Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies 4-kymppisenä?

Vierailija
14.11.2024 |

Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?

Kommentit (309)

Vierailija
141/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä miehet on ikäänkuin katkeria 40v naisille kun luulevat että ihan kaikki 40v naiset on antaneet pakkeja miehille ja juosseet läpi k*llikarusellin. xD

Vierailija
142/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.

Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa  mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.

Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.

T. Akateeminen mies

Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan

Olen tällainen hitaasta ja rennosta elämästä nauttiva fiilistelijä. Olen kiinnostunut maailmasta ja ajankohtaisista asioista, sekä myös historiasta. Vapaa-ajallani harrastan liikuntaa, joista suosikkini on juokseminen (tai ehkä hölkkä) sekä eräily ja luonnossa oleskelu. Luen mielelläni myös kirjoja ja tykkään matkustamisesta, niin kotimaassa kuin maailmalla. En polta, mutta nautin  hyvästä viinistä ja oluesta. En ole mitenkään uraorientotunut, mutta arvostan koulutusta ja halua oppia ja ymmärtää uusia asioita. Koen että kaikilla pitäisi olla jonkinlainen palo kehittyä ja parantaa itseään ihmisenä. Poliittisesti olen punaviher- vassari, vaikka en ole poliittisesti kovin aktiivinen, mutta en usko että ajatusmaailmani osuisi kovin hyvin yhteen hc-kokoomuslaisen tai etenkään persun kanssa, sillä mielestäni onnellisuuden maksimointi pitäisi olla ihmiskunnan tavoite ja tapahtuu levittämällä hyvinvointia mahdollisimman monelle samalla kun ympäristöstä pidetään hyvä huoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin omani Tinderistä vuonna 2021.

Sitä ei haitannut, että olet edelleen exässä kiinni? :)

Vierailija
144/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa arvon naiset miesten laskukaava sopivasta naisen iästä, kun mietitte, minkä ikäistä miestä etsitte. 

Miehelle sopivan ikäinen nainen on:

Miehen ikä / 2 + 7

Eli 20v naiselle 26v mies,

25v naiselle 36v mies,

30v naiselle 46v mies,

35v naiselle 56v mies,

40v naiselle 66v mies jne.

Ei ihme jos ei miestä löydy, jos kaava on tyyliin Miehen ikä - 5

Tai tuo saattaa toimia ehkä vielä silloin, kun nainen on alle 25v

No tuo nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Olin 26v niin aloin seurustella 27v miehen kanssa ja edelleen ollaan yhdessä (32v ja 33v)

Mä tapasin toisen aviomieheni kun olin 26 ja hän 27. Yhdessä ollaan oltu kohta 20v. Eikä se ensimmäinenkään aviomies ollut kuin pari vuotta vanhempi, niin nuorina vaan väärät yrittivät sopia yhteen. Hassu taulukko, eipä koske ketään meidän tuttavapiirissä, ja pareja on sentään tällä ikää nähty jo monenmoisia.

Vierailija
145/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa arvon naiset miesten laskukaava sopivasta naisen iästä, kun mietitte, minkä ikäistä miestä etsitte. 

Miehelle sopivan ikäinen nainen on:

Miehen ikä / 2 + 7

Eli 20v naiselle 26v mies,

25v naiselle 36v mies,

30v naiselle 46v mies,

35v naiselle 56v mies,

40v naiselle 66v mies jne.

Ei ihme jos ei miestä löydy, jos kaava on tyyliin Miehen ikä - 5

Tai tuo saattaa toimia ehkä vielä silloin, kun nainen on alle 25v

No tuo nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Olin 26v niin aloin seurustella 27v miehen kanssa ja edelleen ollaan yhdessä (32v ja 33v)

Mä tapasin toisen aviomieheni kun olin 26 ja hän 27. Yhdessä ollaan oltu kohta 20v. Eikä se ensimmäinenkään aviomies ollut ku

Ninpä. En kyllä ymmärrä miksi oisin 26v naisena katsellut päälle 40v miehiä. Olin silloin vielä neitsytkin.

Vierailija
146/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi, me miehet olemme ihan paskoja.

Vierailija
147/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.

Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa  mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.

Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.

T. Akateeminen mies

Täsmälleen sama itselläni.

Jos nainen ei näytä hyvältä, sillä ei ole minulle mitään merkitystä mikä koulutus hänellä on, en tule hänestä kiinnostumaan kuitenkaan. Ja jos nainen näyttää hyvältä, niin todennäköisesti kiinnostun hänestä, ihan riippumatta siitä mikä koulutus hänellä on.

T. Toinen akateeminen mies (41v)

Vierailija
148/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta. 

M40, Helsinki

Vierailija
149/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olenko vihervassari kenties? Tämäkin saattaa vaikuttaa todella paljon, miksi miehiä ei löydy!

Ap ei etsikään miestä, vaan *vapaata ja fiksua* miestä. Mikä selittää hyvin miksi ei löydy.

ei se kyllä selitä. suomessa on miljoona yksinäistä miestä. ap  on nirso, kun ei kukaan mies kelpaa.

Kyllä pitää kelvata, kaikki nistit,  juopot ja gigolot. Väkivaltaiset häiriköt. Pimpsan perässä juoksijat. Nämä ne minua ovat aina jahdanneet ja kyselleet. Normaalit on jättäneet bäliin koska en ole ollut kylliksi missi.

Kunhan on vain akateemisesti koulutettu.

Vierailija
150/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on maskuliininen energia. Miehet, myös menestyvät ja akateemiset, haluavat ensisijaisesti viehättävän ja positiivisen naisen. Anna miesten pyydystää sinut - sitä haluttavampi olet mitä vaikeampaa sinulta on saada s___iä.

Vierailija
151/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole löytänyt itselleni miestä. Olen 45 -vuotias lapseton filosofian maisteri. Olen kasvissyöjä ja arvostan minimalistista elämää. Matkustaminen ulkomaille on ehdoton ei. Pidän taidenäyttelyistä ja teatterissa käymisestä. Alkoa en käytä. En löydä samanhenkistä miestä mistään. 

Vierailija
152/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kaupan kassalle, että mun mielenkiinto loppui tuohon politiikka-osioon. Siksi olen myös viimeiset 5 vuotta tapaillut vain ulkomaalaisia naisia, koska he eivät koskaan puhu politiikasta. 

M40, Helsinki

Okei, mun mielenkiinto loppuu siihen että miehen kanssa ei voi keskustella mistä aiheesta vaan. Luulen kyllä että tällä hetkellä muualtakin kuin Suomesta löytyy naisia, joille politiikka on tärkeä aihe, mutta jos onnistut löytämään naisia, joille yhteiskunta ympärillä ei merkitse mitään, niin kiva sulle :)

Vierailija
153/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täydellinen nainen miehelle jonka kivekset on poistettu.

154/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ole löytänyt itselleni miestä. Olen 45 -vuotias lapseton filosofian maisteri. Olen kasvissyöjä ja arvostan minimalistista elämää. Matkustaminen ulkomaille on ehdoton ei. Pidän taidenäyttelyistä ja teatterissa käymisestä. Alkoa en käytä. En löydä samanhenkistä miestä mistään. 

Tuohan kuulostaa ihan hyvältä, vielä jos olisit Mr Beanin tyttöystävän Irma Cobbin näköinen eli pukeutuu epämuodikkaasti, on silmälasit ja nörtähtävä kivan kainon kiltti älykkään ujohko olemus. Niin sellainen olisi ok.

Vierailija
155/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska viimeksi itse lähestyit kiinnostavaa miestä?

Vai onko tilanteesi siis ihan kirjaimellisesti se, että et löydä yhtään kiinnostavaa miestä ikinä mistään?

Vierailija
156/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40, Helsinki

Okei, mun mielenkiinto loppuu siihen että miehen kanssa ei voi keskustella mistä aiheesta vaan. Luulen kyllä että tällä hetkellä muualtakin kuin Suomesta löytyy naisia, joille politiikka on tärkeä aihe, mutta jos onnistut löytämään naisia, joille yhteiskunta ympärillä ei merkitse mitään, niin kiva sulle :)

Joo, mä haluan että naisen kanssa on hyvä olla, eikä huono. Mulle tuo politiikka on ehdoton ei, joten jos potentiaalinen kumppani ei osaa noudattaa mun rajoja, edes niitä muutamaa kohtalaisen pientä, joita mulla on, niin sitten ei olla sopiva pari.

Vierailija
157/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa aikaasi, me miehet olemme ihan paskoja.

Käydään juntti töissä, juodaan olutta ja halutaan 24/7 pillua. Ei tosiaan kannata sekaantua meihin.

Vierailija
158/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä miehet on ikäänkuin katkeria 40v naisille kun luulevat että ihan kaikki 40v naiset on antaneet pakkeja miehille ja juosseet läpi k*llikarusellin. xD

Siitä teki yksi jo biisinkin mikä soi radioissa. "Tervetuloa mun kullikaruselliin,missä penkit ei oo millään kii, on letkut jo ruostuneet"

Vierailija
159/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa ihan hyvältä, vielä jos olisit Mr Beanin tyttöystävän Irma Cobbin näköinen eli pukeutuu epämuodikkaasti, on silmälasit ja nörtähtävä kivan kainon kiltti älykkään ujohko olemus. Niin sellainen olisi ok.

Pukeudun vaatteisiin, jotka olen itse suunnitellut ja ommellut. Muodikkuus ei ole minulle tärkeää.

Vierailija
160/309 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

No kukas tässä väitti ettei mulla ole sitä ulkonäköäkin. On myös pitkät paksut hiukset. Mutta tosiaan vaikea löytää samantasoista m

Kannattaa lueskella vähän tilastoja. Ei kaikilla nelikymppisillä miehillä ole lapsia. Mut ai niin, koulutus on saatanasta eikä kuivat tilastot kiinnosta ketään, koska tissit & perse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan