Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi silti juuri työpaikalla tuo häiritsisi? Mitä haittaa jossain toimistossa on siitä, että naapurihuoneessa on joku itseä paremman näköinen nainen? Tai jos on hyllyttämässä maitopurkkeja Prismassa, niin mitä väliä, vaikka sukkaosastossa olisi joku hyvännäköinen tyyppi? Mitä HAITTAA tästä siis muka on niille muille? Okei, toimistorakennuksen vaksi voi ihastua naapurihuoneen naiseen tai Prisman elektroniikkaosaston ukkelit voivat vilkuilla sukkaosastolle päin, mutta mitä väliä? Jos muista naisia ei kiinnosta sen enempää vaksit kuin elektroniikkaosaston ukkelit, niin miksi he välittäisivät tuon taivaallista?
Koska he ovat kiinnostuneet tästä naisesta eikä heistä. Ei sillä ole väliä onko mies heidän makuunsa vai ei. Sillä on väliä että mies on kiinnostunut toisesta työpaikan naisesta. Nainen on jäänyt kakkoseksi.
Ihan oikeastiko miehet uskovat näihin juttuihinsa? Todella harhaista kuvitella, että naisten elämä pyörisi ulkonäön ja joidenkin naisten välisten kilpailuasetelmien ympärillä. Olen todella pahoillani, jos joku mies itse kokee elämänsä vain kilpailuna muiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
219. No tavallaan ei mitään väliä. Mutta kertoo juurikin siitä miten nuoren ja kauniin naisen kanssa, rajat hämärtyy jos setämies pomo ihastuu.
Meillä kaikilla muilla on one+ puhelimet. Koska raja on ollut 700€. Nyt epätevä uusi työntekijä saa 1600€. Luurin.
Sama tuon työpaikan auton kanssa aiemmin oltu hyvin tarkkoja. Nyt ei mitään väliä kun uusi tytteli kysyy..
Ja vielä tuo loma viikko. Tytteli oli Kreikassa viikon kun me muut raadettiin.
Olisitko tyytyväinen jos saisit kalliin puhelimen? Kysyittekö itse lomaa samalle ajalle?
Periaatteessa ei mitään väliä puhelimella mutta onhan toi suosisimista.
Olisihan se kiva ajella firman piikkiin omat ajot. Ja iso kyllä mielellään olisin yhden kiireisimmistä viikoista lomalla. Ei ole onnistunut
En kysynyt haluatko siksi ajaksi lomaa vaan sitä KYSYITTEKÖ sille ajalle lomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
219. No tavallaan ei mitään väliä. Mutta kertoo juurikin siitä miten nuoren ja kauniin naisen kanssa, rajat hämärtyy jos setämies pomo ihastuu.
Meillä kaikilla muilla on one+ puhelimet. Koska raja on ollut 700€. Nyt epätevä uusi työntekijä saa 1600€. Luurin.
Sama tuon työpaikan auton kanssa aiemmin oltu hyvin tarkkoja. Nyt ei mitään väliä kun uusi tytteli kysyy..
Olisitko tyytyväinen jos saisit kalliin puhelimen? Kysyittekö itse lomaa samalle ajalle?
Olisihan se kiva ajella firman piikkiin omat ajot. Ja iso kyllä mielellään olisin yhden k
No ei kysytä koska on itsestään selvyys ettei siihen saa kukaan työntekijä lomaa. On jo katastrofi jos joku on edes saikulla.
Mutta pikkuinen hymy uudelta tytteliltä ja kysymys saako vapaata kun kaveri lähtee Kreikkaan. Setämies tottakai saat. Ja hommat kaatui meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva ajella firman piikkiin
No ei kysytä koska on itsestään selvyys ettei siihen saa kukaan työntekijä lomaa. On jo katastrofi jos joku on edes saikulla.
Mutta pikkuinen hymy uudelta tytteliltä ja kysymys saako vapaata kun kaveri lähtee Kreikkaan. Setämies tottakai saat. Ja hommat kaatui meille
Just just. Nuori nainen tekee sen mitä pitääkin eli kysyy vapaata ja saa sen. Jääräpäiset ukot jupisevat keskenään ettei kysytä ,kun ei sitä saa kuitenkaan koska vapaat torpattiin 10vuotta sitten. Oikein tuollaisille vässyköille. Jos haluatte vapaata niin kysykää. Mikä siinä voi mennä pieleen? Pahin on että ette sitä saa. Nyt teillä ei ole toivoakaan kun ette saa turpaanne auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma poistuisi, jos sekaisin olevat miehet malttaisivat tehdä työnsä eikä niitä tarvitsisi paikkailla.
Tätä ei uskoisi todeksi, jos ei omin silmin näkisi miten miehet muuttuu sen kaunottaren edessä ja työnteosta ei meinaa tulla mitään 🤦
Sitten niiden kauniiden pitää olla tosi tarkkoina, ettei nämä luuserit olettaisi saavansa vihreää valoa häneltä. Stalkkerivaara. Sitten me vanhemmat naiset otetaan suojaamme noita nuoria naisia ja se voi näyttää käärmeissään ololta.
On näissä nuorissa myös niitä jotka kyllä pärjää, eli eivät ole liian kilttejä.
Olin tavisnainen, mutta 20-v rakennustyömaalla kesätöissä.
Tuo kuvaamasi oli täysin totta.
Sama kokemus. Olen työskenne
Hyi mikä sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt rakas ystävä se että yksikään tyyppi tossa firmassa 3 naista yks mies. Ei edes ilkeäisi pyytää vapaata noille viikoille. Jos pyydettäisiin firman omistaja/ pomo nauraisi meidät pihalle.
Mutta jostain ihme syystä oikean ihmisen hymy saa kyllä sä voit olla vapaalla päätöksen aikaan. Sit itketään koko viikko kun on vähän kiire.
Voin sanoa että se että tää tytteli pyysi vapaan ja sai sen ei todellakaan nostanut hänen arvostustaan.
Olisi ollut vuoden tärkein viikko hänen ammatillisen osaamisen kannalta.
Ihan karvan verran ärsytti kaikkia se että maanantaina prinsessa saapui toimistolle lomalta. Erittäin pirtsakkana ja rentoutuneena. Kun me muut oltiin aivan finaalissa. Johtuen myös siitä että tehtiin hänen työnsä.
hyi hitto, tällainen on niin ahdistavaa. muistuu mieleen muutaman vuoden takaiset kokemukset nuorena ja nättinä. nyt lihonut ja rumentunut noista ajoista, tavoitteena ettei tarvitse enää koskaan kokea sitä kidutusta ja draamaa. nykyään tiedän että on vedettävä rajat ja tehtävä valitusta heti, jos havaitsee ympärillään seksualisoivia asenteita töissä tai opiskeluympäristössä
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden naisten kannattais vähän downgreidata ulkonäköään. Muodot peittäviä vaatteita, hiukset hätäponnarille ja meikkaamatta töihin. Ei ole pakko olla tyköistuvissa housuissa ja avonaisessa topissa!
Ei auta, olen kokeillut ja liikun nykyisin aina noin! Kauniit kasvonpiirteet ja hoikkuus aiheuttaa silti närää kanssasisarissa! Ja sitäpaitsi miehistä luonnollisen näköinen nainen on helposti lähestyttävämpi kuin meikattu missi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.
On tullut tämäkin nähtyä ja hauskaa se on. Yhtäkkiä tunnelma on erittäin hunajainen ja jatkuu sellaisena myös vähän aikaa sen pitkän ja komean fyssarin/kuskin/lääkärin lähdettyä
Joo, kyllä selät suoristuu ja rinnat pomppaa esiin. Hiuksia sohitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Ja naiset ovat niin kateellisia kauniiden naisten seurassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ongelma poistuisi, jos sekaisin olevat miehet malttaisivat tehdä työnsä eikä niitä tarvitsisi paikkailla.
Isompi ongelma se kateellisten naisten touhu on.
Naisia ei kiinnosta pätkääkään se missi tai työpaikan miehet, mikä onkin osasyy tähän purkaukseen.
Työpaikat incelit käy vemputtamassa työajalla työpaikan vessassa, kun tämä missi kävelee ohi.
Itse missiä ei myöskään kiinnosta, vaan hän todennäköisesti vaan tekee työnsä ja tapaa illalla poikakaverinsa.
Lopputulos: entistä katkerampi miesaines, kun tämäkään fantasia ei lähtenyt lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset olisi käärmeissään? Taidat kuvitella turhia..
No esim siksi että kilpakosijoiden soidinmenoja ja huomionhakua on hyvin kiusallista seurata työpaikalla?
Se on kiusallista niin kauan kun se huomio kohdistuu toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Johtuu siitä että naispuoliset rekkakuskit harvemmin esittelevät karvaista rekkamiehen hymyään.
Se on kyllä ihan totta, että miehet sekoaa, kun on kaunis nainen lähellä. Fiksummankin miehen ilmeet ja käytös muuttuvat ihan naurettaviksi. Joku ihme alkukantainen reaktio syntyy, jokainen uros pyörii sekopäisenä ympärillä. Ja naiset etsii vikoja ja ajattelee, ettei voi olla ammattitaitoinen tai älykäs, jos on kaunis. Mikä sekin luulee olevansa, on todennäköisempi suhtautuminen muilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat kiinnostuneet tästä naisesta eikä heistä. Ei sillä ole väliä onko mies heidän makuunsa vai ei. Sillä on väliä että mies on kiinnostunut toisesta työpaikan naisesta. Nainen on jäänyt kakkoseksi.
Jos naista ei kiinnosta työpaikan miehet, silloin ne todellakaan eivät kiinnosta. Eikä työpaikan miesten kiinnostukset. Mutta edelleenkään en saanut vastausta siihen, miksi juuri TYÖPAIKALLA? Mikä siinä työpaikassa ympäristönä nyt siis on mielestänne sellaista, joka aktivoisi ihmisissä kuvatunlaista käytöstä? Koska itse en pysty käsittämään. Toki olen itse etätöissä, mutta mitä olen muidenkin jutuista ymmärtänyt, niin nimenomaan työpaikalla ihmiset yleensä haluavat pitää moniin tyyppeihin vähän etäisyyttä ja mieltävät työn omasta elämästään erilliseksi saarekkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan totta, että miehet sekoaa, kun on kaunis nainen lähellä. Fiksummankin miehen ilmeet ja käytös muuttuvat ihan naurettaviksi. Joku ihme alkukantainen reaktio syntyy, jokainen uros pyörii sekopäisenä ympärillä. Ja naiset etsii vikoja ja ajattelee, ettei voi olla ammattitaitoinen tai älykäs, jos on kaunis. Mikä sekin luulee olevansa, on todennäköisempi suhtautuminen muilta naisilta.
Tämä. En usko että miehet edes tajuavat itse muutoksen. Meille tuli tosi kaunis ja mukava tyttö töihin. On ollut suorastaan hupaisaa seurata miehien soidinmenoja. Tiedätkö kun esim yksi mies alkoi pukeutua töihin eri tavalla heti kun tämä tyttö tuli. Aiemmin oli collarit ja collari paita. Nyt tullaan niin suihkunraikkaana, hajuvedelle tuoksuen. Pikkutakki päällä ja suorat housut jalassa. Vaatteiden vaihdon yhteydessä myös kimittävä ääni vaihtui matalampaan.
Eikö kaunottaresta ole sitten ihanaa kun rumemmat naiset kadehtivat sirosti liikehtivää hulmuavahiuksista naista?
Olen 56v kaunotar, ymmärrän täysin
Pelkään vanhenemista
Pidän siitä että miehet avaa oven, nostaa laukkuni, hymyilevät minulle.
Nautin kauneudesta, se on ihanaa