Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kupla ei puhkeaisi, tiedän sen. Sinusta en tiedä.
No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa)
Ei kaikki halua suhdetta. Saisin itsekin vastakaikua, mutta koska olisimme mahdoton pari tosielämässä niin miksi ihmeessä tekisin aloitteen vain torjuakseni vastakaiun.
eri
Vierailija kirjoitti:
Tuu beibe luokseni. Tarjolla mannapuuroo ja mansikkaa.
Ja juuri oikeenlaista kemiaa?
Kaipaan itseäni, olen kadottanut hänet! Tule takaisin, en kestä tätä tyhjyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa)
Ei kaikki halua suhdetta. Saisin itsekin vastakaikua, mutta koska olisimme mahdoton pari tosielämässä niin miksi ihmeessä tekisin aloitteen vain torjuakseni vastakaiun.
eri
Mikä tekee siitä mahdottoman?
Vierailija kirjoitti:
Tuu beibe luokseni. Tarjolla mannapuuroo ja mansikkaa.
Ei kiitos, en tykkää kummastakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa minun osaltani kaipailu vähenemään täällä, välilla saatan vilkaisemassa käydä, enempää en enää kaivata voi täällä tai muualla, maksimi on saavutettu. Näillä eväillä uusiin tilanteisiin. Voin sanoa käsi sydämmellä että kaikkeni annoin ja annan. Odotan innolla ja pelolla jatkoa. Kiitos kaikille. En kadu mitään, päinvastoin.
Mitä tällä tarkoitat?
Vapautan hieman palstatilaa sitä enemmän tarvitseville. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mikä tekee siitä mahdottoman?
Kaikki. En anna mitään tietoja tilanteestamme, eihän ne täällä kenellekään kuulu, mutta pointtina siis se, ettei kaikki täällä mihinkään suhteeseen tähtää tai pelkän vastakaiun puuttuessa kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja samaan aikaan ottaa päähän, kun kaipaus ei tuo sinua yhtään lähemmäksi.
Sehän siinä on, kun täällä huutelu on turvallista ja ei materialisoi mitään tosielämän puolelle. Jos tekisi jotain konkreettista, niin lopputuloksena voi olla kuplan puhkeaminen.
Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja samaan aikaan ottaa päähän, kun kaipaus ei tuo sinua yhtään lähemmäksi.
Sehän siinä on, kun täällä huutelu on turvallista ja ei materialisoi mitään tosielämän puolelle. Jos tekisi jotain konkreettista, niin lopputuloksena voi olla kuplan puhkeaminen.
Miksi näin?Eiköhän useimmat täällä alitajuisesti tiedosta, ettei ole mitään realistisia mahkuja siihen kohteeseen ja jos menisi jonkun lähestymisen tekemään, se ammuttaisiin alas. Siihen tuolla kuplan puhkeamisella viittasin, mutta ilmeisesti meni monelta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mikä tekee siitä mahdottoman?Kaikki. En anna mitään tietoja tilanteestamme, eihän ne täällä kenellekään kuulu, mutta pointtina siis se, ettei kaikki täällä mihinkään suhteeseen tähtää tai pelkän vastakaiun puuttuessa kirjoittele.
Mihin itse tähtäät jos et etsi täältä vastakaikua sen puutteeseen mutta et halua myöskään suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin?
Eikö sen ole sitten sama puhjeta? Tietenkin jos täällä hupia hakee.
"Eikö sen ole sitten sama puhjeta? Tietenkin jos täällä hupia hakee."
Niin että tieten tahtoen mennä nolaamaan itsensä, vaikka 90% varmuudella tietää, mikä lopputulema on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mikä tekee siitä mahdottoman?Kaikki. En anna mitään tietoja tilanteestamme, eihän ne täällä kenellekään kuulu, mutta pointtina siis se, ettei kaikki täällä mihinkään suhteeseen tähtää tai pelkän vastakaiun puu
Mihin itse tähtäät jos et etsi täältä vastakaikua sen puutteeseen mutta et halua myöskään suhdetta?
En yhtään mihinkään, eikä kannata sinunkaan anonyymissä nettikeskustelussa kuvitella tähtääväsi mihinkään. Ei täältä mitään löydy, vaikka kuinka etsisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin?
Itse olen sitä mieltä että elämä on liian lyhyt muiden mielipiteistä välittämiselle, niillä ei loppujenlopuksi ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ajoitkohan tänään päivällä vastaan Prisman kohdalla?
Ai Prisman? No en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei halua? Sivusta
Tämä, meistä ei kumpikaan halua ja siksi kaivataan joskus täällä kun ottaa muuten päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin?Eiköhän useimmat täällä alitajuisesti tiedosta, ettei ole mitään realistisia mahkuja siihen kohteeseen ja jos menisi jonkun lähestymisen tekemään, se ammuttaisiin alas. Siihen tuolla kuplan puhkeamisella viittasin, mutta ilmeisesti meni monelta ohi.
Hah, jep, kaipaan puolijumalaa johon ei ole mitään reaalielämän mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö sen ole sitten sama puhjeta? Tietenkin jos täällä hupia hakee."
Niin että tieten tahtoen mennä nolaamaan itsensä, vaikka 90% varmuudella tietää, mikä lopputulema on.
No jos näin ajattelee, mutta jäähän siihen 10%. Itse en täällä voi enempää asioistani kertoa. Tietäisitpä paljon olen itseäni nolannut. Loput nolaan muita reittejä.
Eikö ole omassa elämässä liikettä, kun pitää muiden kaipauksia sorkkia?