Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Hyvää viikonloppua myös sinulle J <3
L
Lämmin ajatus viikonloppuusi k
Digimiehelle kaipuuta. Oot sellanen digiman ja resman.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua myös sinulle J <3
L
Kiitos 😘
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa toki soittaakkin..
Alkoi epäilyttää :D kerrohan tunniste minkä vain me 2 voidaan tietää niin soitan.
Vai me kaksi tiedämme miten vanhassa sadussa esine löysi omistajansa.
Höh, ei avautunut tämä :/ hyvä tunniste tosin! Juuri tällaisia ihmisten pitäisi laittaa rohkeasti.
Jenni Vartiaisen Valitsen sut uudestaan.
Kuuntele ja rakastu. 💋
Haluaisin sinulle sen helmilaukun kuitenkin itse antaa.
-tunnisteellinen
Entä jos on jo, no kuuntelen silti.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen Valitsen sut uudestaan.
Kuuntele ja rakastu. 💋
🤭
Täällähän on kaikilla silmät selässäkin, mikään ei jää huomaamatta, paitsi ehkä minulla.
Auto ajelu syömään vai johonkin rauhalliseen paikkaan kahvile? Kävelylenkki jonnekkin? Elokuviin katsoon ihan mitä vaan. Nyt saat valita. Koitan sitten tehdä täydellistä. Toki muukin kelpaa.
Jossakin rauhassa kahdestaan ilman muita silmäpareja. Muulla ei olisi väliä.
Eri kuin edellisen kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
God morgon, fru 👩🏻🏫.
😚
Från Helsingfors
Kun mietin nykyajan taidetta ja ihmiskunnan valtavirran ihanteita joita taide heijastelee, niin se on kurjuuden ihannointia. Ei ihme että nykyihminen on kieroutunut kuin korkkiruuvi ilman hyviä vaikutteita. Kaiketi mun pitää alkaa tehdä parakosmista hyvettä INFP:nä. Se on kutsumukseni 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa toki soittaakkin..
Alkoi epäilyttää :D kerrohan tunniste minkä vain me 2 voidaan tietää niin soitan.
Vai me kaksi tiedämme miten vanhassa sadussa esine löysi omistajansa.
Esinettä ei löytynyt, etsinnät epäonnistuivat.
Henna, olet taas mielessäni. Vaikka tämä rakkauteni sinuun on mahdotonta tällä hetkellä, pidän yllä sen pienenkin toivon kipinän. Sinä olet vastustamaton minulle.
Olen miettinyt, että eläköityisin 10v päästä, vaikka olen sitten vasta 51 v. Sitä varten olen kerännyt säästöjä. Kaivattu sais lähteä sitten kaveriksi maailmanympärysmatkalle. Tai vaikka rakentamaan kaivoja Afrikkaan.
Prinssi palautti lasikengän Tuhkimolle, sillä hän ei ollut rotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että eläköityisin 10v päästä, vaikka olen sitten vasta 51 v. Sitä varten olen kerännyt säästöjä. Kaivattu sais lähteä sitten kaveriksi maailmanympärysmatkalle. Tai vaikka rakentamaan kaivoja Afrikkaan.
Oliskin noin helppoa. Itse kuolen luultavati työpaikalleni
Eihän tuosta voi mitään tietää, jokainen täällä löytää saduista itsensä, Lisää vinkkejä! Itselle menee vaikka Saapasjalkakissa. Aapua, onko mulla joku jalkafetissi.