Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?
Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua
Kommentit (201)
Biologinen kemia ei toiminut. Eli liian lähellä omaa immuniteettiprofiiliani.
Kahville mennessä mies ensitöikseen kehui mulle kahvit myyneen tytön kauniita silmiä. Se oli siis ensimmäinen asia, mikä hänelle tuli mieleen sanoa pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kun tiesin ettei nainen kelpaa kumppaniksi:
- nainen haisi kissan pissalle. Siis oikeasti löyhkäsi kissan ku*elle. En halua edes ajatella mille naisen asunnon haisee, jos vaatteet löyhkäsi niin pahasti. Oman kertomansa mukaan naisella oli yksi kissa.
- parin viikon viestittelyn ja ensimmäisten treffin jälkeen toisella tapaamisella päädyttiin naisen luokse. Oli melkoinen yllätys löytää asunnosta lastenhuone. Nainen kun oli unohtanut mainita olevansa 100% yh....
Käsittämätön ratkaisu, sentään elämän isoimpia asioita. Ei lapselle esitellä ketä tahansa, joten kotiin ei tuoda ketä tahansa eikä ketään, kenelle lapsen olemassaolo on ongelma.
Vaikea kuvailla ajatuksia kun avasin vahongossa sen asunnon AINOAN suljetun oven ja tajusin seisovani jonkun pikkutytön huoneen ovella. Jälkeenpäin tajusin, että esim. naulakosta oli varmaan raivattu lapsen vaattteet pois. Nainen ei koskaan vastannut kunnolla miksi hän ei kertonut lapsesta. Toisaalta meidän yhteydenpitokin loppui nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut keskustella mistään. Pöydässä tuli vaivaannuttavia hiljaisuuksia kun en tiennyt, mitä seuraavaksi sanoisin tai kysyisin kun toinen vastaa kaikkeen yhdellä lauseella.
Tämä on kyllä yksi pahimmista, että toinen ei osaa lainkaan keskustella. Toinen mikä on paha on se, että ihminen on hirveän totinen. Jos en kertaakaan naura toisen seurassa niin ei ole kyllä sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisin tavata uudelleen.
Oli kännissä ensitreffeillä. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Kertoi vasta treffeillä että hänellä on lapsia.
Moni mies muuten tekee tota että pimittää tiedon lapsistaan. Ihan uskomatonta että ne kuvittelee että siitä on jotain hyötyä. Jos nainen etsii lapsetonta miestä niin luuleeko nää että sen mieli jotenkin muuttuu asian suhteen jos lapsista kerrotaan vasta treffeillä tai viikon viestittelyn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kun tiesin ettei nainen kelpaa kumppaniksi:
- nainen haisi kissan pissalle. Siis oikeasti löyhkäsi kissan ku*elle. En halua edes ajatella mille naisen asunnon haisee, jos vaatteet löyhkäsi niin pahasti. Oman kertomansa mukaan naisella oli yksi kissa.
- parin viikon viestittelyn ja ensimmäisten treffin jälkeen toisella tapaamisella päädyttiin naisen luokse. Oli melkoinen yllätys löytää asunnosta lastenhuone. Nainen kun oli unohtanut mainita olevansa 100% yh....
Käsittämätön ratkaisu, sentään elämän isoimpia asioita. Ei lapselle esitellä ketä tahansa, joten kotiin ei tuoda ketä tahansa eikä ketään, kenelle lapsen olemassaolo on ongelma.
Vaikea kuvailla ajatuksia kun avasin vahongossa sen asunnon AINOAN suljetun oven ja tajusin seisovani jonkun pikkutytön huoneen ovella. Jälk
Keksitty juttu. Kuka menee availemaan suljettuja ovia jossain täysin vieraassa asunnossa? Jos etsii esim. vessaa niin yleensä kysytään, missä se on. Vai onko tapanasi tutkia vieraana myös komerot ja jääkaappi?
Mikä siinä naisen takamuksessa on niin uutta ja ihmeellistä että sitä pitää erikseen asettautua tiirailemaan? Netti on täynnä perseitä, katsokaa sieltä, millaisia ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Selvisi, että asunto johon hän minut kutsui olikin asunto jossa hän asui vanhempiensa kanssa, ja vanhemmat olivat vieläpä kotona.
Reilua häneltä antaa heti tietää mitä suhde hänen kanssaan pitää sisällään.
..että oli niin lyhyt mies, että juuri ja juuri näkyi ratin takaa, kun ajoi pihaan. Lisäksi hänellä oli korvasta korvaan verestävän näköinen arpi kaulalla. Oliko päätä yritetty kenties irrottaa onnistumatta? En halunnut edes kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käydä treffeillä, kun eivät naiset treffaa muita kuin 180 cm ja väh. 8/10 naamaltaan olevia miehiä?
No, kuten aloituksesta näet, ilmeisesti ulkoisetkaan edellytykset eivät riitä, ellei äiti ole opettanut käyttäytymään.
Joo, siis tämä tyyppi oli ulkoisesti ihan unelma. Mutta tosiaan, kumppanuus ja lasten kasvatus ei onnistu jos tavat ovat huonot
Sanoi että ei halua lapsia, ja koska minä halusin niin kumppaniksi hän ei käynyt.
Juttu meillä tosin luisti sen verran hyvin että meistä tuli ystäviä. Nykyisin mulla on aviomies ja yksi lapsi ja hänkin on naimisissa mutta heillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.
Ainoa joka tunnekuohuaa, olet sinä. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin päästää toinen ensin jos ehtii ovelle ekana, ihan sukupuolesta riippumatta. Meillä töissä ne on vain alakerran teinit jotka läimivät ovea naamalle ja tulevat siitä jonoissa läpi kun itse sitä pitää auki, aikuiset osaavat jo toimia oven kanssa.
Juuri näin ja miehen ja naisen dynamiikassa tämä on vielä tärkeämpää. Jos mies syö ekana, menee ekana, jne. Niin osoittaa, että priorisoi perheen sijaan itsensä, ja naisen ja tulevien lasten näkökulmasta tämä on monellakin tavalla riski. En ikinä suostuisi tekemään lapsia tuollaiselle miehelle, nykyään en edes treffailisi kun en tarvitse ns. Uusia kokemuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.
Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.
Avaatko sinä myös hänelle ovet ja kannat hänen puolestaan painavat kassit? Jos teet näin, niin oikein hyvä.
Itse odotan miehiltä samaa kohteliaisuutta kuin mitä minäkin osoitan heille. Se on tasa-arvoa.
Tasa-arvo ei tarkoita tasapäisyyttä, ja tämä korostuu nimenomaan parisuhteessa, jossa synnytys ja lastenhoito ovat suunnitelmissa. Mies ei yksinkertaisesti pysty toteuttamaan naisen roolia vaikka kuinka haluaisi ja jos yrittää, tekee hallaa lapsille. Tämän vuoksi parisuhteessa sukupuoliroolien on oltava selvät ja sen lisäksi miehen on kunnioitettava naisen roolia. Jos ei onnistu, niin voi tapailla vaikka toista miestä
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo puhelussa ennen treffejä: tuli puheeksi, että pelkään hiiriä. "No minäpä laitan niitä sinun sänkyyn, höhhöhhöö". Ei tavattu.
Hyi oksetus. Kuulostaa joltain maalaiselta jolla ollut tällaiset läpät isänsä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi vasta treffeillä että hänellä on lapsia.
Moni mies muuten tekee tota että pimittää tiedon lapsistaan. Ihan uskomatonta että ne kuvittelee että siitä on jotain hyötyä. Jos nainen etsii lapsetonta miestä niin luuleeko nää että sen mieli jotenkin muuttuu asian suhteen jos lapsista kerrotaan vasta treffeillä tai viikon viestittelyn jälkeen?
Niin ja sekin että on myös meitä (lapsettomia) naisia, joita ei haittaa miehen lapset, mutta asian pimittäminen sen sijaan haittaa. Joskus ollut itsekin treffeillä joissa herännyt epäilys, että taidankin olla treffeillä isimiehen kanssa. Jos noin ison asian on valmis salaamaan, salaa taatusti jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies vie naisen ravintolaan ekoilla treffeillä? Joku säälittävä incel.
Tämä mies muuten myös manspleinasi minulle siitä, mistä naiset pitävät. Kuulemma johtamisesta, ja että mies ei saa simpata. Nämä puheenaiheet eivät lähteneet lentoon, mutta panin kyllä merkille. Kyseessä oli selvästi köyhä mies, jonka ainoa pariutumisstrategia oli neggaaminen. Puhui kyllä tuloistaan, mutta olisiko hänellä sitten opintolainaa tai jotakin, miksi sortui köyhien miesten touhuihin
Vierailija kirjoitti:
Onko se oven aukaiseminen naiselle sitten jotenkin vaikeaa? Siis eikö nainen jaksa avata ovea itse vai oliko hänellä kädet täynnä kantamuksia? Onko se suurikin palvelus mieheltä avata ovi? Ilmeisesti. No, eipä ole miehellä vaikeaa tehdä vaikutusta naiseen, jos ei muuta tartte kuin ovi avata.
Se on yksi merkki terveestä asenteesta parisuhteeseen. Valitti myös siitä, että edellinen suhde muuttui kaverisuhteeksi, mikä ei ole ollenkaan ihme jos kohteli sitäkin naista kaverinaan eikä naisena
Tavattiin baarissa. Hän pyysi kahville seuraavana päivänä. Katsoi vaatteitani oudosti, mustia rentoja vaatteitani. Kuuliko hän että saavun treffeille bilevaatteissa täydessä tällingissä? Ei myöskään laittanut kahvien jälkeen viestiä kuin vasta kolmen viikon päästä.
Itselleni taas selvisi treffeillä, että treffikumppani on himopyöräilijä-spandex-urpo. Ei todellakaan tule toimimaan! 😂