Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies 4-kymppisenä?

Vierailija
14.11.2024 |

Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?

Kommentit (309)

Vierailija
181/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalle vastaukseksi, että itse toit esiin, kuinka et löydä akateemista miestä, ja kun sinulle antaa mahdollisuuden, niin pilaat sen heti poliittisella kiistalla. Onko politiikka tosiaan niin tärkeä, että edes koti ei saisi olla turvapaikka? Eikö riitä että kavereiden kanssa keskustelee aiheesta, vaan miksi mies pitäisi saada olemaan aina samaa mieltä kaikesta?

Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuvani ja arvomaailmani. Eikä asiasta edes tarvi kiistellä jos ollaan samaa mieltä ja siksi toin esille sen että en näkisi itseäni yhteensopivana kokoomuslaisen tai perussuomalaisen kanssa. Eli yritän tässä vältellä konfliktia kiistelemisen sijaan. Hassua että et huomaa sitä.

En äänestä ollenkaan. Tiedän paljon yhteiskunnallisista asioista. Vastustan toki feminismiä, enkä enää seurustelisi kuin kristityn tai muslimin kanssa, tosiaan juuri maailmankatsomuksen vuoksi. En siedä minkäänlaista polarisaation lietsomista kotonani. Kokemusta on kyllä, joten sen vuoksi en olisi enää valmis yrittämään liian erilaisista lähtökohdista.

Vierailija
182/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ole löytänyt itselleni miestä. Olen 45 -vuotias lapseton filosofian maisteri. Olen kasvissyöjä ja arvostan minimalistista elämää. Matkustaminen ulkomaille on ehdoton ei. Pidän taidenäyttelyistä ja teatterissa käymisestä. Alkoa en käytä. En löydä samanhenkistä miestä mistään. 

Tämä on hyvä esimerkki kun ollaan yksisarvista etsimässä.

Miehen 50 ikävuoden jälkeen normaalijärkisillä ja ongelmattomilla koulutetuilla miehillä on varsin hyvä kysyntä. Tuo kriteerilista taas karkottaa lähes kaikki normaalit akateemiset miehet pois. Ne miehet, jotka harrastavat kulttuuria, usein tienaavat aika paljon, ovat enemmän materialisteja kuin minimimalisteja, reissaavat ulkomailla aika paljon ja käyttävät myös alkoholia.

Ei miehen tarvitse olla akateeminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa  mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.

Sporttisen luen puritaaniseksi. Tylsää ruokaa ja ei mitään nautintoja.

Lapseton = hullu. 

Hyi. 

Sporttisuuteen deittailukontekstissa liitän neuroottisen ulkonäkökeskeisyyden höystettynä syömishäiriöllä. Juu ei kiitos.

Urheilun harrastamisessa ei sinänsä ole vikaa.

Vierailija
184/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta. 

M40, Helsinki

Kukaan ulkomaalainen ei koskaan puhu politiikasta? Ok.

Ulkomaalainen = Pattayan baaritytsy, ilmeisesti.

Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.

Vierailija
185/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sulla olisi mitään mahdollisuutta ikinä saada miestä, sun pitäisi hoitaa nämä kaksi asiaa kuntoon:

1. Vie itsesi tilanteisiin, joissa voit tavata miehiä. Baarit, harrastukset, tinder, sinkkuryhmät, yms. Ole aktiivinen.

2. "Näytä naiselta". Sun ei tarvii olla kaunein nainen huoneessa, mutta sun pitää näyttää siltä että sä olet nainen 😃. Ihan esimerkkinä, jos menet muodoton säkki päällä, meikittä johonkin sosiaaliseen tilanteeseen jossa on miehiä, niin ei niiden miesten liskoaivot edes rekisteröi sinua naiseksi, seksuaalisessa mielessä siis. Jos et kykene herättämään miehissä mitään seksuaalista kipinää ulkonäölläsi, olet jo hävinnyt tämän pelin.

Vierailija
186/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykypäivänä deittailu on volyymibisnestä, itse löysin oman mieheni noin 50 ensitreffien jälkeen."

Tässä on se totuus. P*impsajahdissa on annettava kaikille sydäntä Tinderissä. Vain noin joka kahdeskymmenes Match johtaa seksiin, siksi voluumia ja matchejä on oltava aivan valtava määrä.

Vierailija
187/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-akateemisten miesten kanssa tarvitsee vain pitää seksistä ja kokkaamisesta, ja seuraa tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
188/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa  mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.

Lapseton = hullu. 

Hyi. 

Sporttisuuteen deittailukontekstissa liitän neuroottisen ulkonäkökeskeisyyden höystettynä syömishäiriöllä. Juu ei kiitos.

Ja kyllä se sporttisuus näkyy ulospäin sekä arjessa ilman, että täytyy erikseen alleviivata ja korostaa. Laittaa vaikka deittiprofiiliin kokovartalokuvan itsestään sekä kuvan lempisporttiharrastuksensa parissa. Miehet ovat visuaalisia, selaavat vain kuvasi miettien, voisivatko kuvitella itsensä sun kanssa sängyssä, ja tajuavat kyllä kuvista sinun olevan urheilullinen nainen.

Vierailija
189/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta. 

M40, Helsinki

Olipa rasistinen kommentti. Olen seurustellut parin tohtorikoulutettavan kanssa, ja loput olleet maistereita.

Kiinasta vai Venäjältä? Diktatuurien kasvatit ovat oppineet olemaan puhumatta politiikkaa.

Vierailija
190/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalle vastaukseksi, että itse toit esiin, kuinka et löydä akateemista miestä, ja kun sinulle antaa mahdollisuuden, niin pilaat sen heti poliittisella kiistalla. Onko politiikka tosiaan niin tärkeä, että edes koti ei saisi olla turvapaikka? Eikö riitä että kavereiden kanssa keskustelee aiheesta, vaan miksi mies pitäisi saada olemaan aina samaa mieltä kaikesta?

Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuvani ja arvomaailmani. Eikä asiasta edes tarvi kiistellä jos ollaan samaa mieltä ja siksi toin esille sen että en näkisi itseäni yhteensopivana kokoomuslaisen tai perussuomalaisen kanssa. Eli yritän tässä vältellä konfliktia kiistelemisen sijaan. Hass

Joo, ei se haittaa, se on sun valinta. Itselleni politiikka ei ole vain jotain joka tapahtuu jossain, vaan se on asia joka suoraan vaikuttaa mun ja mun rakkaiden ja kaikkien muidenkin elämään. Eli kyseessä ei ole vain politiikka, vaan mun oma henkilökohtainen arvomaailma. Olen feministi, tottakai, sillä en usko olevani yhtään huonompi tai vähemmän arvokas kuin kukaan mies. Olen ateisti, ja vahvasti uskontovastainen, joka varmaan osittain johtuu mun feminismistä, sillä abrahamilaiset uskonnot on juuriltaan misogynistisiä. 

Mulla siis on vahva moraalinen kompassi ja arvomaailma. Jos sen näkee "polarisaation lietsomisena", niin sehän vaan tarkoittaa sitä, että sä olet asioista eri mieltä ja sun arvomaailmasi ei kohtaa mun arvomaailman kanssa. Mikä taas tottakai tarkoittaa sitä että me ei olla millään tasolla yhteensopivia. Ei sen kummempaa.

Vierailija
191/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40, Helsinki

Aika hyvin Suomestakin löytää ulkomaalaisia naisia deittiappeista ja en tarkoita sijainnin vaihtajia. 

Vierailija
192/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton = hullu. 

Hyi. 

Ja kyllä se sporttisuus näkyy ulospäin sekä arjessa ilman, että täytyy erikseen alleviivata ja korostaa. Laittaa vaikka deittiprofiiliin kokovartalokuvan itsestää

Niin ja arjella viittasin siis siihen, kun treffeillä tulee puheeksi, mitä teit viime viikonloppuna tai minkälaisia suunnitelmia sinulla on lomalle tms. Deittisihän ei tietenkään ole näkemässä arkeasi.

Vierailija
193/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa on nelikymppisestä naisesta joka ei voi enää lisääntyä, monet 30-40 miehet suunnittelee vielä perheenlisäystä. Ja ne miehet jotka haluaa yhdenillanjuttuja niin valitettavasti olet siihenkin liian vanha omalle ikäluokallesi. Siksi joudut katselemaan yli 50 miehiä jos meinaat jonku löytää

+40 wanhat kalkkunat on parhaita, sillä edellytyksellä että ovat normaalipainoisia, käyvät töissä eivätkä ole demariharppuja. Jos yksikin edellämainituista löytyy, se pilaa koko akan ja se lentää suoraan biojäte-astiaan.

Vierailija
194/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nykypäivänä deittailu on volyymibisnestä, itse löysin oman mieheni noin 50 ensitreffien jälkeen."

Tässä on se totuus. P*impsajahdissa on annettava kaikille sydäntä Tinderissä. Vain noin joka kahdeskymmenes Match johtaa seksiin, siksi voluumia ja matchejä on oltava aivan valtava määrä.

Rupesin oikein miettimään tätä:

20 matchista ehkä puolet vastaa mun avausviestiin. Ja niistä 10 jotka vastaa, ehkä 5 kanssa päädytään treffeille. Ja about yhdet treffit viidestä johtaa seksiin. 

Eli kyllä, taidat olla oikeassa, noin joka kahdeskymmenes Match johtaa seksiin. Ainakin mun tapauksessa siis. Olen itse korkeintaan 6/10 kasvoiltani, 180cm pitkä ja keskimääräistä paremmassa fyysisessä kunnossa (näkyvät vatsalihakset, jonkin verran lihasmassaa). 

Vierailija
195/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40, Helsinki

Kiinasta vai Venäjältä? Diktatuurien kasvatit ovat oppineet olemaan puhumatta politiikkaa.

PK-seudulla on kyllä todella laaja kattaus naisia Venäjältä ja nykyään myös Ukrainasta. On mistä valita.

Vierailija
196/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton = hullu. 

Hyi. 

Samaa mieltä. Urheilu harrastamisessa ei mitään pahaa, itsekin harrastan.

Ilmeisesti kaikki hyväksyi lapsettoman hulluksi, koska kukaan ei sitä maininnut. 😂

Ainoastaan ininää puritaanisuudesta. 

Vierailija
197/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun 42v ykäsonnina panet 19v likkaa! Ja likan pillumehut vaan valuu pitkin likan reisiä.

Vierailija
198/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-akateemisten miesten kanssa tarvitsee vain pitää seksistä ja kokkaamisesta, ja seuraa tulee ovista ja ikkunoista.

Jos nainen näyttää hyvältä, seuraa tulee hänelle ovista ja ikkunoista ihan riippumatta siitä tykkääkö hän seksistä tai kokkaamisesta, tai yleensäkään mistään :D

Vierailija
199/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40, Helsinki

Ympäri maailmaa. Heitä kiinnostaa omat alansa, omat elämänsä, sekä miehen kanssa yhdessäolo ja tekeminen. Ehkä he keskustelevat ystäviensä kanssa politiikasta, mutta miehen kanssa yhteistä aikaa arvostavat sen verran, etteivät ränttää tyhjästä, kun voisi puhua monesta mielenkiintoisemmasta asiasta. Ehkä sitä voisi kutsua juuri tunneälyksi.

Vierailija
200/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan juuri siksi, että uskon akateemisen ihmisen olevan halukas keskustelemaan isoista ja merkittävistäkin aiheista. En kylläkään ole kiistellyt politiikasta ollenkaan tässä, kunhan tuonut esille oman maailmankuvani ja arvomaailmani. Eikä asiasta edes tarvi kiistellä jos ollaan samaa mieltä ja siksi toin esille sen että en näkisi itseäni yhteensopivana kokoomuslaisen tai perussuomalaisen kanssa. Eli yritän täs

Minusta kuulostat aggressiiviselta ja maskuliiniselta. Ole vain feministi, ateisti ja yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut, mutta säästä sinkkuna kiihkeimmät debatit ystäviesi seuraan äläkä markkinoi itseäsi miehille tuolla kärjellä. Pelotat miehet pois jo alkuunsa. Mikset vain menisi treffeille viihtymään ja viettämään hauskan illan? Kyllä nuo arvot tulevat esille myöhemminkin, jos tulee kovasti jatkotreffejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi