Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
She ain't no Caterina Valente who was a foxy lady.
Vierailija kirjoitti:
Jos omillaan toimeen tuleva Jenni on kullankaivaja, niin mikä Jyrki sitten on? Persaukinen haihattelija, joka ei ole ottanut opiksi aiemmista suhteista, vaan vinkuu, vänisee ja heittäytyy marttyyriksi.
Se omillaan toimeentuleva Jenni ansaitsi muistaakseni vähemmän kuin Jyrki. Eli Jenni on persaukinen sitten myöskin.
Munatotia tekisi kovasti mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Jennin biologinen äiti?
Oli häissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omillaan toimeen tuleva Jenni on kullankaivaja, niin mikä Jyrki sitten on? Persaukinen haihattelija, joka ei ole ottanut opiksi aiemmista suhteista, vaan vinkuu, vänisee ja heittäytyy marttyyriksi.
Se omillaan toimeentuleva Jenni ansaitsi muistaakseni vähemmän kuin Jyrki. Eli Jenni on persaukinen sitten myöskin.
Oletko sä syntyjään tyhmä vai käynyt jonkun kurssin?
Jennillä on vakityö, auto, oma asunto ja varaa vipata rahaa.
Enemmän tienannut Jyrki ei omista mitään ja on peeaa ennen seuraavaa tilipäivää.
Ymmärrätkö eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä syntyjään tyhmä vai käynyt jonkun kurssin?
Jennillä on vakityö, auto, oma asunto ja varaa vipata rahaa.
Enemmän tienannut Jyrki ei omista mitään ja on peeaa ennen seuraavaa tilipäivää.
Ymmärrätkö eron?
Jyrki oli kaukana "valmiista" aikuisesta miehestä, jota Jenni etsi. Hyvin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persaukisuuteen vaikuttaa tulojen ja menojen suhde. Jos kaikki menee mitä tuleekin (ja vähän enemmänkin) on persaukinen. Jos on säästöjä ja tuloista jää säästöön, ei ole persaukinen.
Sinänsä pelkkänä lukuna tulot tai menot yksin eivät määritä persaukisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön mutta olen maksanut monta kertaa tyttöystävän ruuat ravintolassa. Tuloni on 3 kertaa pienemmät kun jyrkillä.
Työtönkään ei automaattisesti tarkoita persaukista. Minä olen osannut aina säästää työssäolessani.
Täällä ei nyt vaan haluta ymmärtää ettei jenni jättänyt jyrkiä " huonojen " tulojen takia, - itse ei sen enempää tienannut- , vaan huonon rahankäytön takia.
Jykällä oli joutuisa lompsa, äkkiä tyhjä. Jenni osaa säästää omista tuloistaan, ja näin on mahdollisuus suunnitella tulevaa. Jyrki tyrmäs kaikki ehdotukset välittömästi.
Ei minullekaan kelpaisi mies, jolla ei ole minkäänlaista taitoa käyttää rahaa. Ei miehetkään sellaista naista halua puolisoksi.
Tienaan 30000 vuodessa eikä minulta mitään puutu yksin eikä parisuhteessa. Ei ole tarvinnut lainailla, itse olen tarjoutunut lainaamaan naiselle jos on ollut tiukka paikka. Kai se ongelma oli se, ettei tuo kaveri osannut hoitaa talouttaan järkevästi jos kaikki meni kädestä suuhun.
Mikäli tämä Jenni päättäisi lähteä jonakin päivänä mukaan politiikkaan, Kokoomus olisi hänelle passeli puolue.
Vierailija kirjoitti:
Tienaan 30000 vuodessa eikä minulta mitään puutu yksin eikä parisuhteessa. Ei ole tarvinnut lainailla, itse olen tarjoutunut lainaamaan naiselle jos on ollut tiukka paikka. Kai se ongelma oli se, ettei tuo kaveri osannut hoitaa talouttaan järkevästi jos kaikki meni kädestä suuhun.
Näytettiinkö tämä toteen jossakin ohjelman jaksossa?
Ei ollut 'Jennystä' Kymenlaaksoon muuttajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut 'Jennystä' Kymenlaaksoon muuttajaksi.
Oletko kysynyt itseltäsi ottaisinko minä Jyrkin miehekseni? Jos et ole tuota miettinyt, mieti ja vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Aijaa no ota työtön likainen luuseri jos tasoja ei ole.
Mieluummin työssäkäyvä nainen joka osaa puhaltaa yhteen hiileen sen sijaan että puhaltaa vaan omaan pesäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön mutta olen maksanut monta kertaa tyttöystävän ruuat ravintolassa. Tuloni on 3 kertaa pienemmät kun jyrkillä.
Onneksi olkoon. Mutta miksi tyttösi ei avusta sinua vai onko hänkin työtön?
Osaatteko kuvitella toisinpäin? Entä jos rahanvippaaja olisikin Jenni? Ja osoittautuisi, että ylipäätään taloudenhoito olisi hälläväliä. Rahat lopussa ja mitään ei voisi laittaa, ei käydä tavan lounaalla, ei mitään ylimääräistä. Olisko samat jälkipuheet ja puolustelut? Kannattaa aina kuvitella myös vastakkaiselta kantilta niin saa todenmukaisemman kuvan.