Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2024 |

Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?

Kommentit (390)

Vierailija
381/390 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän joidenkin mielestä naiset voi haluta seksiä. Kaikki naisethan vihaa seksiä! Nih!

Onko sulla kaikki hyvin?

Oletko sä vähän yksinkertainen? Etkö sen vertaa ole tätä ketjua lukenut, että jotkut kuvittelee ettei naiset halua seksiä. Tuolla tavalla ajattelevilla ei ole asiat hyvin ja sä tollo et tajunnut mun vittuilevaa viestiä.

Vierailija
382/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua enää kumpaakaan elämääni. Rakastan omaa aikaa ja itsenäisyyttä niin paljon. Ei kiinnosta enää passata tai hoivata ketään. Paitsi itseäni. 

Vierailija
384/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä voimaantumismölinät kun kuitenkaan ei täysin miehistä kyetä olemaan erossa ja paneskellaan säännöllisesti tai sitten muita palveluksia hyödynnetään.

Vierailija
385/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä voimaantumismölinät kun kuitenkaan ei täysin miehistä kyetä olemaan erossa ja paneskellaan säännöllisesti tai sitten muita palveluksia hyödynnetään.

Meillä on kyllä niin päin, että jatkuvasti saa olla täyttämässä miehen tarpeita, omiani ei oikeastaan koskaan.

Vierailija
386/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.. en ole kylläkään vielä eronnut nykyisestä, mutta olen totaalisen uupunut parisuhteeseen. Joku täällä hyvin sanoi, että se ottaa enemmän, kuin antaa.

Huomaan haaveilevani ja nauttivani valtavasti niistä hetkistä, kun saan olla itsekseni. Vaikka lapsestakin pitää huolehtia, niin silti olo on kevyempi, kun mies ei ole paikalla. 

Mies oli parin viikon työreissussa hiljattain ja silloin tajusin, miten kuormittunut olin ollut miehen läsnäolosta. 

Vierailija
387/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Ei ole koskaan ollut, ja tuskin kyllä tuleekaan. Olen itsekin pian 40, on sairauksia, ulkonäkö pilalla... Se siitä.

Vierailija
388/390 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin pitkään olevani parisuhdeihminen, muttta käytännössä en vain ollut koskaan elänyt itsekseni. Eron jälkeen oli vaikeaa, niin kuin kai useimmiten on, mutta ajan myötä totuin itsekseni elämiseen niin hyvin, että siihen jäi parisuhteet. Oma rauha on parasta.

Vierailija
389/390 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
390/390 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitää tulla tänne ketjuun jankkaamaan? Miksi naiset eivät saa olla tyytyväisiä yksin? 

Koska miehet ei saa pil dee jos ootte yksin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän