Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Mitä veikkaatte, julkaistaanko Jennistä joulun aikaan juttu jossain roskamediassa? "Jennin toiveissa yhteinen joulu (varakkaan miehen kanssa" tyyppistä materaalia?
Poikkeuksellisen oksettava hårå
On moneen otteeseen tullut jo selväksi, ettei nainen hae mitään miljonääriä. Kyllä hänellä jonain keskituloisena vakuutusyhtiön palveluneuvojana on sen verran realiteetit tiedossa, kun ei ole mallin ulkonäköä, vaikka ihan kivannäköinen onkin, ja mitään erityistähtipölyä ei ole, että tavallista keskituloista miestä voi tavoitella. Uskoisin tosin, että varakkaammatkin hänestä ovat kiinnostuneita. Hän on jämpti, siisti, taloudestaan huolehtiva, huumorintajuinen, söpö, rehellisen oloinen. Kiva koti ja nätti piha.
Hän nyt vaan näyttää olevan hieman pingottava kontrolloija. Se omituinen "Kaikkea pitää olla paljon tässä ja nyt" -kaappi oli aika pelottava, kun miettii sitä mitä miehelle tapahtuu, jos ei muista pitää sitä aina täynnä tavaraa, viittä hammastahnaputkiloa tai kolmea pyykinpesuainetölkkiä ja mitä kaikkea se pitääkään sisällään.
Mun mielestä Jyrkin olisi pitänyt jo hakuvaiheessa kertoa asiantuntijoille, että hän haluaa isotuloinen puolison, jolla olisi varaa elättää tulevat lapset, kun Jyrkillä menee kaikki omat tulot vain itsensä elättämiseen. Vai miten Jyrki vielä ajatteli hankkia lapsia, kun ennen tilipäivää saldo on nollilla? Ei kai Jyrkinolisi muuten pyytänyt Jenniä maksamaan yhteisiä ostoksia jos hänellä olisi ollut fyrkkaa
Onneksi Jenni ymmärsi hiljentyä! Ainakaan minä en ole törmännyt enää siihen väkinäiseen irvistykseen.
Toivottavasti ei enää aktivoidu.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes aina esittänyt köyhää naisille ja silti olen saanut tyttöystävän. Se vaan että osaan säästää. Säästin 15 vuotta enkä edes matkustellut. Jos matkustelusta tekee harrastuksen niin aika äkkiä sellaiset 50 tonnia saa kulutettua.
Jos olisit sijoittanut niin olisit nyt yli kaksinkertaistanut rahasi. Sen sijaan annoit inflaation syödä säästöjäsi 15 vuoden ajan. Vain köyhät/vähävaraiset/typerykset säästävät. Elämänoppia siitä sulle, ja muille vastaaville tapauksille. Opettakaa lapsillenne edes sijoituksen perusteet, pörssirahastot, korkoa korolle ilmiö jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes aina esittänyt köyhää naisille ja silti olen saanut tyttöystävän. Se vaan että osaan säästää. Säästin 15 vuotta enkä edes matkustellut. Jos matkustelusta tekee harrastuksen niin aika äkkiä sellaiset 50 tonnia saa kulutettua.
Jos olisit sijoittanut niin olisit nyt yli kaksinkertaistanut rahasi. Sen sijaan annoit inflaation syödä säästöjäsi 15 vuoden ajan. Vain köyhät/vähävaraiset/typerykset säästävät. Elämänoppia siitä sulle, ja muille vastaaville tapauksille. Opettakaa lapsillenne edes sijoituksen perusteet, pörssirahastot, korkoa korolle ilmiö jne.
Ysärin laman kokeneena haistatan sulle p--kan. Miehen veli menetti sijoittamalla koko elämäntyönsä, naapurin vanhan guben KOP:n osakkeet olivat yhtäkkiä roskaa. Luota sinä vaan.
Jennin asunto on näköjään vieläkin myynnissä. Ei vissiin mitään suurta kiirettä ole ollut muuttaa pois sieltä. https://www.etuovi.com/kohde/20016964
Mitäköhän Jennille ja Jyrkille kuuluu? Onkohan Jyrki saanut opettajan töitä?
Vieläkö te jaksatte jauhaa tätä ja haukkua ihmisiä. Hankkikaa elämä!
Haukkua? Jos et itse pysty erottamaan keskustelua ja haukkumista tai hillitsemään itseäsi, niin kannattaa mennä pois palstalta niin ei tarvitse pahoittaa mieltään.
Jenni iltapäivälehdissä. Onkin ollut jo ikävä häntä.
Jopas on sattumusta kerrakseen. Mitähän säätä sitä on luvassa huomiselle?
Toivottavasti polttaa pian itsensäkin ettei enää aiheuta ulkonäöllään normaaleille ihmisille kärsimystä.
Kammottava hyypiö.