Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2024 |

Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?

Kommentit (390)

Vierailija
121/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta, koska en halua spermaa sisääni. Tai voisi tietysti edellyttää miehiltä kondomin käyttöä, mutta se ei monestakaan ole mukavaa.  Mutta tosiaan seksin jälkeen housuihin valuva sperma on jotenkin vastenmielistä. 

Vierailija
122/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta, koska en halua spermaa sisääni. Tai voisi tietysti edellyttää miehiltä kondomin käyttöä, mutta se ei monestakaan ole mukavaa.  Mutta tosiaan seksin jälkeen housuihin valuva sperma on jotenkin vastenmielistä. 

Minä en ikinä pane ilman kumia. Kerrankin eräs nainen alkoi itkeä kun otin kumin esiin, olisi halunnut raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja elän nykyään mielelläni yksin. Ikääkin on jo yli 40-vuotta. Minulla ei ole mitään miehiä vastaan, olen läheinen mm. kahden veljeni kanssa. Työkavereissakin on monia mukavia miehiä, joita pidän kavereina. En koe myöskään erityisesti pettyneeni parisuhteisiin. Olen vain huomannut, että viihdyn paremmin sinkkuna. Koen mm. työelämän nykyään niin raskaaksi ja vaativaksi, että vapaa-ajallani haluan vain ottaa mahdollisimman rennosti. Sosiaalisia kontakteja on riittävästi ilman parisuhdetta tai sen etsintää. 

Vierailija
124/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt huonoja valintoja koko elämäsi ajan ja nyt inhoat kaikkia miehiä.

Miten se on vain naisen valinta? Suuri osa miehistä haluaa naista vain kertaseksiksi. Ovat joko ihastuneita toiseen tai eivät muuten kiinnostuneita parisuhteesta. Jos valitsee vain niistä, jotka haluaa parisuhteen juuri minun kanssa, jää valinnan mahdollisuus varsin pieneksi. Kaikki mun exät ovat saaneet uuden parisuhteen melkein heti eron jälkeen. Minä en. Ei se ole naiselle mitenkään helppoa.

Vierailija
125/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä naiset! Nyt voimaannutaan!

Otetaan mies baarista, pannaan sitä ja aamulla annetaan sille taksirahat ja sanotaan että ei kannata soittaa.

Nih, näytetään niille. Katotaan mitä ne tuosta sikailusta tykkää.

Vierailija
126/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen ja parisuhteen, mutta en enää pysty menemään tinderiin tai nettideitteihin. Eikä omassa tuttavapiirissä tule vapaita miehiä vastaan. 

En missään tapauksessa halua seksisuhdetta. Koko ajatus ällöttää. 

Joskus luulin, että sellainen vain kuuluu asiaan että edetään nopeasti sänkyyn. Luulin olevani huonompi jos en suostu. Join itseni känniin että pystyin esittämään halukasta. Jätti syvät haavat. Olin hukassa monta vuotta kun luulin että pitää olla halukas heti. Niin epätoivoisesti halusin kumppanin. Mietin aina mitä mies haluaa, mutta en mitä itse haluan. 

Toivon että tapaisin samoin ajattelevan miehen, joka haluaa oikeasti tutustua kunnolla eikä seksi olisi suhteessa pääasia. Muuten olen mielummin sinkkuna. 

Vierailija
127/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä pane ilman kumia. Kerrankin eräs nainen alkoi itkeä kun otin kumin esiin, olisi halunnut raskaaksi.

Koskaan ei ilman kumia. Miesten pitää ymmärtää että naiset haluaa seksiä vain kun ne ovuloi.

Sen takia nämä tässäkin ketjussa uhoavat mammat ovat mitä ovat. Naiseus on kuihtunut kasaan ja jäljellä on pelkkä nuoruuden häpeä. 

Hyvä vain kaikille etteivät ole miehen vaivana.

Vierailija
128/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan mies baarista, pannaan sitä ja aamulla annetaan sille taksirahat ja sanotaan että ei kannata soittaa.

Tää on aina just parasta. Harmi kun en käy enää baareissa että saisin seksiä ja taksirahaa.

M45

Vierailija
129/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita panna ketään, joten jätän väliin.

Vierailija
130/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Vierailija
131/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mihin tarvitsisin miestä. Ja mieshän haluaa usein olla tarpeellinen naiselle. Viihdyn myös sinkkuna vallan mainiosti. 

Vierailija
132/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaana? Toiset kypsyvät vähän hitaammin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Samaa ajattelin.

Erosin 28 vuotiaana. Sen jälkeen en ole miestä huolinut. On ollut oikea päätös. 

N47

Vierailija
133/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ovuloi. Ei hätää, me ymmärretään kyllä

Vierailija
134/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Minkälaisten miesten kanssa te oikein olette olleet? Mulla oli nuorempana useita suhteita ja paljon hauskoja hetkiä eri miesten kanssa. Nyt olen ollut parikymmentä vuotta mieheni kanssa yhdessä enkä kyllä tiedä, miten edes selviäisin ilman häntä. Meillä on kivaa yhdessä ja sen lisäksi mies hoitaa kotia ja järjestelee kaikenlaisia asioita. On paljon mukavampaa olla yhdessä kuin yksin.

Vierailija
135/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Minkälaisten miesten kanssa te oikein olette olleet? Mulla oli nuorempana useita suhteita ja paljon hauskoja hetkiä eri miesten kanssa. Nyt olen ollut parikymmentä vuotta mieheni kanssa yhdessä enkä kyllä tiedä, miten edes selviäisin ilman häntä. Meillä on kivaa yhdessä ja sen lisäksi mies hoitaa kotia ja järjestelee kaikenlaisia asioita. On paljon mukavampaa olla yhdessä kuin yksin.

Miksi Rauno esiinnyt naisena?

Vierailija
136/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt hyvä mies, etsin sitä 10 vuotta eli harvinaisuus on. 

Muutoin muuttaisin kommuuniin asumaan, on kiva kun on jotain elämää ympärillä.

Vierailija
137/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt hyvä mies, etsin sitä 10 vuotta eli harvinaisuus on. 

Muutoin muuttaisin kommuuniin asumaan, on kiva kun on jotain elämää ympärillä.

En ikimaailmassa muuttais kommuuniin. Niin ihanaa asua yksin omassa talossa.

Vierailija
138/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua miehen kanssa, ne määräilevät.

Useitakin miehiä on kierroksessa, pelkkiä seksisuhteita, ja parisuhteeseen en ajatellut alkaa kenenkään kanssa.

Vierailija
139/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ovuloi. Ei hätää, me ymmärretään kyllä

Ei ovulaatio ole mua koskaan panettanut. Katsos, kun me naiset ollaan erilaisia, eikä sun panetukset päde muhun. Miten sä muuten aina ovulaation aikaan pystyt lähtemään baariin miehiä iskemään, eikö sulla ole töitä?

Vierailija
140/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ilman kumia. Miesten pitää ymmärtää että naiset haluaa seksiä vain kun ne ovuloi.

Sen takia nämä tässäkin ketjussa uhoavat mammat ovat mitä ovat. Naiseus on kuihtunut kasaan ja jäljellä on pelkkä nuoruuden häpeä. 

Hyvä vain kaikille etteivät ole miehen vaivana.

Sä et ole -huom- koskaan ovuloinut. Ilman sitä kokemusta olet jäävi kommentoimaan ovulaation tai sen puutteen aiheuttamia tuntemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi