Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
1061/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin niin Emma Kimiläinen mieleen Jennistä.

Vierailija
1062/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Esther Williams.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön mutta olen maksanut monta kertaa tyttöystävän ruuat ravintolassa. Tuloni on 3 kertaa pienemmät kun jyrkillä.

Onneksi olkoon. Mutta miksi tyttösi ei avusta sinua vai onko hänkin työtön?

Eihän niin väittänytkään, etteikä maksaisi. - Itse olen myös työtön (mies). Tiedostan, että pelkkä työttömyyteni asettaa kitkaa sille, että löytäsin ja kohtaisin mahdollsien kumppanini. Mutta vaikka tällainen sanottakkon ihme tapahtuisi, että löytäsin ja kohtaisin hänet, niin kammoan ajatusta, että joutuisi olemaan hänen tuloistaan riippuvainen. Haluan osaltani titeuttaa ja tehdä sen, minkä voin ja pystyn parisuhteen eteen mutta eipä sitä kovin suuria ihmeitä pysty tekemään.

Mutta mitä tämä jokin olisi? Aluksi, kuten Jenni ja Jyrki -fiksusti asuivat erilläänn, niin voisin toki huushollata ja laittaa kotia siistiksi ja pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa jne tosienkin kotona mutta eipä nyt niin hirvesäti ole yhdellekään ihmsielle sen kokoisessa kodissa, jossa Jenni asui ja eli, jos kodissa pitää tai pyrkii pitämään "tavanomaisen siisteyden" yllä.

Mutta myös siksi, että en haluais kokea, että toinen maksaa aina koska usein se tapaa olla niin, että  se joka maksaa käyttää myös taloudellsita valtaa mutta myös, koska se vain ei jotenkin sovi luonteelleni, että vain toinen maksasi, Jäisi kuitenkin jotenkin velkaa, josta ei tietäisi miten maksaa takaisin.

Eri

Vierailija
1064/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Jyrki masentunut? Kun Jenni keskusteli Ninan kanssa ja kommentoi, että Jykä sanoo usein, että ei enää näin vanhana yms. Eli puuttui semmoinen ryhti ja energia tekemisestä. Oikeasti, ei olisi ollut sen arvoista jatkaa, kun Jykästä tuli sellainen perässä vedettävä aika nopeasti. 

Eihän tuo mies vaikuttanut aikuiselta mieheltä ja ne muistot mitä oli mielessä aiemmista suhteistaan olivat saaneet aikaan masennuksen, jopa trauman. Niinpä Jyrkin olis pitänyt mennä terapiaan eikä suinkaan tuollaiseen " kokeeseen" kun oli tiedossa miten oli "särkynyt " moitteista ja arvosteluista mitä aiemmat naiset olivat tuoneet julki. Ehdottomasti väärin mennä tositv parisuhde ohjelmaan. Terapia ei ole myöhäistä nytkään eikä koskaan. 

Vierailija
1065/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko kuvitella toisinpäin? Entä jos rahanvippaaja olisikin Jenni? Ja osoittautuisi, että ylipäätään taloudenhoito olisi hälläväliä. Rahat lopussa ja mitään ei voisi laittaa, ei käydä tavan lounaalla, ei mitään ylimääräistä. Olisko samat jälkipuheet ja puolustelut? Kannattaa aina kuvitella myös vastakkaiselta kantilta niin saa todenmukaisemman kuvan.

Tilannehan taisi olla juuri tämä, kun hän kovasti vaati, että miehen pitää tarjota kaikki. Eli Jenni on itse se rahan vippaaja. Totuus taitaa olla, että hän elelee itse yli varojensa ja tarvitsee kalliille elämäntyylilleen maksajan. 

Vierailija
1066/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista,ettei nuista tuloista jää mitään käteen jos ei omista taloa tai autoa joiden lainaa lyhentää? Elareihin vai alkoholiinko menee rahat? 

Vierailija
1067/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista,ettei nuista tuloista jää mitään käteen jos ei omista taloa tai autoa joiden lainaa lyhentää? Elareihin vai alkoholiinko menee rahat? 

No ruokaan saa menemään jos syö ulkona tai tilaa kotiin. Jy ei tainnut harrastaa ruoanlaittoa. 

Vierailija
1068/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedämmekö ja jso tiedämme, niin mistä, ettei Jyrkillä olisi  tai olisi ollut velkaa tai omsitanut autoa aiemmin tai vaikka omistusasuntoa aiemmin tuskin kuitenkaan elatusapuja rästissä. 

Vierailija
1069/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se outoa jos tuollaisilla tuloilla ei jää mitään säästöön. Siis jotain olennaista jätettiin kertomatta.

Vierailija
1070/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmen tonnin palkasta kyllä vaikea säästää.

Vierailija
1071/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ruokaan saa menemään jos syö ulkona tai tilaa kotiin. Jy ei tainnut harrastaa ruoanlaittoa. 

Mä luulen kanssa et J on toi perus. Sinkku mies. 7x viikko ulkona syömäs -500€kk helposti. Bisse maistu, muutaman kerran kk bissellä käyntiä isommin -500€.

Pizzaa ym wolttina 200€/kk. 

Siinä onkin jo sit selitys miksi vuokrien, puhelimien ym jälkeen ei jää senttiäkään säästöön.

Vierailija
1072/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko kuvitella toisinpäin? Entä jos rahanvippaaja olisikin Jenni? Ja osoittautuisi, että ylipäätään taloudenhoito olisi hälläväliä. Rahat lopussa ja mitään ei voisi laittaa, ei käydä tavan lounaalla, ei mitään ylimääräistä. Olisko samat jälkipuheet ja puolustelut? Kannattaa aina kuvitella myös vastakkaiselta kantilta niin saa todenmukaisemman kuvan.

Tilannehan taisi olla juuri tämä, kun hän kovasti vaati, että miehen pitää tarjota kaikki. Eli Jenni on itse se rahan vippaaja. Totuus taitaa olla, että hän elelee itse yli varojensa ja tarvitsee kalliille elämäntyylilleen maksajan. 

Ai että oikein vaati? Yleensä miehet tarjoavat mielelllään naiselleen jotain. Kahvit, lounas, drinkki jne. Oikean herrasmies on antelias ja siten huomaavainen. Olimme vuosia sitten kuuntelemassa Esa Saarisen filosofiaa ja puhe oli parisuhteesta ja siihen panostamisesta. Olen muistellut monet kerrat tätä mitä Saarinen korosti. Kunnon mies on antelias vaimoaan, tyttöystäväänsä kohtaan. Se on toisen huomioimista, kohteliaisuutta ja arvostamista.

Vierailija
1073/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein vaati? Yleensä miehet tarjoavat mielelllään naiselleen jotain. Kahvit, lounas, drinkki jne. Oikean herrasmies on antelias ja siten huomaavainen. Olimme vuosia sitten kuuntelemassa Esa Saarisen fi

Saarinen on itse herrasmies ja selvensi kuulijoille millainen on herrasmies. Herrasmies on aina herrasmies eikä löydy moitteen sijaa.

Vierailija
1074/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos ei ole lapsia elätettävänä.

Vierailija
1075/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotkassa vaikka asumiskustannukset sen verran maltillisella tasolla ettei ole vaikeaa. Lisäksi ei esimerkiksi autoon mene rahaa. Elämänhallintakysymys. 

Vierailija
1076/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa te Jenniä haukutte. Hänellä on tietyt kriteerit ja Jyrki ei täyttänyt niitä. 

Ja jos katsoitte eilisen jakson, niin eipä tuo Jyki mitenkään erityisen miehekäs ollut, mököttäessään siinä sohvan reunassa pää painuksissa. Ja sitten vielä syyllisti Jenniä: minä rakastuin sinuun. Kun ne tunteet eivät kohtaa, niin sille ei mitään voi. 

Tämä pariskunta oli niin eri lähtökohdista. Jenni on varmasti saanut oppia kotonaan fiksuun rahan käyttöön, sen sijaan Jyrki ei. Ja se on vähän eri asia, jos sitä rahaa myös kotoa saa tai on nuorempana saanut. Mikäs siinä on säästellessä. Tyhjästä sen sijaan on vähän vaikea nyhjästä. Mutta koska palstalaisten metakongnitiiviset taidot ovat mitä ovat, niin eipä voi olettaa enempää. 

Vierailija
1077/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt palkasta ja työttömyysrahoista 11000 euroa vuosien aikana. Vähällä pärjää jos haluaa. En ole käynyt ravintoloissa kun kerran 2 vuoteen. Laitan joka kuukausi 80-100 euroa säästöön työtömyysrahasta. Sitten teen pikkuhommia josta saan rahaa.

Vierailija
1079/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein vaati? Yleensä miehet tarjoavat mielelllään naiselleen jotain. Kahvit, lounas, drinkki jne. Oikean herrasmies on antelias ja siten huomaavainen

Oikea herrasmies on kohtelias tarvittaessa kavaljeeri ja tietysti tarjoaa naiselleen ainakin aika ajoin. Vähintään pieniä tarjottavia. Joskus taas juhlavammin kolmen ruokalajin illallinen.  Noin on minun mies tehnyt.

Vierailija
1080/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniltä äärimmäisen huono yritys pelastaa kasvonsa. 90% miehistä on tuollaisia. Toinen on neuroottinen niin on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän