Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2024 |

Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?

Kommentit (390)

Vierailija
101/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mitta täyteen jo vuosia sitten. Ei enää parisuhteita vaan ainoastaan seksiä. Ei vaan voi sietää naisten tapaa elää suhteessa.

M45

Vierailija
102/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua miestä elämääni, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, etten enää halua seksiä. Mua ei yhtään huvita miellyttää toista ja tehdä itselleni vastenmielisiä asioita, vain koska toinen haluaa sitä. Inhoan vonkaamista ja mankumista ja ilman miestä, minua ei kukaan painosta. Ei myöskään tarvitse neuvotella ruuasta, siivoamisesta, rahasta, sukulaisista, lomista, eikä mistään muustakaan. Saa ihan rauhassa elää omaa elämäänsä just itseään miellyttävällä tavalla.

Se että et halua miestä, koska et halua seksiä on mahtava asia. Silloin kuuluu tarvittaessa etsiä ystävä ja nainen on luonnollisesti parempi ystävä naiselle.

Se että et halua miellyttää muita on tämän piiloryssäkansan geneettinen vika, joka sabotoi useimmilta koko elämän.

Teetkö sä usein itsellesi vastenmielisiä asioita miellyttääksesi jotain toista? Jos teet, niin miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää haluta kun yläasteelta asti halunnut ja toivonut enkä vieläkään ole saanut. menee se elämä yksinkin. N36

Vierailija
104/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhtä naisten tapaa elää parisuhteessa. Naiset ovat erilaisia, kuten miehetkin. Myös sama nainen on erilainen eri olisuhteussa ja eri ikäisenä. 

Vierailija
105/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman ihanin aviomies, en osaa kuvitella seurustelevani koskaan uudestaan jonkun muun kanssa. Jos joskus jaan yksin niin ei enaa mitaan parisuhdetta itselle kiitos. Olen jo saanut elaa onnellisessa suhteessa ja se riittaa.

Ja tuo ei ole tarkoitettu loukkaukseksi muita miehia kohtaan. 

Vierailija
106/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miestä mutta en parisuhdetta.

T. Pekka

Vierailija
107/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö sä usein itsellesi vastenmielisiä asioita miellyttääksesi jotain toista? Jos teet, niin miksi?

Useimmiten ne on juurikin ne asiat, jotka jätät tekemättä, mitkä estää sinua menestymästä.

Enkä tarkoita nyt sitä persseksiä.

Vierailija
108/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten ne on juurikin ne asiat, jotka jätät tekemättä, mitkä estää sinua menestymästä.

Mutta persseksihän on parasta

Vierailija
109/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kyllä näkee miten vaikeaa miehille on hyväksyä naisten onnellisuutta, varsinkin jos nainen on onnellinen sinkkuna. Huh huh, en olisi ikinä ajatellut miesten olevan näin epätoivoisia ja kateellisia olentoja. 

Onnellisia tai itseriittoisia, jotkut ovat onnellisia itseriittoisina.

Jotkut taas onnellisia, jakaessaan kumppanin kanssa arkea.

Minä olen ainakin onnellinen siitä, että naisen kanssa vuorovaikutus toimii. Ja olen onnellinen miehenä silloin, kun saan tyydytettyä naisen parikin kertaa viikossa siten, että saa seksissä kovan orgasmin.

Hyvä, turvallinen ja vuorovaikutteinen seksielämä antaa myös parisuhteeseen enemmän kuin ottaa.

M45

Vierailija
110/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita, jotka ei enää saa miestä eikä parisuhdetta ulkonäön ja/tai luonnevian takia?

Olkaapa hyvä.

T. Otsikonkorjaaja

Ei sellaista luonnevikaa ole keksitykään etteikö nainen miestä saisi jonoksi asti. Miehet ei välitä millainen luonne naisella on koska nainen ihmisenä ei kiinnosta. 

Tuo pätee varmasti alhaisen tason naisten kohdalla. Myös tasokkaita naisia on olemassa.

Vierailija
111/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et tiedä mun elämästäni yhtään mitään, joten älä ala spekuloimaan pelkästään sen perusteella, etten halua luopua omasta päätäntävallastani, koskien omaa kroppaani ja elämääni.

Vierailija
112/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita, jotka ei enää saa miestä eikä parisuhdetta ulkonäön ja/tai luonnevian takia?

Olkaapa hyvä.

T. Otsikonkorjaaja

Ei sellaista luonnevikaa ole keksitykään etteikö nainen miestä saisi jonoksi asti. Miehet ei välitä millainen luonne naisella on koska nainen ihmisenä ei kiinnosta. 

Tästä huomaa sinun oman sosiaalisen statuksesi.

Vierailija
113/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et tiedä mun elämästäni yhtään mitään, joten älä ala spekuloimaan pelkästään sen perusteella, etten halua luopua omasta päätäntävallastani, koskien omaa kroppaani ja elämääni.

Tiedänpä, enemmän kuin sinä itse. Joten tee kuten sanon.

Vierailija
114/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään yhtä naisten tapaa elää parisuhteessa. Naiset ovat erilaisia, kuten miehetkin. Myös sama nainen on erilainen eri olisuhteussa ja eri ikäisenä. 

Jep!

Se naisen nelikymppistyminen kannattaa miehen huomioida elämän perusraameja suunniteltaessa.

Eli pysy pariutumis kunnossa, tee avioehto ja kolmevitosena suhteen uudelleen arviointi, kun on vielä mahdollisuus uuteen onneen nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
115/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaapa hyvä.

T. Otsikonkorjaaja

Tästä huomaa sinun oman sosiaalisen statuksesi.

Toimitusjohtaja? Pormestari? Teatteriohjaaja?

Vierailija
116/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep!

Se naisen nelikymppistyminen kannattaa miehen huomioida elämän perusraameja suunniteltaessa.

Eli pysy pariutumis kunnossa, tee avioehto ja kolmevitosena suhteen uudelleen arviointi, kun on vielä mahdollisuus uuteen onneen nuoremman naisen kanssa.

Iso kasa rahaa niin voi hankkia seksin kertaerinä eikä tarvi kärsiä parisuhteista.

Vierailija
117/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep!

No miksi sulla ei ole edes sitä yhtä naista? Eikö kukaan halua sua?

Vierailija
118/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nyt sen verran, että vääntelet argumentit ja koko sanoman salaatiksi päässäsi, jotta voit sanoa, että mun kroppa.

Se saattaa olla arvokkainta, mitä sulla on tarjota.

Vierailija
119/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep!

No miksi sulla ei ole edes sitä yhtä naista? Eikö kukaan halua sua?

On mulla useitaki naisia muttei suhdetta kenenkään kanssa. Seksiä vain.

Vierailija
120/390 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nyt sen verran, että vääntelet argumentit ja koko sanoman salaatiksi päässäsi, jotta voit sanoa, että mun kroppa.

Se saattaa olla arvokkainta, mitä sulla on tarjota.

Haista sinä ...

Mähän teen kropallani mitä haluan, vaikka persseksiä