Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?
Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt huonoja valintoja koko elämäsi ajan ja nyt inhoat kaikkia miehiä.
Ei se ihan sitä välttämättä ole. Ihan on ollut mukavia ja fiksuja tyyppejä kaikki exäni. Ap
Et vain kykene vastavuoroisen parisuhteeseen?
Heti kun löytyy tasoiseni mies niin menen riemusta kiljuen naimisiin, mutta tätä ihmettä tuskin koskaan tapahtuu ja siihen asti olen iloisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt huonoja valintoja koko elämäsi ajan ja nyt inhoat kaikkia miehiä.
Ei se ihan sitä välttämättä ole. Ihan on ollut mukavia ja fiksuja tyyppejä kaikki exäni. Ap
Et vain kykene vastavuoroisen parisuhteeseen?
Ei tietenkään kykene kun nainen on
Vierailija kirjoitti:
Heti kun löytyy tasoiseni mies niin menen riemusta kiljuen naimisiin, mutta tätä ihmettä tuskin koskaan tapahtuu ja siihen asti olen iloisesti sinkku.
Eikö miehet oo vielä niin alhaselle tasolle laskeutuneet?
Veikkaan että osun aika lähelle 100 prosenttia jos väittäisin, että kaikki nämä parisuhteetta elävät ovat vasentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Hep, täällä! Olen tosin vasta 37 eli en mikään vanha. Mutta juuri tuo olo, että en enää halua ketään miestä sekoittamaan ja sotkemaan hyvää elämääni.
Sama täällä ja ikää saman verran. Ihanaa olla yksin kun lapset lähtee isälleen pitkälle viikonlopulle.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että osun aika lähelle 100 prosenttia jos väittäisin, että kaikki nämä parisuhteetta elävät ovat vasentuneita.
Vasentunu eli vasemmalla ja masentunut?
Itse en ole vasemmalla enkä oikealla vaan ylhäällä enkä ole myöskään masentunut. Parisuhdetta en kaipaa koska naisten kanssa eläminen on yhtä tuskaa. Seksi kelpaa kyllä
Ap, kyllä minä ainakin haluan miestä, niin kauan kuin muistini on tallella, ja olen muutoinkin normasali ja terve nainen.
Ikääntyminen ei vaikuta, ainakaan omiin seksihsluihin, mitenkään laskevasti. Eikä toistsiseksi ole vaikuttanut mieheninkään.
Tosin miehille seksiasiat saattavat olla ikääntyessä, monta kertaa ongelmallisempia kuin naisille.
Erektiohäiröiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt hyvä mies, etsin sitä 10 vuotta eli harvinaisuus on.
Muutoin muuttaisin kommuuniin asumaan, on kiva kun on jotain elämää ympärillä.
Ei sulla mitään miestä ole, halusit vain keksiä tarinan "harvinaisuudesta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, täällä! Olen tosin vasta 37 eli en mikään vanha. Mutta juuri tuo olo, että en enää halua ketään miestä sekoittamaan ja sotkemaan hyvää elämääni.
Sama täällä ja ikää saman verran. Ihanaa olla yksin kun lapset lähtee isälleen pitkälle viikonlopulle.
Eli inhoat lapsiasi kun heidän poissaolonsa on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Minkälaisten miesten kanssa te oikein olette olleet? Mulla oli nuorempana useita suhteita ja paljon hauskoja hetkiä eri miesten kanssa. Nyt olen ollut parikymmentä vuotta mieheni kanssa yhdessä enkä kyllä tiedä, miten edes selviäisin ilman häntä. Meillä on kivaa yhdessä ja sen lisäksi mies hoitaa kotia ja järjestelee kaikenlaisia asioita. On paljon mukavampaa olla yhdessä kuin yksin.
Sun mies on aarre. Ne aarteet revitään käsistä!
Vierailija kirjoitti:
MIehet ei laskeudu noin alas joten nauti sinkkuudestasi
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua miestä elämääni, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, etten enää halua seksiä. Mua ei yhtään huvita miellyttää toista ja tehdä itselleni vastenmielisiä asioita, vain koska toinen haluaa sitä. Inhoan vonkaamista ja mankumista ja ilman miestä, minua ei kukaan painosta. Ei myöskään tarvitse neuvotella ruuasta, siivoamisesta, rahasta, sukulaisista, lomista, eikä mistään muustakaan. Saa ihan rauhassa elää omaa elämäänsä just itseään miellyttävällä tavalla.
Naulan kantaan! Ihan kuin omasta kynästä. Tämän takia en ala suhteeseen enää ikinä. Saa elää just niin kuin itse haluaa eikä tarvitse velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä. Ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt hyvä mies, etsin sitä 10 vuotta eli harvinaisuus on.
Muutoin muuttaisin kommuuniin asumaan, on kiva kun on jotain elämää ympärillä.Ei sulla mitään miestä ole, halusit vain keksiä tarinan "harvinaisuudesta"
No kuule tuolla se nukkuu vielä. Jatka niitten lastenohjelmien katsomista ennenkuin loppuvat. Sitten pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua miestä elämääni, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, etten enää halua seksiä. Mua ei yhtään huvita miellyttää toista ja tehdä itselleni vastenmielisiä asioita, vain koska toinen haluaa sitä. Inhoan vonkaamista ja mankumista ja ilman miestä, minua ei kukaan painosta. Ei myöskään tarvitse neuvotella ruuasta, siivoamisesta, rahasta, sukulaisista, lomista, eikä mistään muustakaan. Saa ihan rauhassa elää omaa elämäänsä just itseään miellyttävällä tavalla.
Naulan kantaan! Ihan kuin omasta kynästä. Tämän takia en ala suhteeseen enää ikinä. Saa elää just niin kuin itse haluaa eikä tarvitse velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä. Ihan parasta!
Ei kukaan sun kanssa seksiä haluakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Minkälaisten miesten kanssa te oikein olette olleet? Mulla oli nuorempana useita suhteita ja paljon hauskoja hetkiä eri miesten kanssa. Nyt olen ollut parikymmentä vuotta mieheni kanssa yhdessä enkä kyllä tiedä, miten edes selviäisin ilman häntä. Meillä on kivaa yhdessä ja sen lisäksi mies hoitaa kotia ja järjestelee kaikenlaisia asioita. On paljon mukavampaa olla yhdessä kuin yksin.
Sun mies on aarre. Ne aarteet revitään käsistä!
Aarre on, mutta vuorovaikutus toimii kahden välisenä suhteensa, kuten täälläkin näemme aika moni ei ole siihen kyennyt.
Seksuaaliset halut ovat yksilökohtaisia. Henkilökohtaisia. Niin miehillä kuin naisilla.
Sikäli mikäli ihmisellä on ollut aina aktiivinen seksielämä, niin ei se missään iässä, noin vasn pysähdy kuin seinään. Never.
Jos seksielämä on aina ollut jotenkun epätyydyttävää, satunnaista, ei kiihkoista ja tyydyttävää.
Niin mikäs ihme se on, jos vaihdevuosissa ja niiden jälkeen, ei enää tunne minkäänlaisia seksihaluja.
Jotekin säälittää tuollaiset naiset, suunä mielessä etteivät ehkä koskaan ole saaneet kokea, kiihkeää voimakasta himoa, rakastelun huippua, ja sen jälkeistä hyvää, rentoutunutta olos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sun kanssa seksiä haluakaan
Se ei haittaa pätkän vertaa! Sehän on hyvä vaan! Liikaa sitä tulikin harrastettua velvollisuudentunnosta pitkässä suhteessa, never again!
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet.
Olen ilman parisuhdetta elävä ekonomi nainen. Työni puolesta matkustan paljon. Minulla on useita tilapäisiä seksisuhteita, mitä erilaisimpien miesten kanssa.
Enkä totisesti ole vasemmistolainen. Jo nuoruudesta ja kotikasvatuksesta lähtien olen aina äänestänyt Kokoomusta.
Ja on minulla taustalla nuoruudessa 11 vuotinen avioliittokin.
En halua asua naisen kanssa, ne määräilevät.
Useitakin naisia on kierroksessa, pelkkiä seksisuhteita, ja parisuhteeseen en ajatellut alkaa kenenkään kanssa.