Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
1021/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni vaikuttaa aika snobilta.

Sellaiselta työväenluokan snobilta. Samaa henkeä brittien tosi-TV-osallistujien kanssa. 

Kaikelle hihittelevä teinityttönen. OMG, ku mulle tuli niinku kuuma ja mun täytyy niinku heilutella näit mun käsii!

Vierailija
1022/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jokaisen arvostelijan on hyvä miettiä, olisinko itse kelpuuttanut minulle asetetun kumppanin sellaisenaan? Niine hyvineen mitä on näytetty televisiossa. Miettikää oikein kunnolla, ennenkuin tuomitsette jättäjät. 

Tässä ohjelmassahan sopivuus testataan tämän ns. koeajan aikana, jonka kuvaukset kestävät. Jättäminen on täysin normaalia ja taitaa tapahtua useimmiten. Mutta se, millä tyylillä tämän kauden naiset kohtelivat miehiään oli kamalaa katsottavaa. 

Jennin kohdalla tilanne oli erityisen satuttava, koska hän muuttui todella sitoutuneesta ja lemmekkäästä täysin kylmäksi ja kaksinaamaiseksi muutaman viikon aikana ja puolison lemppaus täytenä yllätyksenä jatkamispäätöksen jälkeen. 

Ja minkä vuoksi... no tietenkin rahan! Kunnon kullankaivaja.

Ei se ero voinut olla Jyrkille yllätys, koska hän puhui ongelmasta ystävälleen. Jenni otti talousasiat myös puheeksi, jonka jälkeen Jyrki murjotti tuntikausia.

Jos omillaan toimeen tuleva Jenni on kullankaivaja, niin mikä Jyrki sitten on? Persaukinen haihattelija, joka ei ole ottanut opiksi aiemmista suhteista, vaan vinkuu, vänisee ja heittäytyy marttyyriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Jyrki masentunut? Kun Jenni keskusteli Ninan kanssa ja kommentoi, että Jykä sanoo usein, että ei enää näin vanhana yms. Eli puuttui semmoinen ryhti ja energia tekemisestä. Oikeasti, ei olisi ollut sen arvoista jatkaa, kun Jykästä tuli sellainen perässä vedettävä aika nopeasti. 

Vierailija
1024/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jyrki ole pyytänyt maksamaan omaa laskuaan ravintolassa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jokaisen arvostelijan on hyvä miettiä, olisinko itse kelpuuttanut minulle asetetun kumppanin sellaisenaan? Niine hyvineen mitä on näytetty televisiossa. Miettikää oikein kunnolla, ennenkuin tuomitsette jättäjät. 

Tässä ohjelmassahan sopivuus testataan tämän ns. koeajan aikana, jonka kuvaukset kestävät. Jättäminen on täysin normaalia ja taitaa tapahtua useimmiten. Mutta se, millä tyylillä tämän kauden naiset kohtelivat miehiään oli kamalaa katsottavaa. 

Jennin kohdalla tilanne oli erityisen satuttava, koska hän muuttui todella sitoutuneesta ja lemmekkäästä täysin kylmäksi ja kaksinaamaiseksi muutaman viikon aikana ja puolison lemppaus täytenä yllätyksenä jatkamispäätöksen jälkeen. 

Ja minkä vuoksi... no tietenkin

Vierailija
1025/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo

Vierailija
1026/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Jenni kyllä kehtasi pyytää maksamaan oman pihvinsä ravintolassa koska hänellähän tulee maskuliininen olo jos joutuu itse olemaan maksajan roolissa (!!)

Vierailija
1027/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jenni kyllä kehtasi pyytää maksamaan oman pihvinsä ravintolassa koska hänellähän tulee maskuliininen olo jos joutuu itse olemaan maksajan roolissa (!!)

En kyllä periaatteesta tarjoisi mitään tuollaiselle naiselle

Vierailija
1028/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä periaatteesta tarjoisi mitään tuollaiselle naiselle

Samat sanat.

Vierailija
1029/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa no ota työtön likainen luuseri jos tasoja ei ole.

Vierailija
1030/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoilla tehty tutkimus. vauvan kulkureitille laitetaan este, poika siirtää sen syrjään tai ainakin yrittää, tyttö alkaa heti itkeä aikuiselta apua.

Vierailija
1031/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kaikki oli ok.Ehkä tuo Jyrkin talous.Taitaa olla rahan perässä kulkeva akka.Enää ei rakkaus riitä,pitää olla iso lompsa ja mulk..u.Kummaksibmasilma mennyt.No eihän täällä muuten elä...se totta Miks tänne kannattaa ees syntyy oon miettinyt,helvettiin.Vaikka asiat olis hyvin ei ne silti oo.Maailma ahdistaa,suorita koko ajan pää pinkeenä.Voisko itselleen saada edes jotain..rauhan elämiseen vaikka,ei koko ajan ohjaie joku taho.Ei vaan jaksa...

Vierailija
1032/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidolla rakkaudella ei ole mitään tekemistä rahan kanssa!

Tästä syystä sinkkuja on niin paljon. 

Katsokaa ympärille!

Ehtoja ja listoja mitä kumppanin pitää täyttää!

Milloin mihinkin kosahtaa!

Hypätään 50 vuotta tai jopa 100 vuotta taaksepäin.

Raha tai omistaminen ei ollut rakkauden listalla. Liitot onnistui ja kesti.

Vierailija
1033/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ympärille!

Jep. Liitot kesti. Edes väkivalta ei ollut riittävä syy erota. Oikeastaan mikään ei ollut riittävä syy erota.

Vierailija
1034/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakaan ei ole avioliittoon eikä vanhemmiksi. Se suorastaan huokuu heistä.

Vierailija
1035/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni jää tuolla asenteella vanhaksi piiaksi. Hänen näköisiään ja muotoisiaan kolmekymppisiä naisia on tusinassa kolmetoista. Lisäksi liika tiukkapipoisuus, yritys muokata toisen ihmisen persoona mieleisekseen sekä isän helmoihin juokseminen on miehille nou nou. 

Eli sulle näköisyys ja muoto on se juttu. Väitän, että tusina jää alle kuuteen, jos huomiodaan hänen huolehtiminen omasta taloudellisesta tilanteestaan ikäistensä ryhmästä.

Ja kumpaa sitten lopulta voi "syyttää" huonosti yhteensopivasta kumppanista, kari kanalaa & companya vai sitä kenelle heidän valintansa ei kelpaa.

Vierailija
1036/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ympärille!

Jep. Liitot kesti. Edes väkivalta ei ollut riittävä syy erota. Oikeastaan mikään ei ollut riittävä syy erota.

Kyllä, ja ne kesti siksi (että vaikka muka raha ja omistaminen ei ollut listalla) niin etenkään naisilla ja eritoten jos oli vähän enemmän perhettä, ei ollut varaa erota. Eli liitot siis pääosin kesti koska äiti yksin lapsien kanssa ei olisi pärjännyt taloudellisesti ja siksi toiseksi eroaminen oli muutenkin erittäin vahvasti yhteiskunnan silloisia normeja vastaan.

Vierailija
1037/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muistutus👍

Vierailija
1038/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen viitaten kun ihmetellään miten heitetään pihalle 34 tonnia tienaava mies, niin minulle tulot eivät ole merkittävä seikka vaan se, miteen tulojaan käyttää. Kuten on monissa muissa tullut esille, niin toiselle riittää hyvään elintasoon pienempi summa tuloja ja jää vielä säästöön, toiselle ei juuri mikään. Kaikki menee. Jotain perustavanlaatuista on ihmisen rahankäytössä, kun on pa ja tyhjätasku noilla tuloilla. Se yksin kaataa parisuhteen etenemisen. Miksi pitäisi yrittääkään muuta? En vaan tajua vääristynyttä käsitystä, että olisi vaan pitänyt jatkaa, ymmärtää jne 

Vierailija
1039/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni tarvitsi yllättävän äkkiä ns. omaa tilaa.

Vierailija
1040/1275 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on Jennin biologinen äiti?