Mitäs tekisit? Puoliso rakkauslasien jälkeen.
Ollaan tapailtu 3 vuotta. Suhde on ollut jatkuvaa alkuhuumaa, koska asuimme erillään.. Nyt olemme asuneet 6kk yhdessä ja tavallaan kaikki toimii hyvin. Mutta. Puoliso on antanut itsestään ihan erilaisen kuvan ns etäily vaiheessa ja ihan selkeästi valehdellutkin.
Esimerkkinä on kovasti selittänyt miten ei kaipaa ihmiskontakteja, on vaikeasti ihmisiin tutustuva ym. = Todellisuus tuntee jokaisen saman ikäluokan ihmisen " vastakkaista sukupuolta" paikalliselta kuntosalilta. Moikkaus tasoa selkeästi paremmin. 3v on luonut uudella asuinpaikallaan kymmeniä tuttuja ja minua hämmentää se että kaikki ovat vastakkaista sukupuolta ja normaalia viehättävämpiä ihmisiä.
On selittänyt ihmisiä jotka nousseet esiin ihan muina kuin ovat. Esim minulle on kerrottu pari kertaa henkilön olevan vanha työkaveri. " Alettiin tapailla kun hän muutti" työkaverit on 100km päässä.Mutta nyt nämä ihmiset ovat kuitenkin samalla kuntosalilla.
On ollut todella epäileväinen ja halunnut tarkat rajat mm sosiaaliseen mediaan. Tarkkaillut rajojen noudattamista. Näiden pienten punaisten lippujen jälkeen olen alkanut itse stalkata häntä. Todennut että hän on rikkonut rajoja, jotka itse saneli.
Nämä eivät ole isoja asioita. Mutta silti alkanut kyseenalaistaa miksi hän on selvästi antanut itsestään erilaista kuvaa?.
Mitäs tekisitte?
Kommentit (24)
Outoa. En luota tuohon. Onko pelaaja ja valehtelee? Juoko ja puhuu itseään pussiin? Mikä selitys voi edes olla, onko mitään häiriötä taustalla. Ei muut tee tuollaista yleensä. Vaikea luoda suhdetta jos toisen puheet ei pidä paikkansa. Nuori henkilö vai vanhempi. Miksi sä joudut tuohon tilanteeseen toisen vuoksi, epäreilua. Mitä muuta sanoo toisin sitten. Tarkoittiko että tutustuu syvemmin ihmisiin aika huonosti, harvoihin, vaikka on ns. tuttuja. Jaa a.
No miksiköhän, jos on petturiluonne. Moni näistä petturityypeistä on mustasukkainen ja kontrolloiva puolisostaan, ja itse touhuaa ihan mitä sattuu
Vierailija kirjoitti:
No äh. Älytöntä sun olla mustasukkainen jostain moikkaustason tutuista. Huolestu sitten jos se alkaa käydä kahvillakin tms. niiden kanssa.
Kirjoitin yli moikkaustason.
Minua huolestuttaa se että tästä on pitänyt valehdella. Käytännössä alusta asti puhunut olevansa ihan erilainen. Ikäänkuin vähentääkseen minun kokemaa mustasukkaisuutta tai lievittääkseen eräsuhteen haasteita.
Sillä on mahdollisesti muita naisia + valehtelee, joten eiköhän ole aika laittaa ukko kiertoon
Ehkä kysyisin suoraan, miksi puhut yhtä ja teet toista. Joka kerta, kun epäjohdonmukaisuutta tapahtuu. Jos hän suuttuu siitä, niin huolestusin todella.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. En luota tuohon. Onko pelaaja ja valehtelee? Juoko ja puhuu itseään pussiin? Mikä selitys voi edes olla, onko mitään häiriötä taustalla. Ei muut tee tuollaista yleensä. Vaikea luoda suhdetta jos toisen puheet ei pidä paikkansa. Nuori henkilö vai vanhempi. Miksi sä joudut tuohon tilanteeseen toisen vuoksi, epäreilua. Mitä muuta sanoo toisin sitten. Tarkoittiko että tutustuu syvemmin ihmisiin aika huonosti, harvoihin, vaikka on ns. tuttuja. Jaa a.
No ei vaikuta pelaajalta. Ei mun käsittääkseni ole hirveästi ollut vaikkapa eri seksi partnereita. Ei juo. 35v. Ja kyllä nää 6kk paljastukset on aiheuttanut itselle sen fiiliksen että tunnenko häntä ollenkaan.
Nyt jäi vähän epäselväksi, siis valehteliko oikeasti jostain henkilöstä että on entinen työkaveri mutta MITÄÄN työyhteyttä ei ollutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi vähän epäselväksi, siis valehteliko oikeasti jostain henkilöstä että on entinen työkaveri mutta MITÄÄN työyhteyttä ei ollutkaan?
Valehteli. Kysyin asiasta. Tästä on 3v aikaa ei muistanut enää ja alkoi kyseenalaistaa josko mä muistaisin väärin.. Eleistä näki että valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äh. Älytöntä sun olla mustasukkainen jostain moikkaustason tutuista. Huolestu sitten jos se alkaa käydä kahvillakin tms. niiden kanssa.
Minua huolestuttaa se että tästä on pitänyt valehdella. Käytännössä alusta asti puhunut solevansa ihan erilainen. Ikäänkuin vähentääkseen minun kokemaa mustasukkaisuutta tai lievittääkseen eräsuhteen haasteita.
Mitä nyt tarkoitat? Kai salitutun kanssa saa muutaman sanan vaihtaa törmätessään, kyllä se on vielä "moikkaustasoa". Sitten on eri asia jos varta vasten sopii tapaamisia näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kysyisin suoraan, miksi puhut yhtä ja teet toista. Joka kerta, kun epäjohdonmukaisuutta tapahtuu. Jos hän suuttuu siitä, niin huolestusin todella.
Mä olen ottanut näitä asioita esille. Näistä on monista 2-3v aikaa ja reaktio on aina.. En mä muista. Tai sitten jotain omituista selittelyä.
No minulle olisi isoja asioita. Mielenkiinto miestä kohtaan lopahtaa heti, jos hän osoittaa jotain häntäheikkimäisiä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huolestuttaa se että tästä on pitänyt valehdella. Käytännössä alusta asti puhunut solevansa ihan erilainen. Ikäänkuin vähentääkseen minun kokemaa mustasukkaisuutta tai lievittääkseen eräsuhteen haasteita.
Mitä nyt tarkoitat? Kai salitutun kanssa saa muutaman sanan vaihtaa törmätessään, kyllä se on vielä "moikkaustasoa". Sitten on eri asia jos varta vasten sopii tapaamisia näiden kanssa.
No hän on alusta asti selittänyt ettei tutustu kenenkään. Ei pidä uusista ihmisistä jne. Todellisuus hän on varmaan salin tunnetuin ihminen. Ja kaikki noi on uusia ihmisiä.
Yli moikkaustason. Useita tyyppejä ketkä tietävät nimen, saattavat tulla juttelemaan asioista jotka eivät ole normaaleja tietää.
Olette molemmat niin mustasukkaisia ja outoja, että teidän ei kannata olla parisuhteessa kenenkään kanssa.
En pystyisi olemaan ihmisen kanssa, jonka sanat ja teot ei täsmää ja joka ei luo turvallista tunnetta automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteli. Kysyin asiasta. Tästä on 3v aikaa ei muistanut enää ja alkoi kyseenalaistaa josko mä muistaisin väärin.. Eleistä näki että valehtelee.
Eli valehteli silloin ja nyt valehteil valehtelemisestaan, plus alkoi gaslightaamaan sinua. Kuuleppas, tuollainen ihminen ei "parane" vaan saattaa sinut oikeasti hullujen huoneelle. Lähde kun se on vielä kevyttä
Ap. Laitan nyt vielä tähän senkin että nyt kun tosiaan ollaan yhdessä jatkuvasti. Näkee asioita ihan eri tavalla. Esim työpaikallakin näköjään tulee henkilöitä joiden kanssa ollaan yhteydessä jatkuvasti.
Tämäkään ei olisi epänormaalia jos hän ei olisi 2.5v selittänyt ettei toimi näin..
Jotenkin vaikea ymmärtää miksi näistä on tarvinnut valehdella. Koska mitään mustasukkaisuus draamaa ei olisi tullut.
"Halusin sosiaalisesti kyvyttömän miehen, mutta hän onkin pidetty, nyyh."
Vierailija kirjoitti:
"Halusin sosiaalisesti kyvyttömän miehen, mutta hän onkin pidetty, nyyh."
Naisen. Ja kyllä yksi viehätys hänessä oli just se introvertteys mitä hän mainosti.
Mitä ei sitten olekkaan.