Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tuttavan luona yökylässä ja siellä ei ollut mikroa, leivänpaahdinta eikä kahvinkeitintä

Vierailija
03.02.2024 |

Miten joku voi elää kuin alkukantainen ihminen? Kahvikin keitettiin jollain ihme lasipannulla.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan käynyt meillä🤔 

Vierailija
2/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikro ja leivänpaahdin ihan turhia. Kahvinkeitin mitä järkeä olla jos ei juo kahvia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö kaikki kaapit läpi, leivänpaahdin tai mikro saattoi olla jossain vain säilössä.

Vierailija
4/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavas on köyhä, toivottavasti autoit rahallisesti.

Vierailija
5/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikro ja leivänpaahdin ihan turhia. Kahvinkeitin mitä järkeä olla jos ei juo kahvia 

Mikro ei ole turha, kahvinkeitin on hyvä olla vaikka ei juo kahvia koska vieraat voi juoda ja haluta kahvia.

Vierailija
6/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole noita, eikä myöskään telkkaa eikä äänentoistovälineitä. Kaikki ei niin jumita kiinni tavaraan.

Vierailija
7/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan ensin selvää mitä on alkukantaisuus ja käytä sitten vasta sitä nimitystä oikeaan paikkaan

Vierailija
8/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käynyt kahvinkeittimen ostamassa, muuten ehkä selviäisin. Kaikenlaisia elämiä meillä on, ne muuten hajoaa helposti ne käyttötavarat eikä viitsi kyllä ostaa koko ajan uusia. Aika vähällä sitä tulee toimeen loppujen lopuksi. Turhanpäiten ei kannata tuhlata rahoja markan tavaroihin varsinkaan nykyisin.

9/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsilla on 83-vuotias ystävä, jolla ei ole mikroa, kun hän kuvittelee mikron säteilyn olevan haitallista 

Vierailija
10/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nämä kaikkai ovat kaluste-oven takana piilossa. Ns. aamiaiskaappi. 

Vierailija
11/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö leipää enää ja silloinkin kun söin, en ikinä omistanut paahdinta. En ole sellaista ikinä kaivannut.

Pikakahvi on mielestäni parempaa kuin suodatin, ja paljon helpompi tehdä just se haluttu määrä. Kahvinkeitin on ihan turhake mulle, iso ruma rohjo.

Vierailija
12/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jokainen saa hankkia tai olla hankkimatta kotiinsa mitä haluaa. Meillä on nuo kaikki, mutta ei kaivele mun persettä jos jollakin toisella ei ole.

No aloitus olikin trolli.

Vierailija
13/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on kahvin suhteen asiantuntija.Miksi kukaan haluaisi käyttää kahvinkeitintä, jossa lillii sisällä aina vettä eli ns. siemenvesi. Jos et usko, kaada se mokkamasterisi ylösalaisin. Yök.

Lasikannussa valmistettu pour over kahvi on paljon parempaa ja puhtaampaa.

Vierailija
14/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraita varten meillä ainakin on vaikka ei itse juoda.

Vierailija
15/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin keittämiseen ei tarvita kahvinkeitintä.

Vierailija
16/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulla häiritsee? Senkus istuit ja toinen tekee ja tarjoilee. Paitsi provohan tämä on. Jotenkin heti pompsahti nämä kodinkoneet ilmoille, kun näistä itse toisessa ketjussa mainitsin. 

Vierailija
17/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää enää ja silloinkin kun söin, en ikinä omistanut paahdinta. En ole sellaista ikinä kaivannut.

Pikakahvi on mielestäni parempaa kuin suodatin, ja paljon helpompi tehdä just se haluttu määrä. Kahvinkeitin on ihan turhake mulle, iso ruma rohjo.

Suurin osa kahvinjuojista ei laske pikakahvia edes kahviksi ja pitää karmeana litkuna. Ap:n kaverillahan oli joku french press tai vastaava jolla kahvin teki viestin perusteella.

Vierailija
18/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole mikroa, mutta kaikki muut härpäkkeet löytyy sähköisistä haudutuispadoista suis videihin.

Vierailija
19/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole. En halua mikroa pilaamaan ruokien ja juomion molekyylejä tai ravintoarvoja, positiivista bakteerikantaa. Jos sattuu että siinä kävisi niin. Leivänpaahdin ehti olla hetken, mutta aiempina vuosina keittiöön tuli Tampereella sokeritoukat, myrkytysten jälkeen en hankkinut uutta murustenkerääjää - vaikka välillä olen kaivannut. Kahvia en juo ja ei ole vieraspannua, ei kaksioon oikein mahdu vieraita koska ahdasta. Ei ole myös tv käytössä, eikä ole cd-soitinta nyt, haluaisin soittimen. Tietokoneella toimii.

Vierailija
20/38 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin ja leivänpaahdin olis ainakin mun huushollissa aivan turhia, enkä halua turhaa roinaa nurkkiin lojumaan.

Vieraille löytyy tarvittaessa instatkahvia.