliisti aikaisemmista seksi- ja naissuhteistaan. Lisäksi hän harmistui jostakin ja äityi rähjäämään minulle. Tapasimme hänen luonaan, koska tunsimme entuudestaan. Emme alkaneet seurustella, koska kieltäydyin hänen ehdotuksestaan. 

Vierailija
172/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika asiattomia vastauksia ketjussa. Harmi jos kuvasti oikeasti joidenkin todellisuutta

Vierailija
173/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
174/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ovijuttuun. Olen nainen, ja avaan aina oven ensin toiselle, jos astumme yhdessä oven eteen, ja tartun ovenkahvaan ensin. Miehille ja naisille. Ja pidän sukupuolesta riippumatta junttina ihmistä, joka niin ei tee. Ei tämä oikeasti ole tasa-arvokysymys, vaan kertoo käytöstavoista ja toisen huomioimisesta. 

Vierailija
175/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

No millaisen miehen sä sit haluat suhteeseen?

Vierailija
176/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi, että haluaa tehdä vielä naismaailmassa "kaatoja". Tämä ei ollut suurin eikä ainoa turn Off hänessä. En vain tuntenut minkäänlaista vetoa häneen.

Vierailija
177/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä jännä homma, että miesten vastaava ketju poistettiin hetki sitte, mutta tämä naisten ketju on edelleen täällä.

Ettei vaan siirretty seksiosioon? Vastaukset oli lähinnä sitä eikä muuta.

Niinpä. Naiset puhuu persoonasta, puheista ja käytöstavoista. Eipä niissä paljon sensuroitavaa ole.

Vierailija
178/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli aika asiattomia vastauksia ketjussa. Harmi jos kuvasti oikeasti joidenkin todellisuutta

Kertoo kyllä paljon näistä miesten ja naisten kohtaantumisongelmista.

Vierailija
179/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli jalassa purjehduskengät

Vierailija
180/201 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tullut monista syistä nope-reaktio. Ehkä typerin oli, että miehen nenä väpätti huomattavan paljon kun hän puhui, siis sitä oli vaikea katsoa nairamatta. Jostain intuitio sanoi, että vaikuttaa sivistyneen pinnan alra oudolta, ja hän mokasikin myöhemmin niin että päätyi lehtiotsikoohin. Sinänsä paras tulos taidetaan saavuttaa, jos ollaan sopivan valikoivia puolin ja toisin, kuka nyt haluaa suhteeseen, johon kelpaa kunnrs löytyy jotain parempaa?