Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2024 |

Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?

Kommentit (390)

Vierailija
1/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, olen tosin sinua jo 20v. vanhempi mutta olen ollut jo 10 vuotta yksin erottuani. Lapset vaan patistavat etsimään miehen. En halua sellaista sekottamaan elämääni!

Vierailija
2/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, vaikka elämässäni on ollut ihan mukavia miehiä. En vain halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen (mies yleensä haluaa), ja haluan myös elää omaa elämääni. Jos haluan lähteä huomenna reissuun Lappiin, niin haluan lähteä enkä keskustella asiasta jonkun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä! Olen tosin vasta 37 eli en mikään vanha. Mutta juuri tuo olo, että en enää halua ketään miestä sekoittamaan ja sotkemaan hyvää elämääni. 

Vierailija
4/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt huonoja valintoja koko elämäsi ajan ja nyt inhoat kaikkia miehiä.

Vierailija
5/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värkkinne parasta ennen on mennyt ja haistatte sen kyllä itsekin.

Ei tarvi keksiä mielelle epäterveitä selityksiä mistään kiinnostuksista.

Tässä on miesten ja naisten ero pähkinänkuoressa. Mies syyttää yksinäisyydestään muita, nainen ei syytä ketään. 

Vierailija
6/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama, hieman päälle 40v. Pitkä avioliitto päättyi ei niin nätisti ja viimeiset 5v siitä oli aikamoista ns. draamaa ja henkistä vääntämistä. Olin liian nuori kun suhde alkoi ja annoin kävellä ylitseni mennen tullen niin ex-miehen kun sen suvun toimesta. Panostustaso suhteessa oli ehkä nippanappa 80/20...Olen nyt ollut useamman vuoden yksin, sisäinen romanttikoni tavallaan haluaisi uskoa että on joku se oikea, mutta toisaalta en jaksaisi sitä säätöä, mahdollista uutta pettymystä, ajaudunko taas miellyttämään/tsemppaamaan toisen puolesta etc. Nyt on saanut tehdä töitä sen eteen että löytää oikeasti oman itsensä tämän kaiken jälkeen ja  mitä mä aidosti elämältäni haluan. Ja nautin siitä kun kukaan ei vaadi multa mitään.

Vierailija
7/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllästynyt parisuhteisiin koska on ollut komeiden miesten kanssa jotka pettäneet naisia koko ajan. Miksei se tavis kiltti mies ole kelvannut. Naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella ja sitten kun joutuu monta kertaa komean miehen pettämäksi niin nainen ei halua enää seurustella.

Vierailija
8/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt huonoja valintoja koko elämäsi ajan ja nyt inhoat kaikkia miehiä.

Ei se ihan sitä välttämättä ole. Ihan on ollut mukavia ja fiksuja tyyppejä kaikki exäni. Ap

Vierailija
9/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä netin mystisiä itsenäisiä ja voimakkaita naisia jotka ovat vuosia olleet yksin. Miksi minun ympärilläni kaikki naiset kuitenkin hakee epätoivoisesti miestä ja parisuhdetta. Toki jotkut yrittää väittää ettei mitään tarvitse tai etsi mutta kas kun treffeille päätyvät kuitenkin lopulta ihan vahingossa ja parisuhteeseen.

Vierailija
10/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä netin mystisiä itsenäisiä ja voimakkaita naisia jotka ovat vuosia olleet yksin. Miksi minun ympärilläni kaikki naiset kuitenkin hakee epätoivoisesti miestä ja parisuhdetta. Toki jotkut yrittää väittää ettei mitään tarvitse tai etsi mutta kas kun treffeille päätyvät kuitenkin lopulta ihan vahingossa ja parisuhteeseen.

Sinun ympäristösi ei ole ainut objektiivinen todellisuus. 

Vierailija
11/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on miesten ja naisten ero pähkinänkuoressa. Mies syyttää yksinäisyydestään muita, nainen ei syytä ketään. 

Nainen yksinkertaisesti selittää ja lähinnä itselleen, jottei tarvitse miettiä omia tekemisiään.

Vierailija
12/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitää tulla tänne ketjuun jankkaamaan? Miksi naiset eivät saa olla tyytyväisiä yksin? 

Vierailija
13/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen yksinkertaisesti selittää ja lähinnä itselleen, jottei tarvitse miettiä omia tekemisiään.

Miksi omaa sinkkuuttaan pitäisi jotenkin selitellä ja miettiä? 

Vierailija
14/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitää tulla tänne ketjuun jankkaamaan? Miksi naiset eivät saa olla tyytyväisiä yksin? 

Tyytyväisyyden jankkaaminen palstalla kuulostaa satujen keksimiseltä oman pään kasassa pitämiseksi.

Vierailija
15/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta jos syystä tai toisesta eroaisin, en enää haluaisi parisuhteeseen. Ajatuskin rasittaa, että alkaisi johonkin uuteen ihmiseen tutustua ja arpoa mitä kumpikin haluaa ja mitä ei ja missä nyt sitten kumpikin tulee vastaan milläkin tavoin ja haluaako se vai miellyttääkö se vai plääh. Ei. Ei mitään vakavaa kiitos.

Uusia ystäviä voisin ehkä harkita vapaa-aikaa täyttämään. Vaikkakin vanhojakin tulee nähtyä liian harvoin, että voi olla että sekin jäisi harkintaan.

Vierailija
16/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. En pidä itseäni erityisen voimakkaana tai yli-itsenäisenä. Sen verran itsenäinen olen kuin kuka tahansa muukin normaali aikuinen, että saan itse asiani hoidettua. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Enkä edes yritä väittää, että en tarvitse miestä. Se mitä sanoin oli, että en enää jaksa ketään miestä enkä enää jaksa parisuhdetta. Ne ottaa enemmän kuin antaa, ja kuluttaa, vaikka mies olisi mukava ja fiksu. Ap

Vierailija
17/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväisyyden jankkaaminen palstalla kuulostaa satujen keksimiseltä oman pään kasassa pitämiseksi.

Tässä käydään ihan normaalia keskustelua, kyllähän miehetkin keskustelevat omasta sinkkuelämästään omilla palstoillaan. 

Vierailija
18/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep ja se että joku päättää jättäytyä leikin ulkopuolelle ei tarkoita sitä että vihaisi miehiä tai syyttäisi kaikkia miehiä omista kokemuksista. Sitä on vain tehnyt haitta-hyötysuhteen arvioinnin itselleen. Korkeasti koulutettu ja riittävän hyvin tienaava nainen on helposti enemmän plussalla yksin ollessa, jos näin haluaa.

Vierailija
19/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta jos syystä tai toisesta eroaisin, en enää haluaisi parisuhteeseen. Ajatuskin rasittaa, että alkaisi johonkin uuteen ihmiseen tutustua ja arpoa mitä kumpikin haluaa ja mitä ei ja missä nyt sitten kumpikin tulee vastaan milläkin tavoin ja haluaako se vai miellyttääkö se vai plääh. Ei. Ei mitään vakavaa kiitos.

Uusia ystäviä voisin ehkä harkita vapaa-aikaa täyttämään. Vaikkakin vanhojakin tulee nähtyä liian harvoin, että voi olla että sekin jäisi harkintaan.

Tulit tänne tukijankkaamaan. Ettet vaan alitajuisesti olisi jo eroamassa.

Vierailija
20/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo ikä, nainen ei enää halua miestä ja miehet haluaa nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi