Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.
Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.
Vaikea kuvitella kun harvemmin miehet hakeutuvat edes sille alalle ja Seppäläkin on ollut konkurssissa jo monta vuotta mutta ihan hyvä fantasia kyllä.
Eikö mielikuvitus riitä? Minkäikäinen olet? Parempaa Seppälää juttua ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Se kun on sanonta jota nuoremmat eivät ole kuulleet.
Mielikuvitus riittää vaikka mihin satuiluun, ei tällä palstalla kaikkia tarnoi
Tuota noin, se miesten makuun oleva adonis on aika tasan eri tyyppi kuin naisten makuun oleva komea mies. Lisäksi se miesten makuun oleva ei taatusti hakeudu koskaan millekään hoiva-alalle, kun taas naisten makuun oleva hakeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.
Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.
Vaikea kuvitella kun harvemmin miehet hakeutuvat edes sille alalle ja Seppäläkin on ollut konkurssissa jo monta vuotta mutta ihan hyvä fantasia kyllä.
Eikö mielikuvitus riitä? Minkäikäinen olet? Parempaa Seppälää juttua ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Se kun on sanonta jota nuoremmat eivät ole kuulleet.
Mielikuvitus riittää vaikka mihin satuiluun, ei tällä palstalla kaikkia tarnoita voi ottaa todellisina niinkuin en tuotakaan. Harvemmin mies hakeutuu päikkäritädiksi ja vielä se että se mies olisi muka joku adonis niin en osta sitä tarinaa.
Että ulkonäkö estää miehen työskentelyn päiväkodissa? 🤣🤣🤣
Kai tällainen käytös on se epämukava totuus molemmin päin. Kohtelu riippuu siitä millaisia tunteita toisissa herättää, ja ulkonäkö on siinä yksi tekijä. Tietenkin. Itse huomasin ensimmäisen raskauden yhteyteen/jälkeen, kun en enää ollut mikään 40kg keijukainen, että siinä ikäänkuin hävisin joidenkin ihmisten (lue osa miehistä) silmissä. Se piti vaan nähdä opettajana testinä siitä kuka nyt oikeasti oli ollut kaveri. Naisten osalta ei tapahtunut ihan samassa laajuudessa, mutta miesten kanssa oli n. 50-50 se oltiinko enää tuttuja kun ulkonäkö muuttui.
Olen sinkku, mutta käytän isoäitini ja äitini sormuksia vasemmassa nimettömässäni. Toimii niihin, joilla on järki päässä ja jotka karsastavat varattujen vokottelua, mutta aina löytyy niitä, joille kyseessä on lähinnä hidaste tai jopa haaste. Jälkimmäisten joukossa on tullut vastaan muutama niin häiriintynyt yksilö, että en ihmettelisi, vaikka nimi löytyisi rikosuutisista jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia kommentteja naisilta koko ketju täynnä varsinkin kun tämä kuvio on nähty tosielämässä ja se käärmemäinen käytös ja kateus mitä naisten keskuudessa seuraa aina kun tulee heitä kauniimpi ja nuorempi työpaikalle.
Tuota... itse tälleen etätyöläisenä saatan toki olla vieraantunut toimistomaailmasta, ja duunaritöissähän en ole koskaan ollutkaan, mutta pakko silti ihmetellä, että mikä logiikka tässä väittämässä on... Onko tässä taustalla oletus, että jokaikisen työpaikan naiset ovat aina kiinnostuneita sen työpaikan kaikista miehistä (ilmeisesti lesbotkin sitten...), vai mikä heitä tuossa nyt erityisemmin häiritsisi? Eli miksi kauniin naisen ilmestyminen juuri työpaikalle olisi naisille ongelma? Työpaikkahan on monelle maailman epäeroottisin paikka, ja aika usein työkaverit ovat ihan vääränikäisiä, vääränlaisia, ei yhtään sellaisia joista itse kiinnostuisi. Suurimmalle osalle lienee aika paskan hailee, jos työkavereilla on jotain sutinaa keskenään, niin mitäpä heitä työkavereiden muutkaan jännitteet liikuttaisivat? Ja sitten jos siellä joku yksittäinen kiinnostava olisikin, niin eipä se aikuisena niin mene, että vainoharhaisena on varmuuden vuoksi mustasukkainen kaikille mahdollisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole edelleenkään Provo. Ei vaan sen takia en ottaisi uudelleen tätä elämää. Koska mun itsetunto ei oikein meinaa kestää. Ei oo ihan helpointa tajuta että jokaikinen päivä on uus mahdollisuus löytyä joku ihan eri tason mies kuin minä."
Naisesi on joutunut kärsimään niin paljon ahdistelua, että ihan varmasti on torjunta päällä ja lähestyjät päätyy mustalle listalle.
Tietenkin jos säälit itseäsi, niin se voi olla kyllä valtava taakka suhteessa.
En mä tiedä onko tää sääliä vai mitä tää on. Mun itsetunto oli tosi hyvä kun mentiin suhteeseen. En ollut yhtään mustia ym.
Ei ole enää ja olen mustis. En edes tiedä onko tätä suhdetta järkevä jatkaa.
No, ehkä ei jos se syö sin
Minä tapailin lyhyen aikaa miestä joka puhui niinkuin sinä kirjoitta, naimisiin saakka en ikimaailmassa olisi sen miehen kanssa mennyt, sen verran ahdistavaksi meni nuo tuollaiset puheet siitä että joku parempi mies tuleee ja nappaa minut ja tajusin ettei miehellä ole kaikki kunnossa tuolla pääkoppansa sisällä. Minä en nimittäin muiden miesten katseita edes huomannut mutta tämä mies jaksoi juuri tuolla tavalla aina huomautella että meitä katsottiin. Mies oli äärettömän mustasukkainen ja halusi että olisin vain kotona 4 seinän sisällä ja hänen kanssaan aina, koin että minulla oli vanginvartija, hyi olkoot. Niin ja mainittakoon vielä että olen siis vain "nätti", en mitään missitasoa mutta ei tuollainen ole normaalia mitenkään.
Miehet ne varsinaisia käärmeitä ovat. Monet miehet ovat myös tosi kovia juoruilijoita ja kaksinaamaisia. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mistä tämä klisee, että miehet ovat ah niin rehellisiä, reiluja ja mukavia oikein tulee? Itse minulla on melkein aina elämässäni ollut vaikeuksia enemmän miesten kuin naisten kanssa. Toki hyvä niille naisille, jotka tulee miesten kanssa hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia kommentteja naisilta koko ketju täynnä varsinkin kun tämä kuvio on nähty tosielämässä ja se käärmemäinen käytös ja kateus mitä naisten keskuudessa seuraa aina kun tulee heitä kauniimpi ja nuorempi työpaikalle.
Tuota... itse tälleen etätyöläisenä saatan toki olla vieraantunut toimistomaailmasta, ja duunaritöissähän en ole koskaan ollutkaan, mutta pakko silti ihmetellä, että mikä logiikka tässä väittämässä on... Onko tässä taustalla oletus, että jokaikisen työpaikan naiset ovat aina kiinnostuneita sen työpaikan kaikista miehistä (ilmeisesti lesbotkin sitten...), vai mikä heitä tuossa nyt erityisemmin häiritsisi? Eli miksi kauniin naisen ilmestyminen juuri työpaikalle olisi naisille ongelma? Työpaikkahan on monelle maailman epäeroottisin paikka, ja aika usein työkaverit ovat ihan vääränikäisiä, vääränlaisia, ei yhtään sellaisia joista itse kii
Tämän skenaarion mukaan toimistojen kaikki naiset ovat myös sinkkuja ja himoitsevat toimistojen kaikkia miehiä. Autistiakin myötähävettää.
Se se on, kun nainen kaupallistettaan niin, että hänen ainoa arvo tousten silm7ssä on kauneus tsi sen puute ja muut sitten joko on katellusia jai nauravat ja kiusavat
Kertoo yleissivistyksestä ja sen puuttesta paljonkin.
Meillä on töissä yksi erittäin kaunis ja laittautunut, aina tyylikäs nainen. Ja hänen "suosiossaan" haluaa olla kaikki, sekä naiset että miehet. On hän toki myös mukava ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... itse tälleen etätyöläisenä saatan toki olla vieraantunut toimistomaailmasta, ja duunaritöissähän en ole koskaan ollutkaan, mutta pakko silti ihmetellä, että mikä logiikka tässä väittämässä on... Onko tässä taustalla oletus, että jokaikisen työpaikan naiset ovat aina kiinnostuneita sen työpaikan kaikista miehistä (ilmeisesti lesbotkin sitten...), vai mikä heitä tuossa nyt erityisemmin häiritsisi? Eli miksi kauniin naisen ilmestyminen juuri työpaikalle olisi naisille ongelma? Työpaikkahan on monelle maailman epäeroottisin paikka, ja aika usein työkaverit ovat ihan vääränikäisiä, vääränlaisia, ei yhtään sellaisia joista itse kii
Tuota, ei mistään sutinasta ollut kyse. Vaan kateudesta. Ja tämähän näille akoille on vihreä valo mm. puhua tästä oletetusta kaunottaresta selän takana pahaa, vähätellä jne. Et taida tietää vanhaa sanontaa - vain toinen nainen on naiselle susi tms.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne varsinaisia käärmeitä ovat. Monet miehet ovat myös tosi kovia juoruilijoita ja kaksinaamaisia. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mistä tämä klisee, että miehet ovat ah niin rehellisiä, reiluja ja mukavia oikein tulee? Itse minulla on melkein aina elämässäni ollut vaikeuksia enemmän miesten kuin naisten kanssa. Toki hyvä niille naisille, jotka tulee miesten kanssa hyvin toimeen.
Miten vuodatuksesi ja #miesviha liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä yksi erittäin kaunis ja laittautunut, aina tyylikäs nainen. Ja hänen "suosiossaan" haluaa olla kaikki, sekä naiset että miehet. On hän toki myös mukava ja älykäs.
Luulen, että suurin syy on mainitsemasi mukavuus. Mukava ihminen muuttuu monesti ihmisten silmissä entistä kauniimmaksi. Jos kaunis on pirullinen hän muuttuu rumemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.
Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.
Inceli itkee, kun kaunis nainen saa seksiä sormia napsauttamalla eikä tarvitse tehdä töitä sen eteen. Kaiken muun eteen kaunis nainen joutuu tekemään töitä ihan kuin muutkin ja harva kaunis nainen haluaa sitä satunnaista seksiä, jota olisi helposti
Ei muuten tarvi. Sieltä toimistosta löytyy apua * eikä tarvi edes kysyä* ja kaikki tuodaan sun eteen hopealautasella.
"ei tarvi edes kysyä" = hän ei tosiasiassa tarvinnut eikä halunnut apua ja keskeyttämisestä oli vain harmia.
Eli miehet tunkee väkisin "auttamaan", tarkoittaa: keskeyttämään kesken töiden, jolloin kauniilla naisella menee enemmän aikaa tehdä samat hommat. Tämä ei kuulosta miltään hopealautasjutulta vaan siltä, että kauniille naiselle työ on hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Olet siis tavisnainen. Tavisnaiset muuttuvat aina kateudesta vihreäksi nähdessään kauniin naisen ja mollaavat kaunokaista 24/7. Aivan kuten sinäkin todellisuudessa. Sitten jos paikalle ilmestyy vähänkin komeampi mies niin tavisnaiset, kuten kaikki muutkin naiset, ovat heti tyrkyttämässä itseään hänelle.
Tämä on faktaa ja kaikki sen tietävät.
"Tuota, ei mistään sutinasta ollut kyse. Vaan kateudesta. Ja tämähän näille akoille on vihreä valo mm. puhua tästä oletetusta kaunottaresta selän takana pahaa, vähätellä jne. Et taida tietää vanhaa sanontaa - vain toinen nainen on naiselle susi tms."
No miksi he kadehtisivat erityisesti juuri työpaikalla? Tätä en tajua yhtään.
Ja mitä tuohon sanontaan tulee, niin pikemminkin naiset voivat useammin elämän aikana luottaa ja tukeutua toisiin naisiin. Miehet tässäkin maassa pahimmat teot naisia kohtaan tekevät, joten on ihan naurettavaa, että joku edes tulee noita susi-sanontoja esittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus riittää vaikka mihin satuiluun, ei tällä palstalla kaikkia tarnoi
Mun serkku oli varsinkin nuorempana tosi komea ja päiväkodissa töissä just silloin. Toki myös mukava, hyvä tyyppi. Muutenkin tuntuu että hoitoalalle hakeutuvat miehet on keskimäärin paremman näköisiä ja mukavampia kuin monella muulla alalla.
Vierailija kirjoitti:
"Tuota, ei mistään sutinasta ollut kyse. Vaan kateudesta. Ja tämähän näille akoille on vihreä valo mm. puhua tästä oletetusta kaunottaresta selän takana pahaa, vähätellä jne. Et taida tietää vanhaa sanontaa - vain toinen nainen on naiselle susi tms."
No miksi he kadehtisivat erityisesti juuri työpaikalla? Tätä en tajua yhtään.
Ja mitä tuohon sanontaan tulee, niin pikemminkin naiset voivat useammin elämän aikana luottaa ja tukeutua toisiin naisiin. Miehet tässäkin maassa pahimmat teot naisia kohtaan tekevät, joten on ihan naurettavaa, että joku edes tulee noita susi-sanontoja esittelemään.
Koska työkavereitaan ei voi valita ja vapaalla satunnaisesti nähtyjä naisia ei näe toiste. Ainakaan yhtä usein kuin työpaikalla olevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus riittää vaikka
Mun serkku oli varsinkin nuorempana tosi komea ja päiväkodissa töissä just silloin. Toki myös mukava, hyvä tyyppi. Muutenkin tuntuu että hoitoalalle hakeutuvat miehet on keskimäärin paremman näköisiä ja mukavampia kuin monella muulla alalla.
Heillä riittää itsevarmuutta mennä epätyypillisiin miesten töihin. Se näkyy ulospäin,
V
oi voi... Ehkä kannattaa joskus avata se ulko-ovi. Oikea elämä kun on tapahtumarikkaampaa kuin netin keskustelupalstat.