Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Jenniltä ala-arvoista käytöstä nolata Jyrki joka käänteessä.
Olipa mies minkälainen tahansa, niin fiksu ihminen kunnioittaa toista sen verran, ettei arvostele negatiivisesti toista katsojille.
Rupesin miettimään onko hänellä todella narsistisia piirteitä. Erota voi myös fiksusti.
Matille pisteet käyttäytyi asiallisesti vaikka Taina keskeytti.
Hai oli myös fiksun asiallinen. Ero oli oikea ratkaisu.
Entä Jenni ?? Oliko hänen tarkoitus lytätä Jyrki maanrakoon. Outo oli " Tsernobyl" kaappi. Onneksi erosivat.
Katsoin viimeisen jakson Katsomosta ja eniten ihmetytti Jennin käytös, kun kysyttiin mitä haluaisi Jyrkille vielä sanoa, niin toi sen esiin, että Jyrki on ollut 10 v yksin ja uskalsi tulla ohjelmaan....välillä virnuili siinä Jyrkin vieressä. Pirullinen nainen!
Eikös ne narsistit pyri mitätöimään toisen perusteellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko kuvitella toisinpäin? Entä jos rahanvippaaja olisikin Jenni? Ja osoittautuisi, että ylipäätään taloudenhoito olisi hälläväliä. Rahat lopussa ja mitään ei voisi laittaa, ei käydä tavan lounaalla, ei mitään ylimääräistä. Olisko samat jälkipuheet ja puolustelut? Kannattaa aina kuvitella myös vastakkaiselta kantilta niin saa todenmukaisemman kuvan.
Tilannehan taisi olla juuri tämä, kun hän kovasti vaati, että miehen pitää tarjota kaikki. Eli Jenni on itse se rahan vippaaja. Totuus taitaa olla, että hän elelee itse yli varojensa ja tarvitsee kalliille elämäntyylilleen maksajan.
Ai että oikein vaati? Yleensä miehet tarjoavat mielelllään naiselleen jotain. Kahvit, lounas, drinkki jne. Oikean herrasmies on antelias ja siten huomaavainen. Olimme vuosia sitten kuuntelemassa Esa Saarisen fi
Näin oli joskus 60-70 luvulla kun naiset oli joko kotona tai pienipalkkaisissa töissä. Mitä mieltä noin niinkun itse olet, haluaisitko palata tähän aikakauteen vai haluaisitko ottaa kaikki naisten asemaa edistäneet asiat mutta kuitenkin säilyttää muinoin vallinneen tarjoamiskulttuurin?
Mistä kukaan tietää mitä velkaa Jyrki lyhentää turha täällä on häntä syyllistää. Kahdessa työssä käy ja vakituiset tulot on.
Jenniltä puuttui käytöstavat. Toivottavasti Jyrki löytää vielä hyvän vaimon!
Kun niin suuri osa suhteista kariutuu taloudellisiin asioihin, olisi parien muodostajilta voinut olettaa enemmän panostusta tähän osa-alueeseen. Tai sitten ainakaan Jenni ei ole ollut rehellinen itselleen selvitysvaiheessa. Mahdollisesti Jyrkin tyhjätaskuisuuttakaan ei ole selvitetty.
Alussa Jenni kikatteli kuin joku pikkutyttö. Nyt puuttui myös aikuismaista käytöstä Jyrkiä kohtaan. Ei tietenkään kaikista tarvitse pitää, muttei kaikkea mitä ajattelee tarvitse sanoa ääneen julkisesti katsojille. Mitähän Jenni olisi tykännyt, jos olisikin ollut mies, joka olisi vastaavasti arvostellut hänen tapojaan. Vai luuliko olevansa virheetön ja täydellinen, että voi toista haukkua selän takana vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kun niin suuri osa suhteista kariutuu taloudellisiin asioihin, olisi parien muodostajilta voinut olettaa enemmän panostusta tähän osa-alueeseen. Tai sitten ainakaan Jenni ei ole ollut rehellinen itselleen selvitysvaiheessa. Mahdollisesti Jyrkin tyhjätaskuisuuttakaan ei ole selvitetty.
Esitietohaastatteluissa ei kysytty talousasioita lainkaan. Kysyttiin mm haittaako jos mies on kalju. Mutta ei kysytty haittaako, jos ei ole vakityötä, omistusasuntoa, asuu vanhempien luona. Jenni kritisoi tätä vodcasissä
Itse kyllä olen Jennin puolella tässä. Jyrki halusi vaimon, joka tekee ruuat ja siivoaa, kun hän itse makaa sohvalla. Armosta voi kyllä joskus auttaa, jos pakotetaan. Vau! Lisäksi vaimon pitää vipata rahaa, kun itseltä on rahat loppu ennen palkkapäivää. Ja tämä selviää jo alkuvaiheessa, kun on menty telkkarissa naimisiin tuntemattoman kanssa. Ihmettelen myös, että Jyrki halusi urheilullisen naisen ja piti ilmeisesti itseäänkin liikunnallisena, vaikka oli aikamoinen kaljamaha, eikä jaksanut edes juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko kuvitella toisinpäin? Entä jos rahanvippaaja olisikin Jenni? Ja osoittautuisi, että ylipäätään taloudenhoito olisi hälläväliä. Rahat lopussa ja mitään ei voisi laittaa, ei käydä tavan lounaalla, ei mitään ylimääräistä. Olisko samat jälkipuheet ja puolustelut? Kannattaa aina kuvitella myös vastakkaiselta kantilta niin saa todenmukaisemman kuvan.
Tilannehan taisi olla juuri tämä, kun hän kovasti vaati, että miehen pitää tarjota kaikki. Eli Jenni on itse se rahan vippaaja. Totuus taitaa olla, että hän elelee itse yli varojensa ja tarvitsee kalliille elämäntyylilleen maksajan.
Ai että oikein vaati? Yleensä miehet tarjoavat mielelllään naiselleen jotain. Kahvit, lounas, drinkki jne. Oikean herrasmies on antelias ja siten huomaavainen
Olen kyllä naisena saanut edelleen tuota herrasmiehen kohtelua. Hyvin monet kerrat ja kaiken aikaa. Ei ole ollut mitään eri aikakautta, jolloin se oli yleistä ja nyt ei. Joten tunnistan edelleen Saarisen filosofian ja pidä hyvänä ja esimerkillisenä jos suinkin on mahdollista. Itse asiassa minäkin olin Saarisen tilaisuudessa kerran. Aikaa siitä on n 20 vuotta. Tunnistan Saarisen viestin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että oikein vaati? Yleensä miehet tarjoavat mielelllään naiselleen jotain. Kahvit, lounas, drinkki jne.
Tämähän ei ole sitten kovin tasa-arvoista?
Jenni ei ole löytänyt puolisoa, mikähän on mennyt pieleen edellisten ehdokkaiden kanssa? Löytääkö sopivaa ennenkuin täyttää 40 v.
Jyrki on myöntänyt olleensa pitkään sinkku.
Ei täydellistä kumppania ole olemassakaan, joka on samanlainen kuin itse on. Sillä turvallisellakin, jolla on vakituinen työ on omat erikoisuutensa tavoissa ja luonteessa.
Totta, Jenniltä ilkeä heitto lopussa korostaa sitä, että Jyrki ollut 10 vuotta yksin. Mutta just tuollaisia monet naiset ovat. Jyrki pääsee vapaille markkinoille, mutta Jenni myrkyllisenä halusi vähän näpäyttää ja alentaa miehen markkina-arvoa. Alhaista touhua.
Jyrkissä taas ihmetytti se, että jos tienaa 34000€ vuodessa, niin eikö siitä tosiaan jää yhtään sukanvarteen. Kaikki menee mitä tulee. Huoleton saa olla, mutta ei liian.
Vierailija kirjoitti:
Jenniltä ala-arvoista käytöstä nolata Jyrki joka käänteessä.
Olipa mies minkälainen tahansa, niin fiksu ihminen kunnioittaa toista sen verran, ettei arvostele negatiivisesti toista katsojille.
Rupesin miettimään onko hänellä todella narsistisia piirteitä. Erota voi myös fiksusti.
Narsismi ei taas mitenkään kuulu tänne nyt, blaa,blaa blaa.
KOKONAAN toinen juttu se että tolkuttomasti läväytteli kyllä miehen raha-asioita julkisesti ja teki kyllä niin tyrmäävää arvioita miehestä että ei ole ennen tässä ohjelmassa nähty. Jänisti valitessaan jatkaa liittoa, olisi pitänyt ilmanmuuta erota siinä vaiheessa.
Jenni näytti todellisen luonteensa loppusanoissaan Jyrkille.
Viimeisessä jakso Jenni kuin täysin eri ihminen. Äimistyttävää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan tietää mitä velkaa Jyrki lyhentää turha täällä on häntä syyllistää. Kahdessa työssä käy ja vakituiset tulot on.
Käykö edelleen kahdessa työssä eli saiko sen opettajan työn, vaikka ei ole pätevä? Kesällä jatkosta ei ollut tietoa.
Eikä täällä mitään syyllistetä, vaan ihmetellään, mihin kaikki tulot menevät.
Eikö tuo 34 tuhatta ollut edellisen vuoden tulot vai saako edelleen noin suuri sos.tukia?