Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?
Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkee melko hienosti nykynaisen parisuhteen elämänkaariajattelun.
40v naiset haluaa erota, eikä sille voi oikeastaan mitään.
Tämä kannattaa miesten ottaa huomioon heti suhteen alkupäässä avioehdon ja mahdollisen uuden suhteen nuoremman naisen kanssa ajoittamisen suhteen.
Eli tee avioehto ja vaihda kolmeviitosena parikymppiseen.
No kenestä haluaa erota ja kenestä ei. Ymmärtänyt kyllä hyvin miksi susta joku eroaa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värkkinne parasta ennen on mennyt ja haistatte sen kyllä itsekin.
Ei tarvi keksiä mielelle epäterveitä selityksiä mistään kiinnostuksista.
Siis en tajua miksi ei kiinnosta. Esim. Tämä yksilö. Varmasti mukava mies.
Olen erittäin pidetty henkilö, koska en valehtele, mutta en myöskään puhu kenestäkään paskaa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkee melko hienosti nykynaisen parisuhteen elämänkaariajattelun.
Tämä kannattaa miesten ottaa huomioon heti suhteen alkupäässä avioehdon ja mahdollisen uuden suhteen nuoremman naisen kanssa ajoittamisen suhteen.
No kenestä haluaa erota ja kenestä ei. Ymmärtänyt kyllä hyvin miksi susta joku eroaa.
M43
Cuck spotted :D
No jos niin haluaa niin tekee sitten niin. Älkää ihmeessä tuhlatko kaikkien aikaa, jos haluatte kolmevitosena vaihtaa parikymppiseen. Ei siinä mitään häviä ainakaan se nainen, joka tuollaisesta vapautuu.
Mulla sama! Oon 33 ja erosin avoliitosta pari vuotta sitten, koska halusin olla yksin. En pidä seksistä enkä läheisyydesta, en todellakaan halua mihinkään treffeille tms. Arjessani en juurikaan edes näe miehiä, mulla on naisvaltainen työ ja harrastus. Mun on hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on miesten ja naisten ero pähkinänkuoressa. Mies syyttää yksinäisyydestään muita, nainen ei syytä ketään.
Syyttikö mies tuossa ketään? Osoittaisitko sen kohdan ja perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Cuck spotted :D
Nah, se on vain riidanhaastaja jolla ei ole mitään sanottavaa aiheeseen. Noiden tyyli on vähän läpinäkyvä, soisi olevan hienovaraisempaa.
N14+N22+N17
Yhteinen nimittäjä suhteissasi on sinä itse. Mieti, miksei sinulta onnistu pitkät parisuhteet. Tai käy vaikka terapiassa juttelemassa asiasta, jos et itse ymmärrä omaa käytöstäsi.
Olen jäänyt kerran leskeksi. Olin nuori ja halusin lapsia, joten otin uuden miehen. Rakastan perhe-elämää. Jos mieheni kuolisi, en enää ottaisi uutta miestä, minullahan on jo perhe. Pidän toki seksistä, mutta tarpeeni pystyn itsekin tyydyttämään.
Haluaisin parisuhteen, mutta en mitään puolivillaista, vaan todellisen läheisen ja huomioivan suhteen. Sellaista ei ole tullut, usko ihmisiin alkaa olla mennyttä ja paremmin voin yksin kuin takkuisessa suhteessa.
Se on se parisuhdeuupumus sellaista.
Muita, jotka ei enää saa miestä eikä parisuhdetta ulkonäön ja/tai luonnevian takia?
Olkaapa hyvä.
T. Otsikonkorjaaja
Vierailija kirjoitti:
No jos niin haluaa niin tekee sitten niin. Älkää ihmeessä tuhlatko kaikkien aikaa, jos haluatte kolmevitosena vaihtaa parikymppiseen. Ei siinä mitään häviä ainakaan se nainen, joka tuollaisesta vapautuu.
Tästä näkee hienosti, mihin se onnellisuuttaan julistavien naisten onnellisuus perustuu.
Jos mies varautuu pitämään pakan kasassa ja elämään onnellisena, niin happamaksi menee onnellisten naisten kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin pidetty henkilö, koska en valehtele, mutta en myöskään puhu kenestäkään paskaa selän takana.
Käyt naisille sanomassa että heidän värkkinsä parasta ennen päiväys on mennyt ja ne on ihan että voi kiitos? Millaisia piestyjä kynnysmattoja oikein tunnet?
Mä en halua miestä elämääni, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, etten enää halua seksiä. Mua ei yhtään huvita miellyttää toista ja tehdä itselleni vastenmielisiä asioita, vain koska toinen haluaa sitä. Inhoan vonkaamista ja mankumista ja ilman miestä, minua ei kukaan painosta. Ei myöskään tarvitse neuvotella ruuasta, siivoamisesta, rahasta, sukulaisista, lomista, eikä mistään muustakaan. Saa ihan rauhassa elää omaa elämäänsä just itseään miellyttävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Muita, jotka ei enää saa miestä eikä parisuhdetta ulkonäön ja/tai luonnevian takia?
Olkaapa hyvä.
T. Otsikonkorjaaja
Ei sellaista luonnevikaa ole keksitykään etteikö nainen miestä saisi jonoksi asti. Miehet ei välitä millainen luonne naisella on koska nainen ihmisenä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt naisille sanomassa että heidän värkkinsä parasta ennen päiväys on mennyt ja ne on ihan että voi kiitos? Millaisia piestyjä kynnysmattoja oikein tunnet?
Tämä on anonyymi keskustelupalsta.
Jos värkkisi tuoksahtaa, haluatko tietää siitä vai et?
Kaikki ei siitä sulle kerro. Ei ehkä kukaan.
Olen parisuhteessa, eli en ap:n aloituksen kohderyhmää. Sellainen tuli vaan mieleeni, että olen oppinut sanoittamaan parisuhteessa oman ajan kaipuuni. 10 vuotta sitten, kun lapsetkin olivat vielä kotona, jouduin heidän kasvettuaan teini-ikäisiksi, lempeästi selittämään, että tämä ei johdu teistä, vaan minun luonteestani. Minun pitää saada olla yksin välillä.
Ehkä päättyneen parisuhteen jälkeen joillekin tulee tunne, että ah, vihdoin saan olla yksin.
Minusta olisi kauheaa asua yksin. Olen introvertti, mutta melkein aina, opiskeluaikaa lukuun ottamatta, asunut perheen kanssa. Ja minulla on ihana mies, jonka kanssa on hienoa työpäivän jälkeen kokkailla, liikkua, lomilla matkustella ja vain asua arkea yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua miestä elämääni, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, etten enää halua seksiä. Mua ei yhtään huvita miellyttää toista ja tehdä itselleni vastenmielisiä asioita, vain koska toinen haluaa sitä. Inhoan vonkaamista ja mankumista ja ilman miestä, minua ei kukaan painosta. Ei myöskään tarvitse neuvotella ruuasta, siivoamisesta, rahasta, sukulaisista, lomista, eikä mistään muustakaan. Saa ihan rauhassa elää omaa elämäänsä just itseään miellyttävällä tavalla.
Se että et halua miestä, koska et halua seksiä on mahtava asia. Silloin kuuluu tarvittaessa etsiä ystävä ja nainen on luonnollisesti parempi ystävä naiselle.
Se että et halua miellyttää muita on tämän piiloryssäkansan geneettinen vika, joka sabotoi useimmilta koko elämän.