Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee

Vierailija
17.11.2024 |

että onpas täällä ihan outoa porukkaa.

Kommentit (318)

Vierailija
221/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma poistuisi, jos sekaisin olevat miehet malttaisivat tehdä työnsä eikä niitä tarvitsisi paikkailla.

Tätä ei uskoisi todeksi, jos ei omin silmin näkisi miten miehet muuttuu sen kaunottaren edessä ja työnteosta ei meinaa tulla mitään 🤦

Sitten niiden kauniiden pitää olla tosi tarkkoina, ettei nämä luuserit olettaisi saavansa vihreää valoa häneltä. Stalkkerivaara. Sitten me vanhemmat naiset otetaan suojaamme noita nuoria naisia ja se voi näyttää käärmeissään ololta.

On näissä nuorissa myös niitä jotka kyllä pärjää, eli eivät ole liian kilttejä. 

Olin tavisnainen, mutta 20-v rakennustyömaalla kesätöissä. 

Tuo kuvaamasi oli täysin totta. 

Olin isäni raksafirmassa siivoamassa teininä ja aivan todella törkeää käytöstä vanhoilta ukoilta sai. Tisseistä sain kuulla monet kerrat ja viheltelyä ym. Todella epämukava olo oli. Olin tietenkin ainoa "nainen" koko työmaalla. Valitettavasti myös melko rintava. Eikä auta vaikka kuinka itsensä peitti. Enkä todellakaan meikannut aamulla. En enää seuraavina kesinä niihin töihin suostunut.

Vierailija
222/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma poistuisi, jos sekaisin olevat miehet malttaisivat tehdä työnsä eikä niitä tarvitsisi paikkailla.

Tätä ei uskoisi todeksi, jos ei omin silmin näkisi miten miehet muuttuu sen kaunottaren edessä ja työnteosta ei meinaa tulla mitään 🤦

Sitten niiden kauniiden pitää olla tosi tarkkoina, ettei nämä luuserit olettaisi saavansa vihreää valoa häneltä. Stalkkerivaara. Sitten me vanhemmat naiset otetaan suojaamme noita nuoria naisia ja se voi näyttää käärmeissään ololta.

Lisään tähän viestiini, että hassuinta oli se siellä taksilla, että yks mies alkoi tehdä mun hommia, ettei mun tarttis. En kyl antanut hänne tehdä, mutta koko ajan tuppas. 

Tästä on vuosia aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän viestiini, e

*raksalla ei taksilla

Vierailija
224/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.

Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.

Vaikea kuvitella kun harvemmin miehet hakeutuvat edes sille alalle ja Seppäläkin on ollut konkurssissa jo monta vuotta mutta ihan hyvä fantasia kyllä.

Vierailija
225/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisään tähän viestiini, että hassuinta oli se siellä taksilla, että yks mies alkoi tehdä mun hommia, ettei mun tarttis. En kyl antanut hänne tehdä, mutta koko ajan tuppas. 

Tästä on vuosia aikaa"

Sen nyt tietää mitä hän oletti saavansa palkaksi. Tai melkeinpä koki oikeutenaan. 

Onneks joka paikasta löytyy kuitenkin suht järkeviä miehiä, joiden seurassa ei tule epämukava olo.

Vierailija
226/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin isäni raksafirmassa sii

Olen tuo toinen raksalla ollut. Mua siis ihan kosketeltiin rintoihin ja yritettiin ostaa seksiin. 

Pukeuduin ei-tyköistuviin haalareihin. 

Yks hyväkäs soitteli mulle öisin lankapuhelimeen ja vanhempanikin heräsivät. Baarista. 

Vierailija
227/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin isäni raksafirmassa sii

Mä olen saamut ihan pikkulapsesta saakka kuunnella miessukupuolelta kaikkea mahdollista törkeää pskaa. Tämän takia ei tulis mieleenkään työskennellä miesvaltaisella alalla ikinä eikä tulis mieleenkään seurustella miesten kanssa, perustaa perhettå tai hankkia lapsia. Hirveää työpaikkakiusaamista, ahdistelua, alistamista, vähättelyä, pompottelua, manipulointia, käskyttämistä, pelolla johtamista jne ja miehet kaikista pahimpia, kateellisempia ja katkerimpia. 

Vierailija
228/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia kommentteja naisilta koko ketju täynnä varsinkin kun tämä kuvio on nähty tosielämässä ja se käärmemäinen käytös ja kateus mitä naisten keskuudessa seuraa aina kun tulee heitä kauniimpi ja nuorempi työpaikalle.

Vierailija
229/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisittepä mitä tapahtuu naistyöntekijöille, kun päiväkotiin tulee nuori komea mies töihin.

Hihittelyn määrä kasvaa, alkaa löytyä parempaa Seppälää vaatekaapista, meikkivarastotkin ovat päivittyneet ja jostain syystä alkaa kotona leipomuksia jäävän yli töihin kahvipöytään vieetäväksi. Näin niinkuin vain joitain mainitakseni.

Vaikea kuvitella kun harvemmin miehet hakeutuvat edes sille alalle ja Seppäläkin on ollut konkurssissa jo monta vuotta mutta ihan hyvä fantasia kyllä.

Eikö mielikuvitus riitä? Minkäikäinen olet? Parempaa Seppälää juttua ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Se kun on sanonta jota nuoremmat eivät ole kuulleet.

Vierailija
230/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä veri pakenee aivoista kun näkee kauniin naisen. Pitää ihan tosissaan keskittyä ettei tuijota kokoajan 😅

Vierailija
231/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis ajattele, miehet on aivan hirveän kateellisia jopa pskapalkkaisille naisille kuten siivoojille, koulunkäyntiavustajille, opettajille. Miehet haluais itse olla niitä naisia eikä ne toisaalta siedä, että nainen on heitä ylempänä. Ne ei siedä myös pakkeja eikä yhtään mitään mitä nainen tekee tai on tekemättä.

Vierailija
232/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.

Meillä ei tarvitse olla edes mallitasoa, kun toimisto menee ihan sekaisin. Yleensä meillä on viimeisen päälle ihana ilmapiiri ilman mitään kyräilyä tms, mutta kun taloon tulee mies, niin yhtäkkiä alkaa aivan ihmeellinen käärmeily selän takana. Lisäksi työt jäävät tekemättä tai tehdään hutaisten, kun on kiire katsomaan miten miehellä menee. Suurin osa työntekijöistä parveilee huoneessa jossa mies sillä hetkellä sattuu olemaan. 

Mun työpaikalla on 5 miestä ja 20 naista. Yksikään naisista ei mene noiden miesten takia ikinä noin sekaisin että taidat kyllä vaan provoilla tai sitten teillä on valtavasti puutteessa eläviä työntekijöitä jos yhden miehen takia menette noin tolloiksi.

Vierailija
233/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on Naiselle Susi. Vanha suomalainen sananlasku. 

Ei ole vanha suomalainen sananlasku, vaan misogyyninen klisee.

Tosi klisee onkin joo. Sen todistaa naisvaltaisten alojen kiusaamisluvut ja naisparien eroprosentti.

Ovatko miehet jotenkin reilumpia? Jos maailmanmenoa katsoo, niin eipä siltä näytä.

Vierailija
234/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä myös kaikki on aina naisten syytä. Jos miehen oma poikaystävä jättää niin se on jonkun viattoman sivullisen naisen syytä, Jos vaa,lit voitti itselleen epämieluisa henkilö, sekin on jonkun viattoman sivullisen naisen syytä jostain toiselta puolelta maapalloa. Miehet on myös kateellisia työttömille ja köyhille naisille. Kadehtivat jopa köyhiä ja työttömiä naisia. Kadehtivat naisen ulkonäköä, haluaisivat olla itse naisia. Kadehtivat kun nainen käy ostoksilla ta treffeillä, kadehtivat harrastuksia, hyvää fyysistä kuntoa, jopa siivoojan tai avustajan ammattia! Miesten mielestä nainen ei saisi hengittää normaalisti, sekin on miehiltä pois!

Vierailija
235/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia kommentteja naisilta koko ketju täynnä varsinkin kun tämä kuvio on nähty tosielämässä ja se käärmemäinen käytös ja kateus mitä naisten keskuudessa seuraa aina kun tulee heitä kauniimpi ja nuorempi työpaikalle.

Ap:lla on kova tarve taas vakuuttaa itselleen, että vanhemmat naiset ovat kateellisia nuoremmille. Harva on, minkä ap:kin tietäisi, jos olisi nainen.

Vierailija
236/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on 5 miestä ja 20 naista. Yksikään naisista ei mene noiden miesten takia ikinä noin sekaisin että taidat kyllä vaan provoilla tai sitten teillä on valtavasti puutteessa eläviä työntekijöitä jos yhden miehen takia menette noin tolloiksi

Sinun työpaikkasi 25 henkilöä kattaakin kaikki maan työpaikat ja ihmiset. *Syvä huokaus*

Vierailija
237/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mielikuvitus riitä? Minkäikäinen olet? Parempaa Seppälää juttua ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Se kun on sanonta jota nuoremmat eivät ole kuulleet.

Mielikuvitus riittää vaikka mihin satuiluun, ei tällä palstalla kaikkia tarnoita voi ottaa todellisina niinkuin en tuotakaan. Harvemmin mies hakeutuu päikkäritädiksi ja vielä se että se mies olisi muka joku adonis niin en osta sitä tarinaa.

Vierailija
238/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä myös kaikki on aina naisten syytä. Jos miehen oma poikaystävä jättää niin se on jonkun viattoman sivullisen naisen syytä, Jos vaa,lit voitti itselleen epämieluisa henkilö, sekin on jonkun viattoman sivullisen naisen syytä jostain toiselta puolelta maapalloa. Miehet on myös kateellisia työttömille ja köyhille naisille. Kadehtivat jopa köyhiä ja työttömiä naisia. Kadehtivat naisen ulkonäköä, haluaisivat olla itse naisia. Kadehtivat kun nainen käy ostoksilla ta treffeillä, kadehtivat harrastuksia, hyvää fyysistä kuntoa, jopa siivoojan tai avustajan ammattia! Miesten mielestä nainen ei saisi hengittää normaalisti, sekin on miehiltä pois!

Nyt menee jutut jo aika sakiaksi! 😂

Vierailija
239/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kadehtivat naisen pitkiä hiuksia ja korkokenkiä, haluaisivat itselleen samanlaiset! Entäs kun nainen juttelee jonkun kanssa puhelimessa, herrajuma kun miehet vetävät siitäkin herneet nenään, kadehtivat! Entä kun nainen hymyilee, sekin on mieheltä pois! Mies haluaisi nähdä naisen kasvoilla vain kärsimyksestä ja tuskasta vääntyvän irvistyksen!

Vierailija
240/318 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä yksi ok-näköinen nainen ja puolenkymmentä vähemmän naisellista naista. Kukaan naisista ei pidä tästä ok-näköisestä naisesta, mutta lähes kaikki miehet hakeutuvat hänen seuraansa ja moni on ihastunutkin.

Siviilissä tämä ok-näköinen nainen ei saisi juurikaan huomiota miehiltä, mutta koska on firman ainut naisen näköinen, on hän töissä todella kovaa valuuttaa.

Työpaikkasi miehet vaikuttavat joltain vajakeilta. Jos kerran tuo nainen ei edes oikeasti olisi kiinnostava(n näköinen), niin miksi miehillä on joku pakkomielle ihastua työpaikalla? Kuulostaa ihan järjettömältä. Eihän normaalisti ihminen kiinnostu/ihastu tai tunne vetoa johonkin vain siksi, että huoneessa ei ole paremmankaan näköisiä. Yleensä ihmisillä on omat mieltymyksensä, joiden perusteella kiinnostus syttyy, ja silloin sitä ei kiinnostu työpaikalla, jos siellä ei satu oman maun mukaisia olemaan.