Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Voin olla parin päivän sisällä kiukkuinen, uhmakas, lamaantunut, kokea hirveän huonoa omatuntoa ja sama taas alusta.
Olet pitkällisen kaipausstressin sekoittama?
Tee vois kutsua joskus pikkujouluteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen joulu teillä olisi kaivattusi kanssa?
Hän saisi rajattoman määrän jouluhalkoa.
Eikös halkoa pidä säästellä, että riittää kevääseen asti?
Ei se säily niin pitkään, tai ehkä pakastimessa. On muuten hyvää, vaikkei sitä rajattomasti pysty syömään. Sivusta
Nyt oli vähän erilaisesta halosta kyse.
Liian iso, ei käy.
Olisit nyt eka kysynyt, minkä kokoinen.
Sivusta
Mulla kupla ei puhkeaisi, tiedän sen. Sinusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Polttaako kaivattusi tupakkaa
En tiedä pistääkö palamaan, mutta nuuskaa kuluu.
Vierailija kirjoitti:
No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa)
Jos olisi pelkän huuman varassa, voisi puhjeta, mutta koska tykkää ihmisestä ihmisenä, ei sellainen tykkääminen mihinkään häviä. Vetovoimakin on vanhempaa kuin tämä kaipaus, joten...
Vierailija kirjoitti:
Millainen joulu teillä olisi kaivattusi kanssa?
Unelmajoulu olisi kahdestaan tunnelmallisella mökillä lumen keskellä, mutta todellisuudessa oltaisiin jomman kumman perheen luona ja yritettäisiin saada jotain omaa aikaa välillä.
Katsoin vain elämää Hietalan jaksoa ja menneisyyden muistoja nousi esiin roppakaupalla. Elämä on nyt täällaista, kuin on, mutta mihin suuntaasn tie olisi kulkenut, jos olisin hakenut NW:n solistiksi, kuten silloinen laulunopettaja ehdotti? olisiko ääni vielä tallella ja elämä hyvin erinäköistä ja -rytmistä. En tarkoita, että olisin välttämättä tullut valituksi, mutta taipumus olla tarttumatta tilaisuuksiin on ilmeisesti ollut tapani viimeisimmät parikymmentä vuotta. Sama taitaa päteä rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun voisin ottaa lääkkeekseni.
-isi on konditionaalin tunnus. Olisin lääke ensihätään.
Miksi oletat hänen tarvitsevan ketään mihinkään ensihätään? Eiköhän tuo suoraan kaivattunsa ota, jos saa. Kuka edes harrastaa mitään ensihätiä? Ja oikein tarjoaa itseään netissä tuntemattomille sellaisena? 🙄
kaipausketju!
Aika raskasta alkaa istuttaa toisen päähän ajatuksia. Menit metsään, mutta sulle ei kannata selittä
Ei sitä tarvi mitään selittää, tuollahan sä edellä ilmoitat lääke ensihätään olevas..
Toivottavasti nähdään maanantaina. Ajattelin tehdä jotain tälle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa)
Ei ole velvollisuutta sitä sinulle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa minun osaltani kaipailu vähenemään täällä, välilla saatan vilkaisemassa käydä, enempää en enää kaivata voi täällä tai muualla, maksimi on saavutettu. Näillä eväillä uusiin tilanteisiin. Voin sanoa käsi sydämmellä että kaikkeni annoin ja annan. Odotan innolla ja pelolla jatkoa. Kiitos kaikille. En kadu mitään, päinvastoin.
Mitä tällä tarkoitat?
Tuu beibe luokseni. Tarjolla mannapuuroo ja mansikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei halua? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nähdään maanantaina. Ajattelin tehdä jotain tälle asialle.
Oisitpa hän.
Liian iso, ei käy.