Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rakas tiivistäisit tunteesi yhteen lauseeseen?
Yhdellä sanalla: empatia
Oi tämä 💎 Empatia on todella tärkeää
Me tyhmät ihmiset ollaan heikompien ja sorrettujen puolella. Älykäs ihminen ajaa omaa etuaan.
Heitän joulufantasiaan mukaan realismia. Oikeasti sukulaisten ja lapsien esittelyn aika on vasta paljon myöhemmin, kaikkia joulunpyhiä ei siis vietettäisi yhdessä. Ehkä sitten seuraavana jouluna laajemmin. Muuten kuulostaa kyllä hyvältä.
Hyvää yötä L 💕 Hellä halaus 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Onpas isäntä ollut viime aikoina säyseä.
Miten se nyt sillä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli kaikki hyvät historiajutut, filosofiset keskustelut, luovuuden asiat ja muut ja missä ovat kaikki ne ihmiset joiden kanssa puheltiin näitä kaikkia?
Ainakin mun pidemmät viestit on systemaattisesti poistunut täältä. Vähänkään pidempi pohdiskeleva viesti niin poistettu. Ei motivoi kirjoittaa mitään sellasta kun kukaan ehdi lukea tai kommentoida mitään
Joku saattaa vedota toisen empatiaan myös väärin perustein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudenaikaan nainen ei juurikaan poistunut kotiluolastaan. Tämän takia nainen on arka edelleenkin. Mies taas on utelias matkaaja.
Ja senpä vuoksi nykymiesten mielestä naisten tulisi tehdä kaikki aloitteet (paitsi, jos on tosi kaunis)?
Jos kiinnostaa, tekee aloitteen. Jotkut naiset tähänkin kykenevät.
Perään joka kertainen itku siitä, miten ei voi tietää onko mies tosissaan jos nainen tekee aloitteen ja muut tekosyyt.
Älkää naiset tehkö. Saatte sellaisen perässävedettävän lapamadon, ja joudutte tekemän kaikki aloitteet, myös seksiin. Sivu
Tämä. Miehen pitää tässä asiassa olla mies ja olla aloitteellinen. <
Mä en ajattele tolleen, et miehen pitää. Ihmiset ja tilanteet on erilaisia ja oon mäkin nuorena innokkaana ollut aloitteellinen, mutta nykyään en kyllä yhtään eikä maailmassa ole olemassa miestä jolle menisin aloitetta tekemään :D
Kulta mulla on tippuri. Kantsii hakeutua lekurin pakeille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, heikos hapes.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt sillä tavalla?
Älä muuta sano.
Ikävä. Ei oikein mitään uutta kirjoittaa sinulle. Samat syvät tunteet, sama kaipaus, sama turhautuminen, sama toivo. Olet rakas. Olisitpa lähelläni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, heikos hapes.
Miksi?
Kuka heikois?
Vierailija kirjoitti:
Kun muutkin, niin minäkin.
L🧡T
Ketkä muut ja mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä raivotaan kuin mikäkin hullu.
Tämähän on tylsä lanka nykyisin. Ei kaunista kaipuuta eikä suloista katkeruutta.
Empatia pitää kulkea kahteen suuntaan. Yksipuoleisena kuihduttaa tunteet.