Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten ihmiset pärjää talvella vain yhdellä takilla?

Vierailija
20.11.2024 |

Ihmettelen, kun jotkut sanoo että ei heillä ole kuin yksi talvitakki, mitä käyttävät talvisin. Entäs erilaiset säät, lämpötilat ja tilanteet? Ei kai esimerkiksi lumipyryssä, kovalla pakkasella tai lauhalla, tihkusateisella suojasäällä pärjää sillä yhdellä ja samalla takilla? Vai minkälaisia ihmetakkeja nämä on mitkä sopii joka säähän?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen tpaidassa koko talven

Vierailija
102/105 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatetuksella tehdään hienosäätö. Merinovilla on oikein hyvää siihen. Nimimerkillä Vain yksi takki.

Aloittajalla on useampia Tokmannin toppatakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatetuksella tehdään hienosäätö. Merinovilla on oikein hyvää siihen. Nimimerkillä Vain yksi takki.

Aloittajalla on useampia Tokmannin toppatakkeja.

Takkeja saa hei muualtakin kuin Tokmannilta. Kannattaa tutkia valikoimaa.

Vierailija
104/105 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ei paljoa liiku ulkona talvisin.

Itsellä on useampi takki kun ulkoilen paljon työn puolesta oli sitten tammikuussa +2 ja sateista tai -20 ja metri lunta.

No mä liikun paljon ulkona säällä kun säällä ja mulla on vain yksi talvitakki.

Vierailija
105/105 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosan elämästäni olen elänyt niin, että mulla on ollut yksi talvitakki, nuorempana lisäksi anorakki hiihtoa varten. On ihan ylellisyyttä, että nyt kuuskymppisenä omistan kolme takkia; ohuemman ja paksumman villaisen takin, ja lisäksi toppatakin.

Kun on yksi takki, ostetaan sen verran väljä, että alle mahtuu paksumpikin villatakki tai -paita, niillä alla olevilla vaatteilla säädellään lämpötilaa. Näin olen pärjännyt Pohjois-Karjalan kolmenkympin pakkaset ja Helsingin kostean tuiverruksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi